Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pääseekö sinkkutavoista irti?

Vierailija
27.05.2022 |

Olen huomannut, että sinkkuna eläminen tarkoittaa sitä, että koko ajan vahvistuu yksinelämisen arki ja siihen liittyvät tavat. Käykö tässä niin, että jossain vaiheessa niistä tulee niin pysyviä, että vaikka tapaisi ihmisen, jonka kanssa haluaisi yhteiselämään, ei vaan enää itse sopeudu. Oletko tähän asiaan törmännyt? Onko ketään, joka olisi vielä vuosikymmenien sinkkuna elämisen jälkeen pystynyt tällaisen itse rakentamansa kynnyksen ylittämään?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole ollut pienimpiäkään vaikeuksia sopeutua. Tosin osansa ehkä sillä, että olen asunut ulkomailla monesti soluasunnoissa. Ennen nykyistä parisuhdetta ehdin asua täysin yksin yhtäjaksoisesti kahdeksan vuotta.

Vierailija
22/24 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanovat, että miehille on vaikeampaa sopeutua parisuhteeseen jos on siinä ensimmäistä kertaa vasta yli kolmekymppisenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnekysymys. Jos on kovin itsekeskeinen ihminen, parisuhde onnistuu helpommin jonkun alistuvan ja epätoivoisen kanssa.

Vierailija
24/24 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet kiltit kokevat huijarisyndroomaa. Kun parisuhdeasetelmaa rakennetaan, he vähättelevät omaa arvoaan, eivätkä siksi uskalla tuoda omia tarpeita ollenkaan esiin.  Sitten kun parisuhde on muuttunut tavoiksi, muutokset on jo paljon vaikeampia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän