Käytätkö vielä maskia kaupassa?
Kommentit (189)
En muissa kaupoissa, mutta apteekissa käytän ffp2-maskia. Siellä on paljon sairaita ja riskiryhmäläisiä ja tuossa meidän pikkuapteekissa etäisyyksien pitäminen hankalaa.
Noro-virusta, koronaa ja nyt 🐒 rokkoa. Todellakin käytän kunnon hengityssuojainta. Ja pesen ja desinfioin.
Ajattelin ostaa seuraavan paketin joko sinikeltaisia tai NATO-maskeja. Parasta viihdettä nähdä kuinka antivaxxerit toljottavat ja pihisevät naama punaisina ja pitää oma virnistys heille visusti piilossa ;DDD
winner kirjoitti:
Ajattelin ostaa seuraavan paketin joko sinikeltaisia tai NATO-maskeja. Parasta viihdettä nähdä kuinka antivaxxerit toljottavat ja pihisevät naama punaisina ja pitää oma virnistys heille visusti piilossa ;DDD
Kannattaa olla varovainen moukari heilahtaa aika herkästi sinunlaisille trolleille.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä käytän, kunnon ffp2-maskia. Mulle on ihan sama, miten muut tekee, mutta maskin käyttö on minulle hyvä tapa toimia. Eipä ole montaa päivää, kun ruuhkaisessa kassajonossa eräs ihminen ryki, pärski ja niiskutti oikein olan takaa. Eihän sitä voi tietää, oliko allergiaa, koronaa vai mitä, mutta huomasin, että maskittomat siinä vilkuilivat toisiaan aika huolestuneina. Itse mietin, että myös oloni olisi ollut varmasti paljon rauhattomampi ilman sitä maskia.
Sama! Käytän ja syksyllä erityisesti, uutta varianttia tulossa. Fiksut ja älykkäät suojautuvat ja suojaavat muita esim. vanhuksia.
Vierailija kirjoitti:
En käytä sillä minulla ei ole koskaan ollut mielenterveyden ongelmia.
Näemmä on ja pahoja sellaisia. Otan osaa, onneksi tämä maa hoitaa tollotkin.
Mistähän löytäis niitä ukrainan lippu värisiä maskeja
Edes riskiryhmien suojaaminen ei itsekkäitä laiskiaisia enää kiinnosta. Luullaan itse olevansa kuolemattomia.
Korona leviää koko ajan, maski siis käytössä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
FFP2 käytössä koska syöpähoitojen takia immuniteettini on alentunut ja haluan sinnitellä elossa vielä mahdollisimman kauan.
Olet ihanVITUNkallis taakka veronmaksajille!
Ja sinä olet täysi p*ska. Toivottavasti muistat asenteesi vielä silloinkin, kun on sinun vuorosi olla yhteiskunnan kannateltavana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edes riskiryhmien suojaaminen ei itsekkäitä laiskiaisia enää kiinnosta. Luullaan itse olevansa kuolemattomia.
Täti muistaa hamstrata vessapaperia!
Ja sinä muista käyttää maskia, niinkuin oikeesti teetkin, et vaan myönnä🤣
-sivusta-
Vierailija kirjoitti:
Lampaat käyttää edelleen, bäää! 🐑 🐑 🐑 🐑 🐑 🐑
Ja tyhmät lampaat ei, bäääää!!!
Vierailija kirjoitti:
Maskin käyttäjät on massapsykoosin uhreja.
Tyhmät ei suojaudu, koska TYHMIÄ🤣🤣🤣
Mä en oikeasti ymmärrä, miten toisten maskin käyttö herättää tarpeeen leimata mt-ongelmaiseksi.
Tulee jotenkin mieleen ne "kovat tyypit" jotka ei käytä turvavyötä tai pyöräilykypärää ja sitten huutelee niille, jotka käyttää. Nämä vaan yleensä on alaikäisiä, joilla ei vielä järki ole kehittynyt. Nyt maskihuutelijat on "aikuisia".
Varmaan monella maskinkäyttäjällä on itsellään joku terveysjuttu, miksi edelleen pitää tai läheisellä on. Ei mua sinällään haittaa, jos joku mua siksi pitää jotenkin mt-tapauksena, mutta esim. nuorille tuollainen asenne voi olla tosi raskas kohdata ja jos se jota suojelee maskilla on vaikkapa oma sisarus tai vanhempi, on musta yksinomaan julmaa lyödä leimoja nuoreen, joka toimii vastuullisesti ja toisen hyväksi, vaikka joutuukin mahdollisesti muiden tuntemattomien aikuisten ivailun kohteeksi.
Kasvakaa aikuisiksi pilkkaajat.
Vierailija kirjoitti:
Maskin käyttäjät on massapsykoosin uhreja.
Ite oot salaliitto tollo ja sontahousu. Ei ole munaa edes muita ajatella kun vaan minä minä minä elämään mahtuu. Olet hyödytön jopa sodassa. Katoa.
Käytän ja käytän pitkäänkin.Sama mitä joku tmton ajattelee.Korona tulee rajuna takaisin syksyllä.Ei ole mikään kadonnut.Tappaa, sairastuttaa väkeä.Sairastuneita paljon.Mutta uutisointi jää sodan varjoon..Sodan uhka myös meillä,mutta siitä ei puhuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja setä muistaa pyytää hoitajaa pyyhkimään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun pitää muistaa hamstrata maskeja! Miksi et osaa? Ootko jotenkin vajaa? Urpo vai lapsellinen?
En vaan jaksa enää. Tämä on jatkunut jo niin kauan ettei kertakaikkiaan kiinnosta. En aivastele tai yski kaupassa enkä tunge ikinä muutenkaan liian lähelle.
Tollanen sairas psyko on vielä kalliimpi yhteiskunnalle ja uhka. Mene pois.