Käytätkö vielä maskia kaupassa?
Kommentit (189)
En käyttänyt missään vaiheessa maskia, joten en aloita nytkään.
Hengityssuojain naamalle kauppaan mennessä aina. Kukaan oikeasti fiksu ei koronaa halua.
Vierailija kirjoitti:
En vaan jaksa enää. Tämä on jatkunut jo niin kauan ettei kertakaikkiaan kiinnosta. En aivastele tai yski kaupassa enkä tunge ikinä muutenkaan liian lähelle.
Se leviää ilman välityksellä ihan koko kauppaan jos siellä on yksikin tartuttava. Se että sä et mene lähelle ei paljon sua suojaa.
Itse en haluaisi tautia mikä aiheuttaa moneen elimeen ongelmia. Mutta kukin tavallaan.
Maskeista ei vieläkään ole hyötyä ja en tajua miksi tästä jutellaan vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maskin käyttäjät on massapsykoosin uhreja.
Ite oot salaliitto tollo ja sontahousu. Ei ole munaa edes muita ajatella kun vaan minä minä minä elämään mahtuu. Olet hyödytön jopa sodassa. Katoa.
Katsotaan vuoden päästä kun nämä kusetukset tulee julki.
Sä oot oikeesti tyhmä. Siis 2 vuotta korona jyllännyt, ja mitä sä kirjoitat edelleen. No, ehkä sä oot tyypillinen jankkaaja joka provoilee huvikseen. Ja hyvä niin, koska näin saadaan esille sitä että MASKI JA SUOJAUTUMINEN ON HYVÄ ASIA! Kiitos!!
Vierailija kirjoitti:
Hengityssuojain naamalle kauppaan mennessä aina. Kukaan oikeasti fiksu ei koronaa halua.
Kyllä👍 Näin toimi älykkäät!
Vierailija kirjoitti:
Mä en oikeasti ymmärrä, miten toisten maskin käyttö herättää tarpeeen leimata mt-ongelmaiseksi.
Tulee jotenkin mieleen ne "kovat tyypit" jotka ei käytä turvavyötä tai pyöräilykypärää ja sitten huutelee niille, jotka käyttää. Nämä vaan yleensä on alaikäisiä, joilla ei vielä järki ole kehittynyt. Nyt maskihuutelijat on "aikuisia".
Varmaan monella maskinkäyttäjällä on itsellään joku terveysjuttu, miksi edelleen pitää tai läheisellä on. Ei mua sinällään haittaa, jos joku mua siksi pitää jotenkin mt-tapauksena, mutta esim. nuorille tuollainen asenne voi olla tosi raskas kohdata ja jos se jota suojelee maskilla on vaikkapa oma sisarus tai vanhempi, on musta yksinomaan julmaa lyödä leimoja nuoreen, joka toimii vastuullisesti ja toisen hyväksi, vaikka joutuukin mahdollisesti muiden tuntemattomien aikuisten ivailun kohteeksi.
Kasvakaa aikuisiksi pilkkaajat.
Just näin. Keskustelun voikin lopettaa tähän.
Tottakai käytän, ei yrittäjät kouda sairastelemaan-ja sitäpaitsi MITÄ SE MUILLE KUULUU?
Todellakin käytän ja erityisesti kun apinarokko leviää myös PISARATARTUNNAN kautta, ei vain seksin kautta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ite oot salaliitto tollo ja sontahousu. Ei ole munaa edes muita ajatella kun vaan minä minä minä elämään mahtuu. Olet hyödytön jopa sodassa. Katoa.
Muista käyttää maskia, niin (ehkä) elät vielä sen vuoden, jos ei tuu itseaiheutettu aivoinfarkti tai sydäri jo ennen sitä. 😷😷😷😷😷
Ilman muuta käytän, ei tarvi morjestaa tuttuja vastaan tullessa.
Maski naamalle ja lippa silmille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri noin tasapainoista on maskia pitävien moniongelmaisten teksti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä oot oikeesti tyhmä. Siis 2 vuotta korona jyllännyt, ja mitä sä kirjoitat edelleen. No, ehkä sä oot tyypillinen jankkaaja joka provoilee huvikseen. Ja hyvä niin, koska näin saadaan esille sitä että MASKI JA SUOJAUTUMINEN ON HYVÄ ASIA! Kiitos!!
Siis eihän tuo jankkaaja ole käynyt kahteen vuoteen kertaakaan ulkona edes altistumassa kun sen kaikki aika menee täällä vaahdotessa ja omaa pelkokerrointaan kasvattaessa :D
Vierailija kirjoitti:
Tottakai käytän, ei yrittäjät kouda sairastelemaan-ja sitäpaitsi MITÄ SE MUILLE KUULUU?
Tämä! Ja muistetaan, ne JÄLKISAIRAUDET. Hermosto- ja lihasvauriot, keuhkovauriot, jopa aivoihin ja muistiin jäävät vauriot. Näistä löytyy oikeaa tutkittua tietoa jos englannin kieli sujuu. Jotain suomeksikin, kun viitsii etsiä.
Kun katsoo sitä porukkaa, joka maskeja käyttää, niin ihan hyvä että käyttävät. Heille korona olisi paha tauti rokotuksista huolimatta. Enkä nyt tarkoita pelkkää ikää.
Ffp2- maski käytössä, tietysti.
M23, lääkisopiskelija
En koe ongelmaksi käyttää ffp3-hengityssuojainta silloin, kun menen paikkana, missä on muitakin ihmisiä. Harvoin kuitenkaan tarvitsee missään käydä. Viimeksi kävin verikokeissa tammikuussa ja seuraavan kerran täytyy käydä muutaman viikon päästä. Sen jälkeen siirrytäänkin jo vuosikontrolleihin eli seuraavat verikokeet vasta kesällä 2023. Kaiken saa tilattua netistä kotiinkuljetuksella, niin ei tarvitse kaupoissa eikä apteekeissa käydä. Ja tilasin siis jo ennen pandemiaakin.
Käytän kaupoissa ja julkisissa. Rokotuksetkin on.
Heitin jo talvella sadan kappaleen paketin roskiin.
Tässä ketjussa kyllä paha olo ja mt-ongelmat oikein pullistelee. Surullista. Monelle nämä pari vuotta on olleet ilmeisen vaikeata aikaa. Se sitten purkautuu tällaisilla jännillä tavoilla. Vaikea käsittää, että toisten halu suojella itseään (ja samalla muita) tarttuvilta taudeilta (ffp2-maski kun suojaa monelta muultakin basiliskolta kuin koronalta) on AIKUISILLE ihmisille niin suuri triggeri. Pitäisiköhän teidän hankkia jotain sisältöä elämäänne?