Käytätkö vielä maskia kaupassa?
Kommentit (189)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
FFP2 käytössä koska syöpähoitojen takia immuniteettini on alentunut ja haluan sinnitellä elossa vielä mahdollisimman kauan.
Siis minkälaiset ihmiset alapeukuttaa tällaista?!
Juuri mikään ei ole rasittavampaa kuin alapeukuista loukkaantuvat ja niitä analysoivat ihmiset.
Eilen ainakin kahdessa kaupassa kuulin niin räkästä, toistuvaa yskintää, että tiesin hyvin paeta edellä turvaan tuota taudinlevittäjää
Vierailija kirjoitti:
En, siirryin oikeaan hengitysuojaimeen jo viime vuonna. Kirurginmaski kun ei suojaa tarpeeksi.
Sinut pitää viedä Siperiaan työleirille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oi että miten katsottiin Ikeassa kieroon helatorstaina maskia pitävää.
Oi, että välittäisin pätkän vertaa
Onhan se toki ymmärrettävää että Ikea on nuorille perheille pyhiinvaelluskohde vapaapäivinä, mutta silti.
So? Yritätkö kertoa, että maskin pitäminen pitäisi päättää ihmisten mielipiteiden eli tässä tapauksessa katseiden perusteella?
Kun olisikin ollut pelkkää mulkoilua, loppujen lopuksi pakenin paikalta.
No mitä se sitten oli?
Ollaan tiiviisti ja siitä tulee omanlaisensa ilmapiiri jossa voi samaistua muihin, että jos ei sovi siihen niin osoitetaan paikkaa: Jotkut taitaa olla aika takakireitä nykyään, tämä vain tuli havaittua.
Ei kannata seurata liian tiiviisti ilmapiirejä. Minä menen maski päällä kauppaan, ostan mitä olen mennyt ostamaan enkä edes seuraa muiden katseita tai olemisen tiiviittä. Jos jotakin häiritsee maskin käyttö, niin se on niiden oma murhe. Mä en uhraa edes ajatusta moisen takia
Sama. Tosin tuntuu kyllä, että edelleen maskittomille on suurempi ongelma se muiden maskinkäyttö kuin mitä toisinpäin. Monilla on esim kova tarve tulla ilman maskia tosi liki maskillista ja yskähdellä..
Lapsellista.
Noloa on kuvitella maailman pyörivän ympärilläsi ja maskittomien kiusaavan. Näet, mitä haluat nähdä.
Lidlissä ainoastaan, kun siellä on monennäköistä hiihtäjää. Pidän FFP2: sta.
Vierailija kirjoitti:
Käytän. Tänään kävin aamulla paikallisessa S- marketissa ja huomasin, kun muutama asiakas katsoi minua, kun olin maski päällä. Ei haittaa, aion käyttää maskia kaupoissa sekä busseissa. Olen 42v, avustan 80vuotiasta isääni.
Joku katsoi sinun suuntaasi, ja heti ajattelet, että hän tuijottaa maskin takia? Lienetkö itse vaan yliherkkänä?
En käytä enää maskia kaupassa tai julkisissa kulkuvälineissä taikka kirjastossa. Käytän terveysasemalla ja apteekissa.
En... Riskiryhmäläisenä kyllä suojautuisin ffp-maskilla ja välttäisin ruuhkia, jos korona huolettaa. Minä en maskeilla voi koronaa välttää, kun lapset sen kuitenkin kotiin tuo, eikä se mulle paha ollutkaan, kiitos rokotusten.
Ne jotka käyttää maskia, myös rakastaa puhua siitä.