Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Depeche Moden Andy Fletcher on kuollut

Vierailija
26.05.2022 |

Johan nyt on riittänyt suru-uutisia tälle päivälle.

Kommentit (76)

Vierailija
61/76 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mick Jagger tanssii ja hyppii iloisesti lavalla vetäen tosta vaan yli 2 tunnin setin ja on avoliitossa nuoren naisen kanssa. Ikä 78v. Eihän nää ihan tasan jakaannu.

Samoin "mafiaveljistä" on kaikki muut jo noin 80-vuotiaita ja selkeästi nuorin meni ekana.

Vierailija
62/76 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mick Jagger tanssii ja hyppii iloisesti lavalla vetäen tosta vaan yli 2 tunnin setin ja on avoliitossa nuoren naisen kanssa. Ikä 78v. Eihän nää ihan tasan jakaannu.

Uskokaa tai älkää maailman isoin rokkistara Mick Jagger on aina ollut kuntoilu ja terveysintoilija.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/76 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt sattuu ja kovaa - yksi mun lempibändeistä 😢

Sama juttu. Ja jo aiemmin tänään uutisoitiin yhden lempparinäyttelijän eli Ray Liottan kuolema.

Toivottavasti nyt ei ole niin, ettei kahta ilman kolmatta :(

Taylor Hawkins, Sidney Portier, William Hurt, Gary Brooker, Fred Ward, Kenneth Welsh, Vangelis, Naomi Judd, Kenneth Tsang, Gilbert Gottfried, sarjakuvapuolelta Neal Adams ja George Pèrez...

Juu selkä tulee vastaan monelta :/ ei tänne kai onneksi kukaan pysyvästi jää - edes Vauvaan?

Nämä kaikki luettelemasi siis kuoli yhtenä ja samana päivänä?

Vuonna 2022. En mä tiennyt, että pitää olla samana päivänä kuolleet ennenkuin saa mainita... Nääkin Andy ja Ray varmaan pilkuntarkkailijan näkövinkkelistä kuoli periaatteessa eri päivinä eri aikavyöhykkeillä, mut ilmoitettiin vaan samana päivänä.

Entertainment Weeklyn listalla on jo toistasataa julkkista näiden lisäksi, eikä vuosi ole edes puolessa. Toisaalta Ukrainassa on tapettu varmaan muutamassa viikossa tuhansia Liotta/DM-faneja toisten venäläisten Liotta/DM-fanien toimesta, jos aletaan oikein ihmettelemään maailman menoa ja kenen kuoleman pitäisi sattua :/

Vierailija
64/76 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitähän sille toiselle DM ketjulle tapahtui kun poistettiin? Viimeksi kun luin oli hiljaistakin.

Olin sinne kirjoittamassa pitkän pätkän ja sitten päivitin sivun ja sitä ei ollut enää.

Aika tylsää poistella, kun ei siellä ollut mitään asiatonta. Musiikkivideolinkkejä on ennenkin saanut lisätä.

Enjoy the silence live berliinissä, ilmeisesti liian härski taustalla olevine kuvineen? Huoh.

Vierailija
65/76 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Jokaisella on tietysti esiintymistyylinsä, mutta koskaan ei ainakaan minulle ihan bändin pitkäaikaisena fanina tullut fiilis, että hän on siellä sekuntiakaan euforisen keikkafiiliksen tai yleisön edessä esiintymisen takia. Melkein voisi ajatella, että Fletch ennemminkin monitoroi ja tilikirjaa siellä keikkatuloja livenä, eikä soita edes taustanauhoja. Missään vaiheessa bändin historiassa en muista nähneeni hänen soittaneen yhtään syntikkasooloa tai päämelodiaa tai että hänellä olisi ollut omaa musiikillista sooloprojektia bändin ohella, kuten kaikilla muilla. Flood tai Anton Corbijn ovat minulle Fletchiä merkittävämmät hahmot bändin historiassa, eivätkä he ole edes bändin jäseniä.

Dave ja Fletch olivat lavalla ihan ääripäät. Sitä minä tässä nyt haluaisin korostaa, en kenenkään mielipahaksi tämän shokeeraavan uutisen tiimoilta, vaan ihan huomiona.

Itse asiassa hänellä oli itsenäisiä DJ-projekteja.

Ihmiset ovat erilaisia, ja myös erilaisia lavapersoonia, niin Dave ja Andykin. Olen bändiä livenä nähnyt, eikä mulla ole ollut hetkeäkään olo, ettei Fletcher nauttisi olostaan lavalla omalla tavallaan ja tyylillään. Vähän niin kuin Pet Shop Boysin Chris Lowekin. 

Vierailija
66/76 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskokaa tai älkää maailman isoin rokkistara Mick Jagger on aina ollut kuntoilu ja terveysintoilija.

Michael Monroe on hänen suomalaisvastineensa. Ei ole kauheasti ajan hammas pystynyt näiden kahden fyysiseen energiaan, josta ilmeisesti molemmat pitävät harjoittelulla huolta.

Vierailija
67/76 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Jokaisella on tietysti esiintymistyylinsä, mutta koskaan ei ainakaan minulle ihan bändin pitkäaikaisena fanina tullut fiilis, että hän on siellä sekuntiakaan euforisen keikkafiiliksen tai yleisön edessä esiintymisen takia. Melkein voisi ajatella, että Fletch ennemminkin monitoroi ja tilikirjaa siellä keikkatuloja livenä, eikä soita edes taustanauhoja. Missään vaiheessa bändin historiassa en muista nähneeni hänen soittaneen yhtään syntikkasooloa tai päämelodiaa tai että hänellä olisi ollut omaa musiikillista sooloprojektia bändin ohella, kuten kaikilla muilla. Flood tai Anton Corbijn ovat minulle Fletchiä merkittävämmät hahmot bändin historiassa, eivätkä he ole edes bändin jäseniä.

Dave ja Fletch olivat lavalla ihan ääripäät. Sitä minä tässä nyt haluaisin korostaa, en kenenkään mielipahaksi tämän shokeeraavan uutisen tiimoilta, vaan ihan huomiona.

Itse asiassa hänellä oli itsenäisiä DJ-projekteja.

Ihmiset ovat erilaisia, ja myös erilaisia lavapersoonia, niin Dave ja Andykin. Olen bändiä livenä nähnyt, eikä mulla ole ollut hetkeäkään olo, ettei Fletcher nauttisi olostaan lavalla omalla tavallaan ja tyylillään. Vähän niin kuin Pet Shop Boysin Chris Lowekin. 

Okei, sovitaan näin. Ei voi tietää kuin henkilö itse, miten fiilistelee sisällään.

Chrisistä tulee silti fiilis, että hän myös soittaa jotain biisin ja bändin kannalta oleellista melodiaa koko ajan. Andyn lavarooli jäi hämärän peittoon, kun aina oli joko Martin, Alan tai Peter Gordeno soittamassa syntikalla sen tunnetun sävelkuvion - ei siis koskaan Andy.

Vierailija
68/76 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä nämä kuolevat huumeiden yliannostukseen tai itsemurhaan. Syy varmaan selviää joskus. Onneksi Ozzy elää.

Vierailija
69/76 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjailija Anne Rice kuoli myös.. jotenkin nyt näitä sattuu. Pitäisipä lukea kaikki Annen vampyyrikirjat uusiksi. Valitettavasti niitä ei ole juuri äänikirjapalveluissa ei suomeksi ei englanniksi :(

Kannattaa käydä katsomassa Top Gun Maveric. Iceman saattaa lähteä kohta.

Vierailija
70/76 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jagger ei ole ainoa vanhan rockin kuntoilija. Rock on täynnä hänen kaltaisiaan.

Vierailija
71/76 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri laittoi nyyhkytekstiä viime yönä FB:kiin aiheesta. Mainitsi Andyn vain nimeltä, ei bändiä ei mitään saavutuksista ja oli niin sydäntä särkevää fanitusta ja surua.

Huvitti, kun keski-ikäinen fanityttö luulee, että juuri hänen fanittamansa marginaalistara pitäisi kaikkien tuntea. Kukaan ei ole ottanut osaa suureen suruun. Ei edes emojilla tai sydäntä käyttämällä.

Sen sijaan Ray Liotta oli saanut paljonkin keskustelua aikaiseksi monen seinällä.

Vierailija
72/76 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaveri laittoi nyyhkytekstiä viime yönä FB:kiin aiheesta. Mainitsi Andyn vain nimeltä, ei bändiä ei mitään saavutuksista ja oli niin sydäntä särkevää fanitusta ja surua.

Huvitti, kun keski-ikäinen fanityttö luulee, että juuri hänen fanittamansa marginaalistara pitäisi kaikkien tuntea. Kukaan ei ole ottanut osaa suureen suruun. Ei edes emojilla tai sydäntä käyttämällä.

Sen sijaan Ray Liotta oli saanut paljonkin keskustelua aikaiseksi monen seinällä.

Ootko varma että oot hänen kaveri? Kuulostaa enemmän että inhoat tätä kaveriasi oikeasti

Vierailija
73/76 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko varma että oot hänen kaveri? Kuulostaa enemmän että inhoat tätä kaveriasi oikeasti

FB:ssa aika harva on lopulta sun kaveri. Tässäkin arvotetaan ihminen ja hänen syvät tunteensa vain jonkin tykkäyksen tai palautteen perusteella.

Ootte te julmia :/

Vierailija
74/76 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä nämä kuolevat huumeiden yliannostukseen tai itsemurhaan. Syy varmaan selviää joskus. Onneksi Ozzy elää.

A person close to the band said Fletcher died Thursday from natural causes at his home in the United Kingdom. The person spoke on condition of anonymity because they were not authorized to speak publicly.

https://www.cbc.ca/news/entertainment/fletcher-depeche-mode-obit-1.6467…

Vierailija
75/76 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

RIP Fletch! :(

Vierailija
76/76 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

RIP Andy!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi