Joka puolelle kehoa kutiaa. Ärsyttävää. Lisäksi ylävatsan painon tunne. Lääkkeiden yliannostus taustalla.
Ehdotuksia mitä on?
En kärsi atooppisesta ihosta.
Hikoilen aika paljon ja tulee tuskainen olo helposti. Ylävatsalla todella outoa tunnetta. Kuin joku tyrä painaisi ja kihelmöisi vatsa peitteitä vasten. Jännä tunne. Tulen täyteen nopeasti myös, en jaksa enää syödä yhtä paljon kuin ennen vaikka ruokahalu on kyllä säilynyt enkä ole päässyt laihtumaan. Se ärsyttää silloin kun olen varannut itselleni mättöpäivän, joka jää kokematta kun en jaksakaan syödä. Toki hyvä juttu mutta myös minulle vähän ihmeellinen.
Tuskin liittyy toisiinsa. Lääkkeiden yliannostus takana. Voiko tuo vatsavaiva johtua siitä?
Ihosta en tiedä, kutiaa vain. Etenkin iltaisin joka puolelta.
Kommentit (49)
Oma vikasi kun olet mennyt ottamaan yliannostuksen. Tällaisten tapausten takia jonkun ilman omaa syytään sairaan hoitoonpääsy saattaa viivästyä, kun yliannostuspotilaita kuskataan hoitoon.
Täällä on monikin huolisaan susta, ap. Tulehan kertomaan miten menee. Toivottavasti kaikki on hyvin.
Eikö parasetamolimyrkytys tule nimenomaan viiveellä? Siksi se on niin petollinen.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on monikin huolisaan susta, ap. Tulehan kertomaan miten menee. Toivottavasti kaikki on hyvin.
Oho, näemmä täällä on kyselty. Onpa huomaavaista, kiva kiitos.
Kaikki ok. Laitoin viestiä hoitavalle taholle viikko sitten. Kutina ei ole vaivannut hirveästi enää. Painon tunne voi johtua kuulemma ennemminkin sapesta tai lihaksesta.
Ei jatkotoimenpiteitä.
Ei minulla todella ole muutenkaan mitään, elän normaalia elämää.
Tottakai koko juttu harmittaa edelleen ja hävettää, yritän olla ajattelematta sitä.
Ap
Siis mikä kakkoshätä? Kerro se tarkemmin. En ymmärrä kakkonen?