Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joka puolelle kehoa kutiaa. Ärsyttävää. Lisäksi ylävatsan painon tunne. Lääkkeiden yliannostus taustalla.

Vierailija
26.05.2022 |

Ehdotuksia mitä on?
En kärsi atooppisesta ihosta.
Hikoilen aika paljon ja tulee tuskainen olo helposti. Ylävatsalla todella outoa tunnetta. Kuin joku tyrä painaisi ja kihelmöisi vatsa peitteitä vasten. Jännä tunne. Tulen täyteen nopeasti myös, en jaksa enää syödä yhtä paljon kuin ennen vaikka ruokahalu on kyllä säilynyt enkä ole päässyt laihtumaan. Se ärsyttää silloin kun olen varannut itselleni mättöpäivän, joka jää kokematta kun en jaksakaan syödä. Toki hyvä juttu mutta myös minulle vähän ihmeellinen.

Tuskin liittyy toisiinsa. Lääkkeiden yliannostus takana. Voiko tuo vatsavaiva johtua siitä?
Ihosta en tiedä, kutiaa vain. Etenkin iltaisin joka puolelta.

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä ap sulle <3

Vierailija
22/49 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi otit yliannostuksen? Älä tee niin enää, pahinta, mitä voit itsellesi tehdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti selviää eikä kyse ole mistään peruuttamattomasta vahingosta. Lääkkeiden kanssa ei kannata ruveta leikkimään.

Vierailija
24/49 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi otit yliannostuksen? Älä tee niin enää, pahinta, mitä voit itsellesi tehdä.

Monia, useita syitä. Niin paljon on tapahtunut ja olen ollut todella yksinäinen.

Ajatukset kuolemasta olivat olleet läsnä jo kuukausia. Helpottivat kun aloitin lääkityksen mutta palasi taas se synkkä ja toivoton olo.

En tiedä, tuli viimeinen niitti monien asioiden päälle ja rohkaistuin päiviksi, päätin vain, että nyt loppuu. Kirjoitin kirjeet ja ilmoitin töihin, että olen sairas. Sellaista..

Hävettää se enkä ole enää tekemässä.

Kertonut olen tämän terveydenhuollossa ja yhdelle läheiselle. Muille en ajatellutkaan, en halua huolestuttaa.

Ap

Vierailija
25/49 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tsemppiä ap sulle <3

Kiitos

Vierailija
26/49 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaikki ottamasi lääkkeet ei ehtineet edes imeytyä (sulle tehtiin huuhtelu?) niin tuskin se maksa on  poksahtanut sen kummosemmin.

Mutta voi olla että kutina liittyy esim. tramadoliin ja parasetamoliin yhteensä. Ylävatsan olot voi liittyä paksunsuolen poikittaiseen osaan, joka on siinä ylävatsalla, ja johon voi ruveta kertymään massaa joka ei kulje eteenpäin niin kuin sen kuuluisi kulkea. Ja se taas voi olla tuon lääkejutun jälkivaikutus. Ootko käynyt vessassa kakkoshädällä?

Vierailija
27/49 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tsemppiä ap sulle <3

Kiitos

Sydän ei tullut viestiin perille. Siis kiitos

Ap

Vierailija
28/49 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kaikki ottamasi lääkkeet ei ehtineet edes imeytyä (sulle tehtiin huuhtelu?) niin tuskin se maksa on  poksahtanut sen kummosemmin.

Mutta voi olla että kutina liittyy esim. tramadoliin ja parasetamoliin yhteensä. Ylävatsan olot voi liittyä paksunsuolen poikittaiseen osaan, joka on siinä ylävatsalla, ja johon voi ruveta kertymään massaa joka ei kulje eteenpäin niin kuin sen kuuluisi kulkea. Ja se taas voi olla tuon lääkejutun jälkivaikutus. Ootko käynyt vessassa kakkoshädällä?

Ei tehty huuhtelua. En mennyt ajoissa.

Olen käynyt. Ei kai ihmeellistä. Vatsa löysällä eikä ole tummaa ainakaan.

Ap

Vierailija
29/49 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävitkö ap lääkärissä? Mitä tuumasivat?

Vierailija
30/49 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ehtinyt käymään lääkärissä. Se menee ensi viikolle mikäli oireilu jatkuu. Outoa on kyllä tämä vatsa, siis on turvonnut pallo vaikka esimerkiksi tänään en ole syönyt oikeasti mitään. Kahvia pari kuppia ehdin juomaan ja kohta jotain salaattia ehkä.

Turvottaa vaan ihan hirveästi.

Ap

Vierailija
31/49 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut samaa ongelmaa, ylävatsaa turvottaa ja koko ajan on vatsa täyden oloinen, vaikken olisi syönyt juuri mitään. Olin gastrokopiassa vuodenvaihteessa, kaikki oli ok. Lääkäri arveli että toiminnallinen häiriö, pitää katsoa mitä suuhunsa laittaa.

Vierailija
32/49 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ummetus, närästys? Tuollainen hölmöily voi sotkea vatsan monin tavoin.

Vierailija
33/49 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeäminenhän tuossa on se, mikä eniten auttaa

Vierailija
34/49 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut samaa ongelmaa, ylävatsaa turvottaa ja koko ajan on vatsa täyden oloinen, vaikken olisi syönyt juuri mitään. Olin gastrokopiassa vuodenvaihteessa, kaikki oli ok. Lääkäri arveli että toiminnallinen häiriö, pitää katsoa mitä suuhunsa laittaa.

Ok, kiitos tästä.

Ap

Vierailija
35/49 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sait vatsasi bakteerikannan vituralleen, onnittelut

Vierailija
36/49 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin aikoinaan yritin itsaria lääkkeillä. Selvisin ja tulin uskoon. Ei oo enää sen jälkeen tarvinnut miettiä itsemurhaa.

Jumala johdatti myöhemmin puolison ja meillä on ihana perhe.

Siunausta ja jaksamista sulle ap!

Vierailija
37/49 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin aikoinaan yritin itsaria lääkkeillä. Selvisin ja tulin uskoon. Ei oo enää sen jälkeen tarvinnut miettiä itsemurhaa.

Ihana kuulla! :) kiitos viestistäsi.

Täytyy myöntää, että tuntui kun minusta olisi sittenkin pidetty huolta. Kaikki asiat jotka kävivät itselleni niin painavaksi kun olivat niin järjestyivät. Nyt saan apua ja pääsen terapiaan käsittelemään kaikkea joka on ollut repussa isona painolastina. Raha-asiat järjestyivät hyvin yllättävällä tavalla ja olen tosi kiitollinen vaikka raha ei kaikkea ratkaise. Silti se vähentää stressiä kun tilillä on varaa ostaa vaatteita yms mitä tarvitsee. Uusi työpaikkani on tosi kiva ja pidän työkavereista. Nyt on säännöllinen arki elämässä ja säännölliset tulot. Määräaikainen soppari ollaan jo nyt vaihtamassa vakituiseen.

Muistan kun yrityksen jälkeen menin pari päivää myöhemmin ulos. Aurinko paistoi ja istuin puistossa penkillä. Kyllä siinä meinasi itku tulla silkasta kiitollisuudesta, että sain tuntea ja nähdä vielä tätä elämää.

Pitää käsitellä näitä asioita mutta uskon, että meitä kannetaan ja voimme myös itse päättää asioista. En ota elämää enää niin vakavasti vaan nautin tästä elokuvasta ja omasta roolistani, yritän oppia ja kasvaa vaikeuksien tullen näkemään myös asioita paremmasta valosta.

Paljon hyvää sinulle myös!

Ap

Vierailija
38/49 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ois vkl. Joko on uusi murosekoitus katsottu valmiiks?

Vierailija
39/49 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana kuulla! :) kiitos viestistäsi.

Täytyy myöntää, että tuntui kun minusta olisi sittenkin pidetty huolta. Kaikki asiat jotka kävivät itselleni niin painavaksi kun olivat niin järjestyivät. Nyt saan apua ja pääsen terapiaan käsittelemään kaikkea joka on ollut repussa isona painolastina. Raha-asiat järjestyivät hyvin yllättävällä tavalla ja olen tosi kiitollinen vaikka raha ei kaikkea ratkaise. Silti se vähentää stressiä kun tilillä on varaa ostaa vaatteita yms mitä tarvitsee. Uusi työpaikkani on tosi kiva ja pidän työkavereista. Nyt on säännöllinen arki elämässä ja säännölliset tulot. Määräaikainen soppari ollaan jo nyt vaihtamassa vakituiseen.

Muistan kun yrityksen jälkeen menin pari päivää myöhemmin ulos. Aurinko paistoi ja istuin puistossa penkillä. Kyllä siinä meinasi itku tulla silkasta kiitollisuudesta, että sain tuntea ja nähdä vielä tätä elämää.

Pitää käsitellä näitä asioita mutta uskon, että meitä kannetaan ja voimme myös itse päättää asioista. En ota elämää enää niin vakavasti vaan nautin tästä elokuvasta ja omasta roolistani, yritän oppia ja kasvaa vaikeuksien tullen näkemään myös asioita paremmasta valosta.

Paljon hyvää sinulle myös!

Ap

Ihana kuulla että menee paljon paremmin

Mutta ymmärrän myös kyllä kaikkia heitäkin, jotka eivät pysty näkemään elämässään enää mitään tulevaisuutta ja toivoa, ja päätyvät tuohon ratkaisuun, mikä on valtavan surullista. Koska itsekin käynyt sen läpi. Mutta jos joku tälläinen lukee tätä, niin ennenkuin teette itsellenne mitään, kokeilkaa rukousta Jumalan puoleen. Jumala kuuli minua ja Jumala kuulee sinuakin.

Olen kuullut eläviltä ukrainalaisilta todistuksia siitä, kuinka Jumala varjeli heitä. Ja kuinka Ukrainassa sotilaat rukoilevat. Siellä on tapahtunut ihmeitä ja siksi Venäjällä on mennyt huonosti.

Vierailija
40/49 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko silmän valkuaiset vielä valkoiset? Kutina, vatsan pömpötys (askites), täysi olo ja väsymys viittaa maksan tai sapen ongelmiin, mutta voi olla jotain muutakin. Äkkiä lääkäriin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän