Selvänäkijää paikalla?
Olen hukannut vaaleanpunaisesta kankaasta ommeltuja liinoja. Etsinyt kuumeisesti koko päivän. Kertokaa missä ihmeessä ne voivat asunnossani olla.
Kommentit (19)
Vanha noitakonsti: laita kaksi tulitikkua ristiin ja pistä ne pöydän,tuolin yms. Jalan alle puristuksiin. Pitäisi löytyä kadonneet tavarat tällä konstilla.
En näe tässä selvää. Mene nukkumaan, ja seuraavalla kerralla älä kännää niin paljon, että hukkaat tavarasi.
Vierailija kirjoitti:
Vanha noitakonsti: laita kaksi tulitikkua ristiin ja pistä ne pöydän,tuolin yms. Jalan alle puristuksiin. Pitäisi löytyä kadonneet tavarat tällä konstilla.
Töh? Täh?
Vierailija kirjoitti:
Ovatko ne siinä korissa?
On. Niiden vähän käytettyjen rukkasten ja muiden alla
Arvontaa. Jonkun alla, esimerkiksi lipastossa. Missä paikoissa ne yleensä ovat lymynneet. Taskulamppu käteen.
Soita mulle 2e min
Kyllä löytyy jos itse en saayhteyttä liinoihin niin Intialainen Guru ystäväni kyllä saa shakrojen avustuksella
Samaisessa paikassa kuin minun toissa päivänä kadonneet housuni...?
T: Marko
Laita kura kuppimaiseen asentoon ja sylje siihen. Toisella kädellä kun länttäät niin ne on siellä suunnassa mihin klimppi lentää
-vanhaa kansanviisautta
Mulle saa kans katsoa, jos täällä joku on! Miltä näyttää? Saa katsoa työhön, rakkauteen ja ihmissuhteisiin
Vierailija kirjoitti:
Mulle saa kans katsoa, jos täällä joku on! Miltä näyttää? Saa katsoa työhön, rakkauteen ja ihmissuhteisiin
Hei, olen aloittelija intuitiivinen näkijä. Toivon palautetta sinulta vastaukseeni, en muuta.
Samassa työssä jatkat, mutta näen tummahiuksinen naisen tupakoimassa taukopaukalla valittamassa. En tiedä oletko sinä vai joku muu. Terassilla näen jonkun humalassa "rakastavan". Hyvä mies on vaikka ei kelpaa tälle naiselle jonka näen.
Vierailija kirjoitti:
Samaisessa paikassa kuin minun toissa päivänä kadonneet housuni...?
T: Marko
Housut on pesukoneen takana
Ei kukaan sitä täällä tiiä. Mieti mihin laitoit ne pesun jälkeen.