Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Usein ne jotka jättäytyy työelämästä pois, on liian kilttejä, herkkiä j a ottavat muut huomioon

Vierailija
26.05.2022 |

Eihän tälläisen ihmisen pää kestä työelämän oravanpyörää. Ne taas jotka ei juuri pahemmin välitä, jaksaa takoa pidempään.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla kohdallani melko paikkaansa pitävä väite. Yleisesti en osaa sanoa, onko asia todella näin.

Sen voin omien kokemuksieni perusteella sanoa, että hoitoalalla on aivan liian paljon sinne täydellisen sopimattomia ja potilaista vähät välittäviä, jopa pahoja ihmisiä töissä.

Vierailija
42/48 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta, työelämässä pitää osata pitää puolensa, sanoa ei tarvittaessa.

Minusta tuntuu ettei nimenomaan saa sanoa ei tai tulee fudut töistä. Pitää vaan joustaa ja mukautua, vaikka olisi miten epäinhimilliset ehdot ja olot. Niillä joilla on selkäranka ei taivu yhtä hyvin, ja mitä suorempi selkä niin sen nopeammin se napsahtaa poikki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuntuu ettei nimenomaan saa sanoa ei tai tulee fudut töistä. Pitää vaan joustaa ja mukautua, vaikka olisi miten epäinhimilliset ehdot ja olot. Niillä joilla on selkäranka ei taivu yhtä hyvin, ja mitä suorempi selkä niin sen nopeammin se napsahtaa poikki.

Pitää uskaltaa sanoa. Jos tulee lähtö niin sekin parempi kuin henkisesti tappavassa duunissa.

Vierailija
44/48 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omalla kohdallani melko paikkaansa pitävä väite. Yleisesti en osaa sanoa, onko asia todella näin.

Sen voin omien kokemuksieni perusteella sanoa, että hoitoalalla on aivan liian paljon sinne täydellisen sopimattomia ja potilaista vähät välittäviä, jopa pahoja ihmisiä töissä.

Ei potilaisiin pidä tunnesidettä luoda, hoidetaan korrektisti sovitun mukaisesti. Juu, en ole hoitoalalla, mut en myös minua syystä tai toisesta hoitavalta odota kuin korrektia hoitoa.

Vierailija
45/48 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää uskaltaa sanoa. Jos tulee lähtö niin sekin parempi kuin henkisesti tappavassa duunissa.

Ongelma ei nyt olekaan siinä ettei uskalleta sanoa, vaan kysymys on siitä miksi työkulttuurista on tullut tällainen että suoraselkäisimmät ovat työttöminä, koska uupuvat pskoissa työpaikoissa, joille ei juuri ole vaihtoehtojakaan.

Vierailija
46/48 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Usein on kyllä niin ja jos ei halua pelailla pelejä, niin menee vaikeaksi. Nykyisessä työpaikassani olen tuonut epäkohtia esiin välillä voimakkaastikin (ja yleensä tuloksetta), mutta osaan työni niin hyvin ja minua tarvitaan kipeästi, joten olen saanut jäädä. Koska en ole pomon suosikki, kaikenlainen huomiointi, palkinnot, uralla eteneminen yms. ei koske minua. Työkaverit usein kiittävät avusta ja venymisestä ja ihmettelevät miten en saa arvostusta.

Vierailija
47/48 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko oikeasti kuvittelette, että kiltteys ja muiden huomioon ottaminen olisivat syinä siihen, ettette työelämässä pärjää? Nämähän ovat normaalin terveen aikuisen ominaisuuksia molemmat.

Herkkyys toisaalta aiheuttaa sitten kyllä helposti ongelmia.

Vierailija
48/48 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät varmaan useammin kuin sellaisia, jotka eivät tule toimeen muiden kanssa tai eivät kestä töissä.

Jos itse jättäytyy pois, todennäköisesti ei itse halua olla töissä jostain syystä tai terveys ei kestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme