Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei siivoa jälkiään

Vierailija
26.05.2022 |

Ihan sama mikä asia niin kaikki jää tekemättä.

Ei laiteta tiskejä koneeseen, ei katsota tuotoksen jälkeen miltä se WC pönttö näyttää...

Olen tällä viikolla siivonnut WC joka päivä kun tämä jättää aina kunnon vauhtiraidat pönttöön. Olen maininnut asiasta, mutta ei mene jakeluun.

Vinkkejä , kuinka saada mies kuriin?

Kommentit (86)

Vierailija
81/86 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asutte liian ahtaasti.

Tai sitten ei kannata asua yhdessä. Voi silti olla yhdessä.

Joo perheasunto, että neliöitä kyllä riittämiin. Ei ole ahdasta

Vierailija
82/86 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kesti reilun vuoden opettaa puoliso (37v) tavoille. Tein näin:

- puhuin ääneen omasta harmituksestani: minua hermostuttaa, että astiasi jää pöydälle ruokailun jälkeen.

-kerroin suoraan toiveeni: laittaisitko astiasi koneeseen

-kehuin joka kerta, kun hän siivosi jälkensä: ihanaa että laitoit aamupala-astiasi tiskariin. Siisti keittiö tekee minut iloiseksi.

-jätin siivoamatta ihan kaikki puolison jäljet, siis ihan joka ikisen. Kyllä, törkyä kasaantuu.

Samalla vältän syyllistämästä häntä, en koskaan sano "aina sinä teet noin" tai "miksi et koskaan"

Ja kyllä, puoliso osaa nykyään sekä laittaa vaatteensa pyykkiin, astiansa koneeseen, ym. kodin siisteyden askareita.

Tää on siis ihan samaa kuin lasta kasvattais. Mutta ihmisiähän me kaikki ollaan. :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/86 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvatustieteen maisteri kirjoitti:

Meillä kesti reilun vuoden opettaa puoliso (37v) tavoille. Tein näin:

- puhuin ääneen omasta harmituksestani: minua hermostuttaa, että astiasi jää pöydälle ruokailun jälkeen.

-kerroin suoraan toiveeni: laittaisitko astiasi koneeseen

-kehuin joka kerta, kun hän siivosi jälkensä: ihanaa että laitoit aamupala-astiasi tiskariin. Siisti keittiö tekee minut iloiseksi.

-jätin siivoamatta ihan kaikki puolison jäljet, siis ihan joka ikisen. Kyllä, törkyä kasaantuu.

Samalla vältän syyllistämästä häntä, en koskaan sano "aina sinä teet noin" tai "miksi et koskaan"

Ja kyllä, puoliso osaa nykyään sekä laittaa vaatteensa pyykkiin, astiansa koneeseen, ym. kodin siisteyden askareita.

Tää on siis ihan samaa kuin lasta kasvattais. Mutta ihmisiähän me kaikki ollaan. :-)

Täytyykin kokeilla

Vierailija
84/86 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kylmääävä toi lempipaitaani ei ole pesty.

Oman exäni kansaa lopetin hänen pyykkiensä pesun, pesin vain omani. Tuli sitten sekin aamu, että ei ollut puhtaita t-paitoja, sukkia, kalsareita. Hän tuli sitten mulle asiasta kommentoimaan. Kysyin vain, onko hän pessyt pyykkiä viime aikoina, oon kuullut että silleen saisi vaatteet puhtaiksi. Viesti meni perille.

Terveisiä muuten exän nyxälle! Toivottavasti on oppinut vähän paremmin huolehtimaan itsestään ja kodistaan.

Vierailija
85/86 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika kylmääävä toi lempipaitaani ei ole pesty.

Oman exäni kansaa lopetin hänen pyykkiensä pesun, pesin vain omani. Tuli sitten sekin aamu, että ei ollut puhtaita t-paitoja, sukkia, kalsareita. Hän tuli sitten mulle asiasta kommentoimaan. Kysyin vain, onko hän pessyt pyykkiä viime aikoina, oon kuullut että silleen saisi vaatteet puhtaiksi. Viesti meni perille.

Terveisiä muuten exän nyxälle! Toivottavasti on oppinut vähän paremmin huolehtimaan itsestään ja kodistaan.

Täytyy myöntää, että olen kerran tehnyt tämän, että jättänyt vaatteita tahallaan pesemättä... Mies kyllä tajusi , että olin sen tehnyt ns tahallaan ja otti loukkauksena

Vierailija
86/86 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurusteluvaiheessa mies oli ulkoisesti siisti, asuntonsa kävi äiti siivoamassa. Olis pitänyt silloin tajuta tämä "red flag". Muutettiin yhteen, kumpikin kävi töissä. Alussa viitsi jotain siivotakin kunnes jätti homman tyystin mulle. Tein aikani, kunnes menin lakkoon. En pessyt kuin omat pyykkini, astiani, vaihdoin lakanatkin vain omaan sängynpuoliskooni. Päätin, että periksi en anna. Äijä alkoi urputtamaan, kun "ei oo edes puhtaita astioita...". Viimeinen niitti oli, kun tyyppi soitti mulle töihin: "mulla ei oo puhtaita sukkiakaan...". Sai palata omilleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi