Mies ei siivoa jälkiään
Ihan sama mikä asia niin kaikki jää tekemättä.
Ei laiteta tiskejä koneeseen, ei katsota tuotoksen jälkeen miltä se WC pönttö näyttää...
Olen tällä viikolla siivonnut WC joka päivä kun tämä jättää aina kunnon vauhtiraidat pönttöön. Olen maininnut asiasta, mutta ei mene jakeluun.
Vinkkejä , kuinka saada mies kuriin?
Kommentit (86)
Huokaus. - Ehkä minunkin pitäisi kumppania hakiessani painottaa vastaisuudessa sitä, että haluan itselleni kotitalousihmeen joka siivoaa ja ylläpitää kotini järjestystä....
Huokaus. Mistä te oikein löydätte nämä kumppaninne vai tuliko tuo miehen käytös taas ihan puun takaa.? Kun ei kai se niinkään voi olla, että itse saan vuodesta toiseen olla sinkku siksi, että pidän niin itseni kuin ympräsitöni siistinä e. en tarvitse ketään minut kuriin laittavaa.
En nauti tai pidä epäjärjestyksestä niin paljon, että jos joskus vielä kumppanin löytäsin niin alkaisin elämään kurittomasti e, kuvittelemaan ja uskottelemaan,että nyt kun mulla on kumppani, niin hän siivotkoon jälkeni ja ylläpitäköön puoelstani järjsetystä. .
Eipä tuossa varmaan ole muuta vaihtoehtoa kuin päästää possu vapaaksi. Itse en ainakaan jaksaisi siivoilla toisen sotkuja enkä opettaa aikuiselle ihmiselle kodinhoidon perusteita. Jos ei ukko tuossa iässä osaa paskojaan siivota pöntöstä, niin ei se ikinä tule sitä oppimaankaan. Haluatko todella viettää loppuelämäsi miehen sotkuja siivoten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna olla niin pääset helpommalla. Tämä on maailman vanhin kitinä naisilta, mies ei tee niin kuin nainen haluaa kun mies itse ei huomaa edes ongelmaa
Mies ei todellakaan huomaa vaihtaa ajoissa edes kalsareitaan.
Eikö tuon jo seurustellessa huomaa, vaihtaako mies alushousujaan ja millaisessa läävässä asuu. Sännätäänkö nykyään saman katon alle jo toisena päivänä, vai mistä tämä uikutus kumpuaa.
Kuinka kauan olet asunut ap tämän miehen kanssa ja milloin alkoi tämä sotkuinen käytös. Oliko kuinka kauan aikaisemmin siisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna olla niin pääset helpommalla. Tämä on maailman vanhin kitinä naisilta, mies ei tee niin kuin nainen haluaa kun mies itse ei huomaa edes ongelmaa
Mies ei todellakaan huomaa vaihtaa ajoissa edes kalsareitaan.
Eikö tuon jo seurustellessa huomaa, vaihtaako mies alushousujaan ja millaisessa läävässä asuu. Sännätäänkö nykyään saman katon alle jo toisena päivänä, vai mistä tämä uikutus kumpuaa.
En ole vielä sellaista miestä tapaillut, joka ei olisi vähintään yhteenmuuttoon asti jaksanut teeskennellä kodistaan ja hygieniastaan huolehtivaa. Naimisiin menin sen miehen kanssa, joka ei vain teeskennellyt vaan oikeasti halusi itse pitää huolta kodistaan ja hygieniastaan. Ne teeskentelijät joutui luiskaan.
Aika äkkiähän tuollainen typeryys paljastuu ja sen kun nostaa kytkintä. Hölmöhän se on, joka tollon miehen luo jää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset naisten neureettisuus ja pakonomainen tarve vaatia puhtautta ja siisteyttä mutta kuitenkaan itse ei sen eteen haluaisi mitään tehdä vaan vaatii muita toteuttamaan omaa halua ja tarvetta
Näyttää aika ällöttävältä , kun anoppi pölähtää yllättäen kylään ja menee suoraan WC hen. Siinä toki voisi sanoa , että näin hyvin on poikasi oppinut tavat kotoa
Niin tai se anoppi on jo oppinut poikansa elämäntavat niin ei sitä tarvitse sanoa ääneen. Ehkä anoppi on onnellinen kun poikansa saa elää omana itsenään ilman että nainen on muuttanut hänet eri ihmiseksi kuin mitä hän on oikeasti
Ei kenenkään persoonallisuuden ydintä ja olemusta loukkaa, että pitäisi siivota jälkensä? Ei kaikesta tarvitse vääntää identiteettikysymystä.
Jos sillä on Adhd eikä saa mitään aikaseksi.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka kauan olet asunut ap tämän miehen kanssa ja milloin alkoi tämä sotkuinen käytös. Oliko kuinka kauan aikaisemmin siisti.
Ap tässä. Ollaan asuttu reilu 9v yhdessä ja tämä sotkuisuus alkoi varmaan n. 3 vuotta sitten.
Alan olla loppu tähän tilanteeseen. Ihan kun olisi yksi lapsi lisää. Mutta ero tuntuu pahalta ajatukselta
Miten tuollaiset ihmiset pärjää töissä? Jos mokasta huomautetaan, että ovet on laitettava lukkoon, työvälineet paikoilleen, jne ja jättävät silti toistuvasti nämä telemättä, ja se on sitten ok?
Vierailija kirjoitti:
Älä muuta sellaisen kanssa yhteen joka elää kotona kuin hotellissa. Miksi olet muuttanut yhteen. Suoraanko se tuli vanhempien passattuna vai onko se elänyt päivääkään itsenäisesti kotisohvalta lähdettyä äidin passattuna.
Minä en katselisi päivääkään ketään joka huushollissani eläisi kuin hotellissa. Vaikka olemme puolin ja toisin välillä lomautettuina niin kumpikin osallistuu kodin ylläpitoon eikä missään tilanteessa kumpikaan elä kotona kuin hotellissa täysi hoidossa muuta kuin jos on sairaana.
Miksi et tiennyt miehen siisteys tasosta ennen kuin muutit yhteen sen kanssa. Kammottavinta eri siisteystasot ja kyllä se erottaa
No valitettavasti en voinut tietää, että hänestä tulee tällainen. Hän oli siisti ensimmäiset vuotemme ja oli hyvän aikaa asunut itsekseen ennen kuin muutimme yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuttakaa asuntoon, jossa on 2 vessaa. Saa kumpikin pitää haluamaansa siisteyttä omassa vessassaan.
Ap tässä. 2 WC löytyy ja hän käyttää molempia
No mutta tämähän on helppoa järjestää niin että molemmilla on oma vessa ja molemmat myös siivoaa omansa :)
Vierailija kirjoitti:
Miten tuollaiset ihmiset pärjää töissä? Jos mokasta huomautetaan, että ovet on laitettava lukkoon, työvälineet paikoilleen, jne ja jättävät silti toistuvasti nämä telemättä, ja se on sitten ok?
Joo samaa olen miettinyt. Välillä hän saattaa sanoa mulle siitä "kun hänen lempipaitaansa ei ole pesty"
Kerran sanoin, että voit sinäkin pyykkiä pestä... Mut ei näytä se pesukonekaan menevän päälle.
Tämä turhauttaa todella paljon. Mitään mitä pyydän ei voi tehdä. Perheruokailun jälkeen astiat jää pöytään jos minä en niitä laita koneeseen. Lapsista osa laittaa itse, mutta muutama vielä niin pieniä, ettei osaa.
Hän ei älyä pyyhkiä edes pöytää ruuan jälkeen . Kerran tein testin, enkä pyyhkinyt pöytää (hyi yök) moneen päivään ja hän iloisesti mussutti siinä aamupalaa jne. . . Ei näyttänyt sekään häiritsevän. Kuvottavaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap tässä. Ollaan asuttu reilu 9v yhdessä ja tämä sotkuisuus alkoi varmaan n. 3 vuotta sitten.
Alan olla loppu tähän tilanteeseen. Ihan kun olisi yksi lapsi lisää. Mutta ero tuntuu pahalta ajatukselta
Tiedätkö mitään todellista syytä ,miksi hän muuttui kolme vuotta sitten. Mitä tapahtui. ? Minkä ikäisiä olette? Mitä tapahtuu , jos ehdotat, että muuttaa omaan asuntoon ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo samaa olen miettinyt. Välillä hän saattaa sanoa mulle siitä "kun hänen lempipaitaansa ei ole pesty"
Kerran sanoin, että voit sinäkin pyykkiä pestä... Mut ei näytä se pesukonekaan menevän päälle.
Tämä turhauttaa todella paljon. Mitään mitä pyydän ei voi tehdä. Perheruokailun jälkeen astiat jää pöytään jos minä en niitä laita koneeseen. Lapsista osa laittaa itse, mutta muutama vielä niin pieniä, ettei osaa.
Hän ei älyä pyyhkiä edes pöytää ruuan jälkeen . Kerran tein testin, enkä pyyhkinyt pöytää (hyi yök) moneen päivään ja hän iloisesti mussutti siinä aamupalaa jne. . . Ei näyttänyt sekään häiritsevän. Kuvottavaa
Olsi se kiva jos minäkin löytäsin yhtä tarmokkaan ja reippaan kumppanin kuin sinä. - Kai kumppanisi kahdesti vuodessa vaihtaa autoon renkaat vai miten hän osallistuu yhteiseksi mielletyn kotitalouden hoitamsieen? - Harmi tietysi on, että omalla esimerkillään hännäyttää mallia miehen mallia lapsille...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö mitään todellista syytä ,miksi hän muuttui kolme vuotta sitten. Mitä tapahtui. ? Minkä ikäisiä olette? Mitä tapahtuu , jos ehdotat, että muuttaa omaan asuntoon ?
Noh en mitään varsinaista syytä keksi. Mulla on tässä aina välillä pyörinyt äitiyslomat, silloin toki ollut ok tehdä enemmän, mutta nyt kun työelämässä myös niin asia tuntuu aika raskaalta. En tiedä, onko hän masentunut vai mikä on. Hän kyllä muuten vaikuttaa ihan normaalilta, mutta olen huomannut myös, että osa kaverisuhteista on viilentynyt. Mies on vähän sellainen , että ottaa monta projektia kerralla ja sitten kaikki vähän jää roikkuun. Toisinaan tarmokas niissä omissa hommissaan, mutta osa jää aina kesken. En ole ehdottanut, et hän muuttaisi omaan asuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olsi se kiva jos minäkin löytäsin yhtä tarmokkaan ja reippaan kumppanin kuin sinä. - Kai kumppanisi kahdesti vuodessa vaihtaa autoon renkaat vai miten hän osallistuu yhteiseksi mielletyn kotitalouden hoitamsieen? - Harmi tietysi on, että omalla esimerkillään hännäyttää mallia miehen mallia lapsille...
Olet varmaankin mies . Aina ensin vedetään tämä kortti , kuinka miehet vaihtaa renkaat ja putsaa hajulukot ja lattiakaivot. Tiedätkös mitä? Minä rassaan ihan itse nämä ja lattiakaivon pesun olen myös opetellut, vaikka sitä ei kotona kukaan mulle opettanut. Ja muuten, en autoile niin mies voi hyvin vaihtaa autoonsa edes ne renkaat. Minähän pesen 365 päivänä vuodessa hänen pyykkinsä, käyn kaupassa ja laitan ruokaa. Joten jos sinusta se on ok, että mies vaihtaa renkaat ja nainen tekee muut työt niin voi voi... Ainiin, ajan myös nurmikon, ehkä miellät tämänkin miesten hommaksi
Ja ette ehkä usko, mutta meillä mies olisi voinut haluta vieläkin isomman perheen. Minä en tiedättekö miksi?
Jos se ei osaa parantaa tapojaan kun sille sanotaan, ei se tule koskaan niitä muuttamaan. Haluatko elää tuollaisen laiskan sottapytyn kanssa kuinka pitkään? Älä heitä elämääs hukkaan.
Tuon takia minun kanssani ei asu miestä mitä valitatte. Vaikka hänen asumisensa helpoitaisi elämää.Kun on isommat tulot. Ilolla olen pieni tuloinen ei ole palstalaisten ongelmia.Mies sitä tätä.Minulle riitää litra maitoa silloin tällöin,koko sonnia en kaipaa valtaa asuntoani viikoksi,kuukausiksi vuosiksi jne!