Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei meikkaavat naiset! Kohdellaanko teitä huonommin, jos menette ulos ilman meikkiä?

Vierailija
26.05.2022 |

Olen itsekin nainen enkä ole pitkään aikaan uskaltanut edes kokeilla...

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ettekös te naiset aina väitä, että meikkaatte vain ITSEÄNNE varten? Valetta oli sekin siis. 

Sen harvan kerran kun meikkaan niin todellakin teen sen itseäni varten, siksi että haluan tuntea olevani nätti.

Kurjaa, että sinulla on niin huono itsetunto, ettet tunne itseäni nätiksi ilman maaleja. 

Kaikki ihmiset eivät ole nättejä. Miksi se on mielestäsi huonoa itsetuntoa että tiedostaa sen?

En ole koskaan nähnyt rumaa ihmistä. Kaikissa on jotain nättiä, kun vaan osaa katsoa.

Vierailija
22/53 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ettekös te naiset aina väitä, että meikkaatte vain ITSEÄNNE varten? Valetta oli sekin siis. 

Sen harvan kerran kun meikkaan niin todellakin teen sen itseäni varten, siksi että haluan tuntea olevani nätti.

Kurjaa, että sinulla on niin huono itsetunto, ettet tunne itseäni nätiksi ilman maaleja. 

Heitetään sulle vaikka paha akne tai atooppinen ihottuma naamatauluun ja katsotaan sitten mitä itsetunnollesi kuuluu ilman meikkiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan tissivakoa esiin niin miehet ei katso naamaa 👍

Vierailija
24/53 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ihmiset eivät ole nättejä. Miksi se on mielestäsi huonoa itsetuntoa että tiedostaa sen?

Kauneus on katsojan silmissä. Hyvällä itsetunnolla varustettu ihminen on sinut itsensä kanssa ja pitää itseään nättinä, vaikka ei olisi perinteisten kauneusstandardien mukaisesti nätti. Nätteys on ennen kaikkea kokemusasia.  

Minä olen sinut sen kanssa että en ole nätti. Minulla on mielestäni hyvä itsetunto.

Vierailija
25/53 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan Suomessa meikkaaminen ja muu laittautuminen aiheuttaa muille, yleensä toisille naisille, ongelmia. Missään muualla (ja nyt en tarkoita kehitysmaita) ei näin ole, vaan itsestään huolta pitäminen on aivan normaalia. Suomalaiset saavat ongelman aikaan kaikista mahdollisista asioista. Jos meikkaat, niin meikkaat. Jos et meikkaa, niin et meikkaa. Mikä siinä on niin ylitsepääsemättömän vaikeaa?

Vierailija
26/53 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut eroa. Tosin minun meikki tarkoittaa meikkivoidetta, ripsaria ja vähän kulmaväriä, joten ero ei ole suuri meikkaamattomaan. (Enkä edes oikein osaa meikata itselleni virheetöntä ihoa, vaan näppylät kuultavat läpi kuitenkin)

Vierailija
27/53 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heitetään sulle vaikka paha akne tai atooppinen ihottuma naamatauluun ja katsotaan sitten mitä itsetunnollesi kuuluu ilman meikkiä.

Jälkimmäinen löytyy jo. Ja siinä yksi merkittävä syy, miksi en meikkaa. Iho pysyy huomattavasti paremmassa kunnossa ilman. Eikä itsetuntoni ole siitä kiinni, onko naamassani punaista vai ei. 

Vierailija
28/53 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten katse viipyy pidempään jos on meikkiä. Jos ei ole meikkiä niin kääntävät nopeasti päänsä pois.

Vierailija
29/53 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauneus on katsojan silmissä. Hyvällä itsetunnolla varustettu ihminen on sinut itsensä kanssa ja pitää itseään nättinä, vaikka ei olisi perinteisten kauneusstandardien mukaisesti nätti. Nätteys on ennen kaikkea kokemusasia.  

Minä olen sinut sen kanssa että en ole nätti. Minulla on mielestäni hyvä itsetunto.

No, kun kasvat aikuiseksi alat ymmärtää, että nätti on voi olla monella tapaa. Ei tarvitse olla missi ollakseen nätti. 

Vierailija
30/53 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän aikalailla samalta meikillä ja ilman, joten ei merkitystä.

Vierailija
31/53 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, kun kasvat aikuiseksi alat ymmärtää, että nätti on voi olla monella tapaa. Ei tarvitse olla missi ollakseen nätti. 

Miksi se on sinulle ongelma että minä olen sinut sen kanssa etten mielestäni ole nätti? En minä mitään missin ulkonäköä nätteyteen ole vaatinutkaan.

Vierailija
32/53 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä juuri. Perääni katsovat 70vee miehet.

Mutta, kun otin maltilliset hiustenpidennykset - siis ei mitään sieppoja, vaan long bob ja lähinnä tuuheuttamaan vaihtareiden harventamaa kuontaloa, niin johan muuttui ääni kellossa.

Vierailija
33/53 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jälkimmäinen löytyy jo. Ja siinä yksi merkittävä syy, miksi en meikkaa. Iho pysyy huomattavasti paremmassa kunnossa ilman. Eikä itsetuntoni ole siitä kiinni, onko naamassani punaista vai ei. 

Se on hyvä. Ymmärrät kuitenkin varmaan että kaikki eivät ole saaneet yhtä hyviä mahdollisuuksia rakentaa tervettä itsetuntoa lapsena ja nuorena. On voitu kiusata henkihieveriin koulussa tms. Itsellä ei siis iho-ongelmia ole mutta siskon ja parin kaverin kautta tiedän mitä se kohtelu voi olla.

Vierailija
34/53 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän on pakko vastata. Viikko sitten kun näin ystävää niin en pysty jälkikäteen sanomaan, oliko hänellä meikkiä vai ei.

Vierailija
35/53 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun pikkukaupungissa, jossa kaikilla on musta toppatakki ja farkut ym. Eilen kauppaan tuli nuoripariskunta, jotka olivat pukeutuneet erilaisesti.Naisella oli jopa mekko ja miehelläkin paita ja villapaidan hihat solmittu kaulan alle. Täällä ei ikinä näe naisilla mekkoja-edes kesällä. Meitä oli neljä naista menossa terassille niin huomasin että kaikilla meillä oli musta takki, farkut ja mustat kengät.

Vierailija
36/53 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen valehtelee ulkonäöstään meikeillä ja ihmettelee, kun totuus paljastuu. Lol.

Vierailija
37/53 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on hyvä. Ymmärrät kuitenkin varmaan että kaikki eivät ole saaneet yhtä hyviä mahdollisuuksia rakentaa tervettä itsetuntoa lapsena ja nuorena. On voitu kiusata henkihieveriin koulussa tms. Itsellä ei siis iho-ongelmia ole mutta siskon ja parin kaverin kautta tiedän mitä se kohtelu voi olla.

Tietysti. Johan aiemmin sanoin, että minusta on kurjaa, jos jollain on niin heikko itsetunto, ettei pysty pitämään itseään nättinä ilman maaleja. Se on jopa huolestuttavaa. Onneksi itsetuntoa voi myös kehittää, vaikka olisikin joutunut kiusatuksi tms. Voit vain arvata, oliko punoittava ja hilseilevä iho teinitytölle itsetuntoa vahvistava vai heikentävä asia ja mitä ilkeämieliset pinnalliset koulukaverit siitä tuumasivat. 

Vierailija
38/53 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole samaa mieltä. Kuulostaa ennemminkin itsepetokselta, ylimenevältä itserakkaudelta. Vähän kuin että pitää itseään hyväkuntoisena, vaikka ei jaksa kymmentä punnerrusta. Tai pitää itseään hoikkana, vaikka painaa 120kg. 

Ei hyvä itsetunto tarkoita että täytyy kyetä itsepetokseen, että itsestään ei voi löytää mitään heikkouksia. Itselleen voi olla rehellinen, ei se tarkoita että mollaa itseään. Rehellinen ja realistinen ihminen voi hyvinkin olla aivan normaalilla itsetunnolla varustettu ihminen. 

Vierailija
39/53 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tähän elämäni päivää ole meikannut joten en tiedä miten jumalattoman hyvin minua ollenkaan kohdeltaisiin jos sen tekisin.

Ei minua ole koskaa kukaan sellainen huonosti kohdellut jolla olisi yhtään mitään väliä.

Turvanrepijät ja p-skantöräyttelijät eivät elämääni hetkauta, jätän omaan arvoonsa ja normaalit ihmiset tuskin ovat noteeranneet onko minulla meikkiä vai ei.

Vierailija
40/53 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan nähnyt rumaa ihmistä. Kaikissa on jotain nättiä, kun vaan osaa katsoa.

Varmaan on jokaisessa jotain nättiä.

Täällä nyt varmaan lähes kaikki on ihan aikuisia jotka kestää totuuden itsestään. Ihan on ok sanoa että on tavallisen näköinen, esimerkiksi. Jos kerran on. Tai sitten voi olla persoonallisen näköinen. Se onkin ehkä vielä parempi, kuin nätti. 

Lapset sen sijaan on kaikki nättejä tai kauniita tai suloisia.

Aikuisen naisen ei tarvitse ihan väkisin väittää olevansa luonnontilassa nätti, tai muuten kuvitellaan että on huono itsetunto. Ei aikuiset vaan aina ole nättejä, hyvä jos jostain kohtaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän