Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei tullut yöksi kotiin eikä vastaa puhelimeen

Vierailija
26.05.2022 |

Lähti kaverinsa luo eilen saunomaan ja kaiketi johonkin baariin... Sanoi tulevansa yöksi kotiin, mutta ei ole näkynyt. Yleensä aina on ilmoittanut, jos jää johonkin. En usko, että olisi putkassa, koska ei ole sen tyylinen ihminen, että riehuisi tai tappelisi... Kaikista hulluinta on, että hän on kyllä ollut WhatsAppissa paikalla pitkin aamua, mutta ei vastaa viesteihin tai soittoihin...

Kommentit (445)

Vierailija
421/445 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljenikö tämä?

Vierailija
422/445 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olenko ainoa joka on sitä mieltä että yhteen tuollaiseen reissuun ei suhde kaadu. Toki vie aikaa että siitä kasvetaan yhdeksi puhukaa ihmiset toisillenne.

Kun pointti ei ole nyt se, että vehje on käynyt vieraassa kolossa, vaan että mies on näyttänyt millainen todellisuudessa on. Ei ihmisen luonne muutu miksikään, ja jos sellaista ilmenee tässä pettämisasiassa, on se teeskentelyä, ja uusi konflikti vaan odottaa tuloaan. Ei luottamusta anteeksi antamalla paranneta tai suhdetta entiselleen katteettomilla lupauksilla muuteta.

Kuinka monta katujaa on saanut uuden mahdollisuuden, ja mites onkaan käynyt? Mä en tiedä ainuttakaan onnellista loppua. Vaikka suhdetta on uudelleen lämmitelty jonkun pettämisen jälkeisen tauon jälkeen ja sovittu uusia pelisääntöjä ja luvattu yhtä nättiä ja kymmentä kaunista, on homma jatkunut samaan malliin, ja jopa sen saman salarakkaan kanssa. Ei puhuminen paskaa paranna. Terapioihin tuhlaa vain aikaansa.

Niin, ainakin jos ollaan jo selvästi aikuisia ja elämää kokeneita, yli 30:iä. Uskon että ei ole pettäminen ensimmäistä kertaa silloin, jos on suhteita aiemminkin ollut. Luulisi että tuossa iässä on jo moraalikäsitys vakiintunut ja entisistä pettämisistä oppinut.

Mua petti liki viiskymppinen äijänketale, enkä usko että on sen eka kerta muissakaan suhteissa eli lopetin homman siihen pettämiseen. Kyllä ton ikäisten pitää jo tietää miten eletään.

Niinpä. Ikävä kuulla sinunkin tilanteestasi. Täällä toinen, useamman pettämäksi joutunut.

Oisko niin, että nuori on typerä, eikä oikein osaa vielä asettua sen kumppanin asemaan tai tunne niin syviä tunteita, että eläisi ihmisiksi. Ympärillä pyörii koko ajan kauniita ja seksyjä houkuttimia ja on Tinderit ja kaikki muuta kanavat. Seksi on vain nautintoa ja elämä on ihanaa, miksi sitä pitäisi rajoittaa?

Yli kolmekymppiset ymmärtävät jo parisuhteen merkityksen ja moraali on tärkeä, on saatu jo omia lapsiakin.

Sitten taas nuo ikääntyvät menevät parhaita vuosiaan muistellen elämänjanossaan "kyllä vielä pitää miehisyyttä todistella ja mulla seisoo" egobuustilla? Vaikka kaikki on hyvin; Pitkä ja vakaa liitto, hyvä kumppani, omaisuutta ja arvostusta työelämässä, mutta kun mikään ei riitä. Kaikilla ryhmillä tietenkin poikkeuksensa.

En sanonut, että minua on useampi pettänyt, mutta tällä melkein viiskymppisellä on ollut aikaisempia suhteita ja uskon että niissäkin on pettänyt. En kysellyt, koska ei kiinnosta puhua koko asiasta tai nähdä koko ihmistä. Ei ole tarvetta moiselle.

Enkä minä käsittänytkään niin, enkä mielestäni antanut ymmärtää luulevani, että olisi useampi sinua pettänyt. Ja vaikka minua on, en ole yhtään sen kärsineempi, vaan ihan tarpeeksi on yhdessäkin harmissa kerrallaan. Ne muut tulevat sitten vaan vanhan kertauksena, vaikka yhtä haavoittavia ovatkin. Terävin kärki on kuitenkin jo poissa.

Ja kyllä, melko varmaa on, että useampi harharetki löytyy taustalta. Miksi vaan kerran erehtyisi, kun on makuun päässyt? Tällaista tämä on, minäkin jo iäkkäämpi. Mutta eihän se koko elämä ole, jos joku on sika. Jokaisella kun on oltava se oma elämä ja katson myös että toimeentulokin, ettei jää tyhjän päälle.

Kannattaa siis opiskella, turvata selustansa ja muistaa, että itse olet loppujen lopuksi se tärkein ihminen itsellesi. Lapset sitten aikanaan tietenkin, jos heitä saa. Nuoremmille naisille tämä siis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/445 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten tämä eteni, millä mielellä mies haki tavaransa ja mitä selityksiä antoi. Oliko pidempääkin jatkunutta pettämistä.

Vierailija
424/445 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vitsit, saattaa olla vaikeaa saada ulos asunnostasi.

Ja onko sulla sitten vielä tapaturmavakuutusta? Jos ei niin joutuin sellanen. Siltä varalta vaan, jos puhelut menee käsivälitteisiksi, kun sanat ei aina riitä kertomaan syvämmen syvimpiä ja herkimpiä tuntoja. tsemp.

Vierailija
425/445 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia ap. Itselle tehty samoin, ei ole luottamus miehiin enää palannut. Olen sinkkuna paljon onnellisempi, kun ei tarvi stressata mitään pettämisiä.

Vierailija
426/445 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voimia ap. Itselle tehty samoin, ei ole luottamus miehiin enää palannut. Olen sinkkuna paljon onnellisempi, kun ei tarvi stressata mitään pettämisiä.

Miehenä olen täysin samaa mieltä kanssasi!

Vierailija
427/445 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On joutunut putkaan. Siellä pidetään maksimissaan 12 tuntia ja sen jälkeen miestäsi kuulustellaan, jos on tehnyt kännissä jotain filunkia.

Vierailija
428/445 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkkitapaus:

"Ongelma: Tuuli asui omistamassaan asunnossa avoliitossa Osmon kanssa. Suhde päättyi, mutta Osmo ei suostunut muuttamaan pois Tuulin omistamasta asunnosta. Osmo ei maksanut Tuulille mitään korvausta asumisestaan. Seurustelusuhteen aikana tämä oli sopinut Tuulille, mutta nyt asia harmitti. Mitä Tuuli saattoi tehdä, ja oliko hänellä oikeutta vaatia Osmolta vuokraa asumisestaan seurustelusuhteen jälkeiseltä ajalta? Voiko poliisi auttaa asiassa?

Ratkaisu: Kun yhdessä asuminen on vakiintunut ja Osmo myös osoiterekisterin mukaan asuu Tuulin asunnossa, ei Tuuli saa Osmoa ulos asunnosta ihan helposti, ellei Osmo itse suostu lähtemään. Osmon ja Tuulin välillä ei ole vuokrasuhdetta avoliiton johdosta. Jos Osmo ei suostu lähtemään, on Tuulin nostettava häätökanne käräjäoikeudessa ja vaadittava tuomiota siitä, että entinen avopuoliso pitää asunnon osaa oikeudettomasti hallinnassaan.

Kun häätöä haetaan avosuhteen päättymisen perusteella, tuomioistuin joutuu ensin ratkaisemaan, onko avoliitto purkautunut. Tähän riittää näytöksi Tuulin oma ilmoitus suhteen päättymisestä. Kun häätötuomio on annettu, Tuulin täytyy pyytää ulosottomieheltä päätöksen täytäntöönpanoa. Poliisi ei voi auttaa avopuolison häätämisessä."

Lähteenä:

https://omaaikalehti.fi/10-faktaa-tunne-oikeutesi-avoliitossa/

Vierailija
429/445 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esimerkkitapaus:

"Ongelma: Tuuli asui omistamassaan asunnossa avoliitossa Osmon kanssa. Suhde päättyi, mutta Osmo ei suostunut muuttamaan pois Tuulin omistamasta asunnosta. Osmo ei maksanut Tuulille mitään korvausta asumisestaan. Seurustelusuhteen aikana tämä oli sopinut Tuulille, mutta nyt asia harmitti. Mitä Tuuli saattoi tehdä, ja oliko hänellä oikeutta vaatia Osmolta vuokraa asumisestaan seurustelusuhteen jälkeiseltä ajalta? Voiko poliisi auttaa asiassa?

Ratkaisu: Kun yhdessä asuminen on vakiintunut ja Osmo myös osoiterekisterin mukaan asuu Tuulin asunnossa, ei Tuuli saa Osmoa ulos asunnosta ihan helposti, ellei Osmo itse suostu lähtemään. Osmon ja Tuulin välillä ei ole vuokrasuhdetta avoliiton johdosta. Jos Osmo ei suostu lähtemään, on Tuulin nostettava häätökanne käräjäoikeudessa ja vaadittava tuomiota siitä, että entinen avopuoliso pitää asunnon osaa oikeudettomasti hallinnassaan.

Kun häätöä haetaan avosuhteen päättymisen perusteella, tuomioistuin joutuu ensin ratkaisemaan, onko avoliitto purkautunut. Tähän riittää näytöksi Tuulin oma ilmoitus suhteen päättymisestä. Kun häätötuomio on annettu, Tuulin täytyy pyytää ulosottomieheltä päätöksen täytäntöönpanoa. Poliisi ei voi auttaa avopuolison häätämisessä."

Lähteenä:

Ehkä kannattaa lukea ketju läpi, ennen kuin rupeaa kommentoimaan. Asia on ratkennut ajat sitten, mies muuttanut pois ja antanut avaimensakin.

Vierailija
430/445 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentoida saa, vaikkei lue kaikkia sivuja ennen sivua 22.

Vierailija
431/445 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä?Mies ei vielään ole tullut kotiin eikä vastaa puhelimeen?Kyllä nyt pitää tehdä jo ilmoitus poliisille.

Vierailija
432/445 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku nyt laittaa jonkun lyhyen yhteenvedon tapahtumista tähän asti ja missä se mies nyt sitten niin kuin on?

Vierailija
433/445 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli siinä..uutta matoa koukkuun, kyllä lammessa kalaa riittää !

Vierailija
434/445 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kuka avaa ketjun naiseni ei tullut kotiin eikä vasta elimeen.?

no minä voin avata aihetta ensin. vaimo työmatkalla ja sattumoisin soitin hotelliin ja olikin 2h huoneen varannut

hmm

voidaanko vetää hotellihuoneessa vai johtopäätöksiä

Paskapuhetta. Hotelli ei kerro edes sitä onko joku varannut huoneen saati millaisen huoneen

Vierailija
435/445 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko kysyä monelta kommentoijalta, että miksi te ette lue koko ketjua ennen kuin kommentoitte? 

Vajavaisilla tiedoilla alatte teoretisoimaan ja vinkkejä jakamaan.

Ei siis liity vain tähän ketjuun, täällä monessa ketjussa sama juttu. 

Lukeaa ny hyvät ihmiset kaikki käänteet ennen kuin alatte "tietää" asioita.. Huokaus.

Vierailija
436/445 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esimerkkitapaus:

Lähteenä:

Ehkä kannattaa lukea ketju läpi, ennen kuin rupeaa kommentoimaan. Asia on ratkennut ajat sitten, mies muuttanut pois ja antanut avaimensakin.

Ehkä kannattaa myös tutustua muihinkin vastaaviin ketjuihin ja todeta, että yksi suosituimmista kommenteista on kautta aikain ollut "Vaihdata lukot ja äijän kamat pihalle", olkoon asumismuoto sitten mikä tahansa. Korvaukset makselee, jos noin toimii. Näyttää asia olevan 95%:lle täysin epäselvä, joten todella hyvä laittaa esille näitä linkkejä. 

Tietää ainakin jokainen lukija vastaisuudessa, miten toimia, ja nimenomaan ennen kuin joutuu Tuulin tapaan oikeuskäsittelyihin yms. /sivusta

Vierailija
437/445 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just satuin kurkkaamaan av:lle ja tämä etusivulla.

Mies on siis kokonaan pois jo asunnostani. Kamat hän vei ja avaimen jätti jo silloin heti. Minä olen jatkanut ihan normaalia arkea nyt sinkkuna. Kyllä mieheltä on jotain anteeksipyyntöviestejä tullut, mutta ei mitään häiritsevää tai ahdistavaa. Punkkaa nyt kuulemma jonkun kaverinsa sohvalla ja ilmeisesti on löytänyt jonkun vuokra-asunnon. En tiedä asiasta enempää eikä kiinnostakaan. Kaverit ja perhe on olleet tukena. Ap

Vierailija
438/445 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just satuin kurkkaamaan av:lle ja tämä etusivulla.

Mies on siis kokonaan pois jo asunnostani. Kamat hän vei ja avaimen jätti jo silloin heti. Minä olen jatkanut ihan normaalia arkea nyt sinkkuna. Kyllä mieheltä on jotain anteeksipyyntöviestejä tullut, mutta ei mitään häiritsevää tai ahdistavaa. Punkkaa nyt kuulemma jonkun kaverinsa sohvalla ja ilmeisesti on löytänyt jonkun vuokra-asunnon. En tiedä asiasta enempää eikä kiinnostakaan. Kaverit ja perhe on olleet tukena. Ap

Loppu hyvin, kaikki hyvin...toivottavasti! Olisi ollut kyllä raskasta vielä tuon tapauksen jälkeen alkaa vääntää miehen kanssa joistain asumiskuvioista ja "korvauksista". Ja tuskin se mieskään nyt niin onnellinen on, ei ne tunteet hetkessä kuole. Fyysinen pettäminen ei rakkautta tapa. Mitä minä olen kuullut, niin useimmat katuvat ja haluaisivat "aloittaa alusta", kuten oma exäni, joka ruikutti perässäni todella pitkään, vaikka mulla oli jo toinen.

Hyvää jatkoa sinulle ja kivaa kesää!  :)

Vierailija
439/445 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko lyönyt kaverinsa kanssa hynttyyt yhteen? Jos miehelläsi on tavattu taipumusta imeä kavereitaan, niin ottaisin tämän mahdollisuuden huomioon.

Vierailija
440/445 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esimerkkitapaus:

Lähteenä:

Tuulin kannattaa muuttaa itse pois. helpoin ratkaisu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän