Mies ei tullut yöksi kotiin eikä vastaa puhelimeen
Lähti kaverinsa luo eilen saunomaan ja kaiketi johonkin baariin... Sanoi tulevansa yöksi kotiin, mutta ei ole näkynyt. Yleensä aina on ilmoittanut, jos jää johonkin. En usko, että olisi putkassa, koska ei ole sen tyylinen ihminen, että riehuisi tai tappelisi... Kaikista hulluinta on, että hän on kyllä ollut WhatsAppissa paikalla pitkin aamua, mutta ei vastaa viesteihin tai soittoihin...
Kommentit (445)
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän mies tajua, jos kotiin tulo viipyy, ei kukaan mies halua kuulla sitä nalkutuksen määrää.
Sama juttu, jos puhelimeen vastaa. Kai sitä joskus haluaa olla kavereittenkin seurassa ilman vaimon paasaamista.
Kyllä minä ainakin olen silti parisuhteessa vaikka en mieheni seurassa olisikaan. Toivotan viestein hyvää yötä ja todellakin vastaan jos hän soittaa tai laittaa viestiä. Jos en heti ehdi tai huomaa, niin soitan takaisin heti kun pystyn.
Vierailija kirjoitti:
Tämä juttuhan os selvinnyt jo ajat sitten, mies myönsi olleensa vieraissa.
Miksi enää arvuuttelette.
Niin pitkä ketju ettei kaikkia viestejä jaksa lukea. Kiitos kun kerroit mikä oli arvattavissakin ollut syy
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse kun aikoinaan kännipäissäni petin poikaystävääni, laitoin poikaystävälleni viestiä ihan normaalisti sinä iltana ja seuraavana aamuna. Ja ennen kuin kukaan alkaa minua haukkumaan yhtään enempää, niin tunnustin tekoni poikaystävälleni sitten myöhemmin kun nähtiin. Me emme asuneet yhdessä, mutta satuimme olemaan eri paikkakunnilla tuohon aikaan niin sillä viestittelimme usein ja kerroimme kuulumisia kuten minkä tahansa illan jälkeen.
Onpa typerästi toimittu. Pettäminen on aina loukkaus omaa puolisoa kohtaan.
Luuletko, että poikaystäväsi unohtaa pettämisesi, se ei unohdu, ei milloinkaan.
Se nostaa päätään aina riidan tullen. Miksi pitää pettää ihmistä jota rakastaa. Pettämisestä usein jää huono omatunto.
Ja onpa fiksua tuoda esille pettäminen, ikään kuin se olisi kehuttava teko.
Tulipa vaan mieleen kertoa, että ei se hiljaisuus illanvieton jälkeen automaattisesti pettämistä tarkoita, vaikka niin tässä aloittajan tapauksessa taisi käydä. Pettäminen ei todellakaan ole kehuttavaa, mutta meitä on moneen junaan. Minä en tietoisesti päättänyt pettää, mutta kuten sanoin, kännipäissäni niin tapahtui ja kannoin teoistani vastuun.
Tapauksestani on muutama vuosi aikaa, ja en enää muista miten saimme poikaystäväni kanssa asian lopulta sovittua. Yhdessä silti jatkoimme miehen aloitteesta ja meidän kohdalla mies ei ole koskaan riidan keskellä ottanut esille pettämistä enkä minäkään.
Minä sanoisin, että minulle ei jäänyt huono omatunto, vaan joku aivan muu trauma vaikka itse pettäjä olinkin. Oireilin näkyvästi vielä puoli vuotta pahaa oloani pettämisen jälkeen, kun taas mies oli varmaan jo kuukauden jälkeen normaali, vaikka välillä toki pohti suhteen vakavuutta ja jatkuvuutta ym, mutta onpahan asioista puhuttu ääneen monen monta kertaa. Olen vähentänyt alkoholinkäyttöäni ettei moista ylilyöntiä tapahdu enää koskaan ja olen ikionnellinen, että selvisimme vaikeasta ajanjaksosta ja että moinen kultakimpale minua vielä rakastaa ja niin minäkin rakastan häntä takaisin.
Ukon tavarat ulko-oven eteen pahvilaatikkoon, vaihdatat lukot ja estät yhteystiedot.
Saapa maistaa omaa lääkettään.
No joko mies on tullut, kuntoista viikkoa on kulunut. Jos ei niin voit alkaa uuden etsimisen.
Vierailija kirjoitti:
kuka avaa ketjun naiseni ei tullut kotiin eikä vasta elimeen.?
no minä voin avata aihetta ensin. vaimo työmatkalla ja sattumoisin soitin hotelliin ja olikin 2h huoneen varannut
hmm
voidaanko vetää hotellihuoneessa vai johtopäätöksiä
Respa ei kerro asiakkaastaan mitään.
Vierailija kirjoitti:
Heh. No, nyt tuli viesti, että oli yötä kaverinsa x luona ja myönsi, ettei ollut nukkunut yksin. Pyysi anteeksi ja sanoi, että voi muuttaa pois, jos haluan. Laitoin hänelle, että alan pistämään tavaroitaan kasaan ja hänelle asia oli ok. Ap
Pakkasitko toisen puolen sängystäkin mukaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
...tapa se?
Hirveästi riesaa jälkisiivouksessa.
Pakkaa mieluumin laukut ja ota avain pois. Pyydä sen äidiltä apua (= ilmoita äitykälle, että tulee hakemaan jälkeläisensä pyykkeineen takaisin kotiin aikuistumaan).
Tuskin sillä miehellä useaa laukkua on jos sitä yhtäkään, jos kaiken omaisuutensa oli myynyt pois. Jätesäkkiin vaan kamat-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kuka avaa ketjun naiseni ei tullut kotiin eikä vasta elimeen.?
no minä voin avata aihetta ensin. vaimo työmatkalla ja sattumoisin soitin hotelliin ja olikin 2h huoneen varannut
hmm
voidaanko vetää hotellihuoneessa vai johtopäätöksiä
Respa ei kerro asiakkaastaan mitään.
kertoipas puhun omasta puolestani sinä arvailet.
Vierailija kirjoitti:
Olenko ainoa joka on sitä mieltä että yhteen tuollaiseen reissuun ei suhde kaadu. Toki vie aikaa että siitä kasvetaan yhdeksi puhukaa ihmiset toisillenne.
Kun pointti ei ole nyt se, että vehje on käynyt vieraassa kolossa, vaan että mies on näyttänyt millainen todellisuudessa on. Ei ihmisen luonne muutu miksikään, ja jos sellaista ilmenee tässä pettämisasiassa, on se teeskentelyä, ja uusi konflikti vaan odottaa tuloaan. Ei luottamusta anteeksi antamalla paranneta tai suhdetta entiselleen katteettomilla lupauksilla muuteta.
Kuinka monta katujaa on saanut uuden mahdollisuuden, ja mites onkaan käynyt? Mä en tiedä ainuttakaan onnellista loppua. Vaikka suhdetta on uudelleen lämmitelty jonkun pettämisen jälkeisen tauon jälkeen ja sovittu uusia pelisääntöjä ja luvattu yhtä nättiä ja kymmentä kaunista, on homma jatkunut samaan malliin, ja jopa sen saman salarakkaan kanssa. Ei puhuminen paskaa paranna. Terapioihin tuhlaa vain aikaansa.
Vierailija kirjoitti:
Koskaan ei tosimiehen tule tunnustaa pikku harha-askeleitaan. Siitähän saattaa tulla jopa ero!
Mikäs siinä jos valheelle haluaa rakentaa. Ikävältä kuulostaa, päin naamaa valehtelu. Meinaatko että ois oikein aitoa rakkautta? Mä näen vain itsekkäänä ja kierona tekona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olenko ainoa joka on sitä mieltä että yhteen tuollaiseen reissuun ei suhde kaadu. Toki vie aikaa että siitä kasvetaan yhdeksi puhukaa ihmiset toisillenne.
Kun pointti ei ole nyt se, että vehje on käynyt vieraassa kolossa, vaan että mies on näyttänyt millainen todellisuudessa on. Ei ihmisen luonne muutu miksikään, ja jos sellaista ilmenee tässä pettämisasiassa, on se teeskentelyä, ja uusi konflikti vaan odottaa tuloaan. Ei luottamusta anteeksi antamalla paranneta tai suhdetta entiselleen katteettomilla lupauksilla muuteta.
Kuinka monta katujaa on saanut uuden mahdollisuuden, ja mites onkaan käynyt? Mä en tiedä ainuttakaan onnellista loppua. Vaikka suhdetta on uudelleen lämmitelty jonkun pettämisen jälkeisen tauon jälkeen ja sovittu uusia pelisääntöjä ja luvattu yhtä nättiä ja kymmentä kaunista, on homma jatkunut samaan malliin, ja jopa sen saman salarakkaan kanssa. Ei puhuminen paskaa paranna. Terapioihin tuhlaa vain aikaansa.
Niin, ainakin jos ollaan jo selvästi aikuisia ja elämää kokeneita, yli 30:iä. Uskon että ei ole pettäminen ensimmäistä kertaa silloin, jos on suhteita aiemminkin ollut. Luulisi että tuossa iässä on jo moraalikäsitys vakiintunut ja entisistä pettämisistä oppinut.
Mua petti liki viiskymppinen äijänketale, enkä usko että on sen eka kerta muissakaan suhteissa eli lopetin homman siihen pettämiseen. Kyllä ton ikäisten pitää jo tietää miten eletään.
Taisi ukko olla menossa alaspäin. Mitä lie alkoholia, huumeita ja rikoksia tullut kuvioihin.
Ole tyytyväinen, että pääsit eroon. Älä vain ota takas!
Jokke72 kirjoitti:
Ihmeellinen omistushalu naisilla. esim ponopo-apinat parittelevat monien narttujen kanssa peräkkäin ilman mitään ongelmia. Suomalainen feministi on yhtä karvainen, mutta haluaa omistaa miehen
Kyllä nyt itseään sen verran tulee arvostaa, ettei itseään apinaan vertaa 🤦
Vierailija kirjoitti:
Tais sit osua sopiva mimmi kohdalle sen mitä miehistä oppinut 45v aikana niin niin ne vaan pettää aina sopivan osuessa kohdalle. Vaikka olis kuin luotettava. Oikeen ihmettelen naisia joiden mielestä on ok käydä viihteellä ilman toista. Ennen pitkää ei hyvin käy. Ja tiedän et nuoret ei tähän usko, ovat vielä ihanan sinisilmäisiä ja uskovat hyvään.
Tsempit ap!
Käyttäikö siis kuin naiset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, ainakin jos ollaan jo selvästi aikuisia ja elämää kokeneita, yli 30:iä. Uskon että ei ole pettäminen ensimmäistä kertaa silloin, jos on suhteita aiemminkin ollut. Luulisi että tuossa iässä on jo moraalikäsitys vakiintunut ja entisistä pettämisistä oppinut.
Mua petti liki viiskymppinen äijänketale, enkä usko että on sen eka kerta muissakaan suhteissa eli lopetin homman siihen pettämiseen. Kyllä ton ikäisten pitää jo tietää miten eletään.
Niinpä. Ikävä kuulla sinunkin tilanteestasi. Täällä toinen, useamman pettämäksi joutunut.
Oisko niin, että nuori on typerä, eikä oikein osaa vielä asettua sen kumppanin asemaan tai tunne niin syviä tunteita, että eläisi ihmisiksi. Ympärillä pyörii koko ajan kauniita ja seksyjä houkuttimia ja on Tinderit ja kaikki muuta kanavat. Seksi on vain nautintoa ja elämä on ihanaa, miksi sitä pitäisi rajoittaa?
Yli kolmekymppiset ymmärtävät jo parisuhteen merkityksen ja moraali on tärkeä, on saatu jo omia lapsiakin.
Sitten taas nuo ikääntyvät menevät parhaita vuosiaan muistellen elämänjanossaan "kyllä vielä pitää miehisyyttä todistella ja mulla seisoo" egobuustilla? Vaikka kaikki on hyvin; Pitkä ja vakaa liitto, hyvä kumppani, omaisuutta ja arvostusta työelämässä, mutta kun mikään ei riitä. Kaikilla ryhmillä tietenkin poikkeuksensa.
Tarkoitin, että yli kolmekymppisten ryhmän pitäisi jo olla siinä vaiheessa, että ymmärtää jättää tuon sekopäisen punkasta toiseen liitelyn. Järkeä on jo päässä sen verran. 401
Vierailija kirjoitti:
Jospa mies on hakattu ja viruu jonkun ojan pohjassa nyt. Puhelin varastettu, siksi näyttää, että on paikalla kun ryöstäjä touhuaa kaikenlaista.
toivottavasti :D hyi saatn mikä "mies"
Vierailija kirjoitti:
Mun exä teki tätä viikosta toiseen. Sitten kontrolloi mua, että en itse saisi käydä missään. Jos suhteesta koitti lähteä, hän sanoi, että en löytäisi niin hyvää kuin hän ;) No, yhtenä viikonloppuna tein saman tempun mitä hän oli tehnyt mulle vuosia. Sille tielle jäin ja oon muuten edelleen , onnellisesti. En pidä pettämistä ok na ja tiedän itsekin tehneeni väärin, mutta mitta tuli täyteen.
Tsemppiä, jos mies ollut jossain naisissa. Älä jää katselemaan vuosiksi kuten mä
Joo, se on hassua miten miten pettäjä projisoi omia tekemisiään puolisoon. Ex-mies nihkeili mun baariin menosta, koska siellä on muita miehiä ja innostuisin niistä. Itse juoksi kavereidensa kanssa baarissa ja tosiaan oli innostunut niistä baarien naisista (kävi ilmi myöhemmin). Samoin jos ostin jotain uutta vaatetta, niin se oli jotain miestä varten ja kuntoiluni tarkoitus oli näyttää hyvältä jollekin miehille baarissa.
Olitko muka salilla, ethän ole edes hikinen?
Näin hän kertoi huomaamattaan minulle mitä hänen omat juonensa ovat.
Mikä tässä nyt on ongelma tänä päivänä?
Jätät puhelimeen viestin ja tiedustelet, onko vielä hengissä vai joko on aika hälyttää poliisit perään?
Jos on mielikuvitukseton, niin sano, että viestittää vaikka jonkun tutun kautta, jos ei ole tarpeeksi miestä viestiä itse.
Sinulla on helppoa. Toista oli suomalaisella julkkiksella, jonka mies lähti ennen kännykkäaikaa ostamaan kiskalta tupakkaa eikä palannut. Vasta kun kaikki tutut oli soiteltu ja pyydlty edes jotain elonmerkkiä, ukko vistittä parin päivän jälkeen, ettei aio tulla enää koskaan takaisin. Se oli sen avioliiton yllättävä loppu.