Mies ei tullut yöksi kotiin eikä vastaa puhelimeen
Lähti kaverinsa luo eilen saunomaan ja kaiketi johonkin baariin... Sanoi tulevansa yöksi kotiin, mutta ei ole näkynyt. Yleensä aina on ilmoittanut, jos jää johonkin. En usko, että olisi putkassa, koska ei ole sen tyylinen ihminen, että riehuisi tai tappelisi... Kaikista hulluinta on, että hän on kyllä ollut WhatsAppissa paikalla pitkin aamua, mutta ei vastaa viesteihin tai soittoihin...
Kommentit (445)
Käyttääkö päihteitä? Mietin, että jospa otettu jotain viinaa vahvempaa.
Vierailija kirjoitti:
Pahalta kuulostaa AP:n juttu.
Mulla kävi kerran lähes samalla tavalla. Ei asuttu yhdessä, mutta sovittiin, että vietetään yö yhdessä, kun molemmat tulee omien kavereidensa luota baarista.
Sain kerran illan aikana yhteyden miehen kaverin puhelimen kautta mieheen. Huuteli kännissä vain haloo haloota puhelimeen. Oli vähän väliä Whatsapissa online ja valehteli myöhemmin, että johtui siitä, että koneelle jäänyt Whatsapp auki. Meni lopulta vanhempiensa tyhjään asuntoon yötä ilman minua. Mies jätti minut kaksi viikkoa tapahtuman jälkeen. Väitti, että romanttiset tunteet olivat kadonneet n. kuukausi sitten.
Jännästi sattui samaan ajankohtaan romanttisten tunteiden katoaminen kuin hänen vanhemmiltaan vapautui asunto hänen käyttöönsä pk-seudulla, sillä hän asui itse vähän kauempana. Ilmeisesti jahtasi myös paikkakunnalle muuttanutta opiskelukaveriaan, kun oli lisännyt naisen heti somessa kaverikseen jätettyään minut. Olin siis ollut miehelle pelkkä hyödyke.
Tuo että mies tekee katoamistempun, eikä ilmoita mitään itsestään kertoo, ettei AP kiinnosta häntä tarpeeksi eikä ole hänelle tärkeä. Juokse!
Minullekin kävi vähän näin exän kanssa... Oli juhannus ja hän vain tuosta noin päätti minulta mitään kysymättä lähteä kaverinsa mökille sinä aikana, kun minä olin vielä töissä. Meidän piti viettää juhannusta samassa paikassa ja suunnitelmat oli vielä avoinna, mutta juuri tästä kyseisestä mökkireissusta ei ollut mitään puhetta. Minä en ollut jostain syystä tervetullut tuonne mökille (tai näin ex antoi ymmärtää). Ei halunnut puhua puhelimessa tai vastata viesteihin ja puhuminen oli juuri luokkaa "haloo haloo". Ei ollut mikään pelkkä jätkien juhannus, vaan siellä oli myös muita naisia.
Oli aika nöyryyttävä kokemus itselle tuo. Enkä jäänyt enää katsomaan mitä ensi juhannus tuo tullessaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei halua sitten vastata, kun on selityksen keksimisen paikka.
Varmaan niin. Ollaan oltu yhdessä 2 vuotta ja puolisen vuotta asuttu saman katon alla... Nyt varmaan alkaa paljastumaan mikä on miehiään. Ap
Siis joko mies on feikannut 2.5 vuotta tai sitten sinä olet kulkenut saman ajan silmät ja korvat kiinni.
Kumpikohan lienee todennäköisempää?
Olenko ainoa joka on sitä mieltä että yhteen tuollaiseen reissuun ei suhde kaadu. Toki vie aikaa että siitä kasvetaan yhdeksi puhukaa ihmiset toisillenne.
Vierailija kirjoitti:
Olenko ainoa joka on sitä mieltä että yhteen tuollaiseen reissuun ei suhde kaadu. Toki vie aikaa että siitä kasvetaan yhdeksi puhukaa ihmiset toisillenne.
Hah, et varmaan ole ainoa, kyllä se on nähty, kun anteeksi annetaan ties kuinka monetta kertaa 😂 ennemmin poikkeus on se, joka on niin fiksu ja rohkea, että heittää pihalle heti!
Vieraissa ehkä, tai korjaussarjaa kavereiden kanssa tai jotain muuta pölhöä. Tuskin on lenkkeilemässä kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Voisin todeta, että ennen, kuin muutettiin yhteen, niin hyvin harvoin kävi missään humputtelemassa (toki korona on tehnyt osansa) ja on kehunut, kuinka ei jaksa enää mitään juhlimista, mutta tässä puolen vuoden aikana, kun ollaan oltu saman katon alla nuo kavereiden ryyppyreissut on lisääntyneet huomattavasti ja osa kavereista on jotenkin epämääräisiä... Ap
Vaikuttaa siltä että on kyllästynyt leikkimään kotia kanssasi. Se ei tainnutkaan olla niin kivaa kuin kuvittelit.
Tämä juttuhan os selvinnyt jo ajat sitten, mies myönsi olleensa vieraissa.
Miksi enää arvuuttelette.
Vierailija kirjoitti:
Luin että asutte yhdessä sinun ap omistamassa asunnossa. Eli miehellä ei mitään laillista oikeutta olla siellä, jos sinä et halua. Voit heittää miehen ja hänen tavaransa ulos, kun haluat.
No ei todellakaan voi, ota asioista selvää äläkä toimi mutulla, tulee hankaluuksia.
Vierailija kirjoitti:
Tämä juttuhan os selvinnyt jo ajat sitten, mies myönsi olleensa vieraissa.
Miksi enää arvuuttelette.
Jos tämä selvisi jo ajat sitten, niin miksi sinä roikut vielä tässä ketjussa?
Itse kun aikoinaan kännipäissäni petin poikaystävääni, laitoin poikaystävälleni viestiä ihan normaalisti sinä iltana ja seuraavana aamuna. Ja ennen kuin kukaan alkaa minua haukkumaan yhtään enempää, niin tunnustin tekoni poikaystävälleni sitten myöhemmin kun nähtiin. Me emme asuneet yhdessä, mutta satuimme olemaan eri paikkakunnilla tuohon aikaan niin sillä viestittelimme usein ja kerroimme kuulumisia kuten minkä tahansa illan jälkeen.
Naiset kyllä juntteja. Sitä saa kun tavoittelee tavoiteltua poikamiestä.
Eiköhän mies tajua, jos kotiin tulo viipyy, ei kukaan mies halua kuulla sitä nalkutuksen määrää.
Sama juttu, jos puhelimeen vastaa. Kai sitä joskus haluaa olla kavereittenkin seurassa ilman vaimon paasaamista.
Vierailija kirjoitti:
Itse kun aikoinaan kännipäissäni petin poikaystävääni, laitoin poikaystävälleni viestiä ihan normaalisti sinä iltana ja seuraavana aamuna. Ja ennen kuin kukaan alkaa minua haukkumaan yhtään enempää, niin tunnustin tekoni poikaystävälleni sitten myöhemmin kun nähtiin. Me emme asuneet yhdessä, mutta satuimme olemaan eri paikkakunnilla tuohon aikaan niin sillä viestittelimme usein ja kerroimme kuulumisia kuten minkä tahansa illan jälkeen.
Onpa typerästi toimittu. Pettäminen on aina loukkaus omaa puolisoa kohtaan.
Luuletko, että poikaystäväsi unohtaa pettämisesi, se ei unohdu, ei milloinkaan.
Se nostaa päätään aina riidan tullen. Miksi pitää pettää ihmistä jota rakastaa. Pettämisestä usein jää huono omatunto.
Ja onpa fiksua tuoda esille pettäminen, ikään kuin se olisi kehuttava teko.
Koskaan ei tosimiehen tule tunnustaa pikku harha-askeleitaan. Siitähän saattaa tulla jopa ero!
Vierailija kirjoitti:
Vitsit, saattaa olla vaikeaa saada ulos asunnostasi.
Jep, lain mukaan avopuolisoa ei niin vaan heitetäkkään pihalle jos hän on kirjoilla asunnossa.
Pitää hakea käräjäoikeuden päätös.
eipä ne naisetkaan aina tunnusta käyttäytyvät aika normaalistikin
JSS