En pysty ostamaan kaupasta tavallisia t-paitoja, koska ne ovat liian lyhytä? Muilla samaa?
Miksi pihistetään kankaassa?
Ja olen hoikka, eli kyse ei ole sellaisesta ongelmasta.
Muilla samaa?
Kommentit (63)
Ostan miesten t-paitoja, ne ovat pitkiä.
Sama juttu! Enkä ole kuin 155 cm pätkä pituudeltani joten ei voi olla kyse siitäkään että olisin erityisen pitkäselkäinen kun joutuu aina repimään helmaa alaspäin.
Joo lähes aina sais olla monta senttiä pidempiä. Jos kumartuu näkyy pee.
Ja en mikään koripalloilija oo.
Juu, olen hoikka 175 pitkä nainen ja paitojen ostaminen on tuskaa! Ja jos löytyy hyvä, kutistuu se ekassa pesussa liian lyhyeksi :( Ja aina kun ottaa koon isomman, leveyttä tulee 10cm lisää mutta pituus pysyy samana...
Bonprix myy nimellä pitkä urheilupaita ainakin mulle sopivaa mallia. Harmi kun värejä taas on niin vähän.
Aasiassa tehty heidän mittojen mukaan?
Just ton takia ostan miesten t-paitoja.
Hoikka, ja pitkä, ja jos on vielä isohkot rinnat, nii kyllähän hyvät paidat on vähissä. Ovat tosiaan liian lyhyitä.
Nykyään kaikkien paitojen kohdalla ongelmana on, että ne on lyhyitä ja leveitä.
Ommelkaa itse paitanne. Ei ole vaikeeta
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu! Enkä ole kuin 155 cm pätkä pituudeltani joten ei voi olla kyse siitäkään että olisin erityisen pitkäselkäinen kun joutuu aina repimään helmaa alaspäin.
Oho! Mielenkiintoinen tieto. ap
Vierailija kirjoitti:
Juu, olen hoikka 175 pitkä nainen ja paitojen ostaminen on tuskaa! Ja jos löytyy hyvä, kutistuu se ekassa pesussa liian lyhyeksi :( Ja aina kun ottaa koon isomman, leveyttä tulee 10cm lisää mutta pituus pysyy samana...
Bonprix myy nimellä pitkä urheilupaita ainakin mulle sopivaa mallia. Harmi kun värejä taas on niin vähän.
Niin, miksi useat paidat näyttävät neliöiltä?
Mä haluaisin pitkän, takamuksen peittävän treenipaidan salille. Joka kuitenkaan ei ole mikään teltta. Ehdotuksia? Olen vain 161cm, joten luulis löytyvän, mutta ei ole helppoa.
Vierailija kirjoitti:
Just ton takia ostan miesten t-paitoja.
Ilmankos ne pienemmät miesten koot on aina loppu, jäljellä on vain jotain purjeita, joihin kävellessä kompastuu.
Miten teepaidat ja pituutta riittää.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään kaikkien paitojen kohdalla ongelmana on, että ne on lyhyitä ja leveitä.
Ne on tehty paksukaisille, siitä se johtuu: ihmisten lihavuudesta.
Jep, ärsyttävää kun löytää ihanan paidan ja se onkin liian lyhyt! :( En halua mitään napapaitaa käyttää. Miesten puolella pysyy aina saman mittaisina ja maksavat vähemmän, miksi..
Ei kai se paidan lyhyys estä ostamista? Käyttöä se tietenkin haittaa ja pahasti!
Vierailija kirjoitti:
Tätä en minäkään ymärrä. Vaatteiden suunnittelijat ajattelevat, että jos henkilö tarvitsee pidemmän paidan, hänellä on myös painoa paljon enemmän, eli pidempi paita tarkoittaa samaa kuin ylipainoinen.
lyhyitä. ap