Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tinder miehet

Vierailija
25.05.2022 |

Eikö miehet tunne mitään kiintymystä seksin jälkeen. Minä naisena kiinnyn heihin liikaa. Saa joka kerta pettyä kun he ghostaavat. En ymmärrä miksi heillä on aina nopeasti kiire sänkyyn. Toivoisin pidempiaikasta suhdetta, mutta se tuntuu mahdottomalle.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehenä tahtoisin luotettavan ja tasapainoisen naisen. Siinä syy, etten mene tinderiin, enkä huoli naista, joka on seuraa sieltä metsästänyt.

Ne samat naamat jotka pyörivät tinderissä etsien aina vain parempaa ja mahdotonta täydellistä myrkyttävät koko sovelluksen. Pitäisi ne päästänsä vialla olevat yksilöt sieltä karsia pois ja rajata max matchien määrä 20 henkilöön. Tällöin ei olisi näitä pellejä joilla siellä 100 matchia yhtäaikaa listalla kuin keräiltäis pokemon kortteja. Itse olen ottanut kerrallaan vain muutaman matchin juurikin siksi että olen tosimielellä liikenteessä tutustumassa ja juttelemassa enkä vain swaippailemassa ajan kuluksi. On selvää ettei kukaan voi muistaa edes henkilön harrastuksia jos juttelee 10 matchille yhtaikaa  -mies30w

Minulla on 621 matchia ja kyllä haluan oikean suhteen.

621 ..... pelle isolla peellä 😂😂. Tinder on huono sovellus juuri sinunlaisten takia jotka pitäs bannia pois sieltä. Saat kyllä etsiä ihan rauhassa maailman tappiin tuolla menolla

Vierailija
22/32 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehenä tahtoisin luotettavan ja tasapainoisen naisen. Siinä syy, etten mene tinderiin, enkä huoli naista, joka on seuraa sieltä metsästänyt.

Ne samat naamat jotka pyörivät tinderissä etsien aina vain parempaa ja mahdotonta täydellistä myrkyttävät koko sovelluksen. Pitäisi ne päästänsä vialla olevat yksilöt sieltä karsia pois ja rajata max matchien määrä 20 henkilöön. Tällöin ei olisi näitä pellejä joilla siellä 100 matchia yhtäaikaa listalla kuin keräiltäis pokemon kortteja. Itse olen ottanut kerrallaan vain muutaman matchin juurikin siksi että olen tosimielellä liikenteessä tutustumassa ja juttelemassa enkä vain swaippailemassa ajan kuluksi. On selvää ettei kukaan voi muistaa edes henkilön harrastuksia jos juttelee 10 matchille yhtaikaa  -mies30w

621 ..... pelle isolla peellä 😂😂. Tinder on huono sovellus juuri sinunlaisten takia jotka pitäs bannia pois sieltä. Saat kyllä etsiä ihan rauhassa maailman tappiin tuolla menolla

Ottaako se teidän miesten egoon kun nainen voi vertailla ja on monesta ketä valita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat miehet pyörittää suurinta osaa naisista tuolla ja Tinder tämän tottakai sallii, koska kyseessä on irtosuhteita tarjoava sovellus. Parisuhde poistaisi kaksi asiakasta sovelluksesta, joten tarjotaan näitä pelimiehiä naisille ulkonäköön katsomatta.

Mitä naiset ei käsitä on se, että kuka tahansa mies panee naista yhden illan ajan, oli hän millainen tahansa, mutta kenet haluaa suhteeseen, niin se on täysin eri asia. Toisin sanoen naisen pitäisi laskea tasoa niistä pelimiehistä mutta kun he ovat niin jänniä ja koukuttavia karkkeja.

Vierailija
24/32 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet tykkää antaa huomiota ja minä nautin usean miehen huomiosta, Win Win tilanne. Välillä menee kyllä vähän miehet sekaisin😂eikä aina muista kaikkia. Muistan kyllä ne jotka olen tavannut.

Vierailija
25/32 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder miehet puumalle hyvää saalista,puumanpoikaset luulee pyörittelevänsä puumaa mutta toisin käy.  Useempi poikanen nytkin kierrossa..

Vierailija
26/32 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikseivät miehet ole kiitollisia orgasmista ja nautinnosta mitä saavat. Vaan käyttäytyvät seksin jälkeen kylmästi.

mitä. mistä ihmeen orgasmeista? naisen vai jota mies panee? eihän se ketään panevaa miestä kiinnosta yhtään. ihan normaali kertapano käytäntö.

Vierailija
27/32 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä puhut ap kaikkea muuta kuin totta. Minä nimenomaan en halua heti sänkyyn, koska se on kaikkien huonointa seksiä mitä voi olla. Haluan ehdottomasti tutustua ensin kunnolla ja jos mätsää hyvin niin kyllä sitten myös seksi toimii. Mua on yrittänyt useampi nainen sänkyyn kehumalla että voidaan panna kun oot aika komee, mutta ei, ei irtoo sillä todellakaan. Heti sänkyyn hyppäämällä seksi voi pahimmillaan olla sellasta että toinen alkaa samantien ihan mieletöntä jyystöä, ja toisen on vain pysyttävä mukana, ilman minkäänlaista yhteistä juttua. Minä haluan sänkyyn vain sellaisen naisen kanssa, jonka kanssa juttelun perusteella selviää että ollaan oikeasti hyvät mätsit ja tykätään samoista asioista. Ja en todellakaan pakene yhden kerran jälkeen. Seksi ei ole koskaan ollut hyvää ensimmäisellä kerralla, ei toisellakaan, mutta pidemmässä suhteessa taivaallisen hyvää. M37v

Vierailija
28/32 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikseivät miehet ole kiitollisia orgasmista ja nautinnosta mitä saavat. Vaan käyttäytyvät seksin jälkeen kylmästi.

mitä. mistä ihmeen orgasmeista? naisen vai jota mies panee? eihän se ketään panevaa miestä kiinnosta yhtään. ihan normaali kertapano käytäntö.

Minun eilinen pano ainakin sai kanssani monet orgasmit. Itselleni oli vähän vaikeaa, mutta sain kaksi kertaa. Miksi ihmeessä siitä pitäisi olla kiitollinen, kyllä se on molemminpuolinen juttu, josta ei tarvitse kiittää... M37v

Vierailija
29/32 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinder miehet puumalle hyvää saalista,puumanpoikaset luulee pyörittelevänsä puumaa mutta toisin käy.  Useempi poikanen nytkin kierrossa..

Saalista 😅 jos olet mieluinen,voin kanssasi suostua seksiin, jos et ole, en varmasti suostu.

Vierailija
30/32 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä syystä kaikki komeimmat ja jotka osaavat hurmata ovat vain pillun perässä. Kerran annoin mahdollisuuden kiltille ja hän myös rakasti minua. Mutta ei osannut ollenkaan hurmata naista ja oli tylsä suhde ei mitään jännitystä. Ulkonäkökään ei ollut hyvä, häpesin sitä miestä.

Vierailija
31/32 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä syystä kaikki komeimmat ja jotka osaavat hurmata ovat vain pillun perässä. Kerran annoin mahdollisuuden kiltille ja hän myös rakasti minua. Mutta ei osannut ollenkaan hurmata naista ja oli tylsä suhde ei mitään jännitystä. Ulkonäkökään ei ollut hyvä, häpesin sitä miestä.

On varaa mistä valita, niin miks katselisin jotain yhtä? Olen nimittäin katsellut sitä kun nainen alkaa hössöttään taloa ja kaikkea yhteistä materiaa mistä minä en piittaa. Helpompaa hoitaa paineet tinderissä ja keskittyä sitten harrastuksiin ja sensellaiseen.

Vierailija
32/32 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On varaa mistä valita, niin miks katselisin jotain yhtä? Olen nimittäin katsellut sitä kun nainen alkaa hössöttään taloa ja kaikkea yhteistä materiaa mistä minä en piittaa. Helpompaa hoitaa paineet tinderissä ja keskittyä sitten harrastuksiin ja sensellaiseen.

Tyypillinen tinder mies. Miksi saan paljon alaspäin peukutuksia vaikka olen oikeassa tinder miehistä. Jotka näyttävät inhoavan viettää aikaa naisten kanssa. Jopa homot pitävät naisista enemmän ja pystyvät viettämään aikaa naisten kanssa.