Alkuun miehet ovat aivan innoissaan, mutta usein tämä muuttuu 2-3 tapaamisen jälkeen. MIKSI
Tapailen miehiä jonkun verran, en kuitenkaan ihan ketä tahansa ja paljon ei ole aikaakaan.
Yleensä lähes aina se menee näin, miehet kehuvat kuinka kaunis olen, katsovat jotenkin ylös päin ja nostavat jalustalle. Minua on sanottu jumalattareksi, yleensäkin luulen että olen tiettyyn pisteesen asti hyvin avoin ja ns annan paljon. Olen kulema myös vuorovaikutustaitoinen eikä miesten tarvitse pitää keskustelua yllä. Moni nainen ei ole tällainen ja se on kuulem tylsää. Näin minulle on kerrottu.
Miehet ovat lähes ensimmäisen tapaamisen jälkeen valmiita seurustelemaan, myös nämä jotka eivät ensin hakeneet suhdetta. He tekstaavat 247. Eräs mies juuri soitti minulle että hän on tapaillut paljon naisia, mutta ei ole kokenut sellaista yhteyttä kuin minun kanssa. (Teki mieli todeta että niin ne kaikki sanoo) Tämä tuntuu kuitenkin olevan hyvin aito tunne heille.
Toisella tapaamisella, tai sen jälkeen asia usein muuttuu. Enkä tiedä miksi. Miehistä tulee varovaisia ja he palaavat siihen niin tyypilliseen etsin aina jotain parempaa moodiin.
Tai ei kaikki tokikaan palaa, usein ne joista en ole niin kiinnostuneita jatkavat yhetydenpitoa ja ovat erittäin kiinnostuneita.
Onko muilla vastaavaa, onko tämä vain hyvin tyypillistä? Että aina etsitään jotain parempaa, vai olisiko tähän jokin syy.
Olen kuulema nätti, hoikka, erittäin urheilullinen, järkevä, aito ja lämmin ihminen. Minulla on kylläkin lapsi. Hieman isompi jo.
Kommentit (151)
Saavat tokalla tapaamiskerralla kuulla, että sinulla on lapsi. Siihen se tyssää.
Mitä sinä mitään seuraa haet, jos sinulla on lapsi? Olet miesvalintasi jo tehnyt.
Joopajoo. 98% tinderin karkkikauppaan hurahtaneista naisista hakee joka illaksi uuden miehen saadakseen nauttia kerta toisensa jälkeen tästä naurettavuuksiin menevästä jumalaisen vartalon ja "ainutlaatuisen yhteyden" kehumisesta.
Sitten kun kalu on pyyhitty verhoihin, kumpikin kiittää kohteliaasti ja laittaa seuraavaksi illaksi uutta matoa koukkuun so to speak.
Sinä olet aiheuttanut miehille melkoista hämmennystä kun et ole ollut heti jälkiruuan jälkeen retongit korvissa vaan miehet ovat joutuneet keksimään jotain latteuksia vielä toiseenkin tapaamiseen. Haloo! Ei tässä nyt ihan loputtomiin lässytetä yhden panon takia.
Vierailija kirjoitti:
Koska et anna heille.
Tai sitten heti.
Vierailija kirjoitti:
Ei pahalla, mutta huomaavat ensivaikutelman olleen jotain muuta kuin mitä sinä olet ihmisenä sillä kolmannella tapaamiskerralla?
Mitähän se voisi olla, en koskaan teeskentele mitään muuta kuin olen.
Ensimmäisellä kerralla olen varmaan puheliaampi, koska ihminen on uusi eikä asialla ns. ole mitään painolastia.
Sen jälkeen jos ihmisestä pitääkin, olenki ujompi. Ehkä näin?
Kyllä se lapsi jarruttaa, ei voi mitään. Eikä auta, vaikka kyseessä jo iso lapsi, loppuelämän kuitenkin kuvioissa mukana.
Oletko paljastanut k-rokotus statukseesi. Meitä jotka eivät aijo lisääntyä dna manipuloidun kanssa on paljon.
Vierailija kirjoitti:
Saavat tokalla tapaamiskerralla kuulla, että sinulla on lapsi. Siihen se tyssää.
Tottakai he tietävät heti että minulla on lapsi, eikä se heitä haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Sain sinusta aika omahyväisen kuvan, en edes välittäisi tutustua. Sori.
Enkä olet kaunis jne. mutta jotain puuttuu henkisellä tasolla?
Kuvasi on väärä. Kohtelen jokaista ihmistä samanarvoisena. Toisin kuin sinä?
Miten alat vuorovaikuttamaan miesten suuntaan? Pistät heidät ruotuun?
Vastaus kysymykseesi löytyy Ramses II villieläin biisistä.
Olen hyväksyt joskus aikoinaan näitä miehiä itse fb-kavereiksi ja tein huomion, että näillä miehillä yhteistä oli samat naiset fb-kavereinaan, vaikka itse siis eivät tunteneet toisiaan keskenään. Naiset olivat normaalia kauniimpia, joten nämä samat miehet keräsivät näitä samoja naisia kokoelmiinsa. Sinä sekä minä oltiin varmaan myös osa tätä kokoelmaa. Onneksi itse löysin aika nopeasti oman kultani täältä kotikaupungista. Suurin osa näistä "keräilijöistä" oli pääkaupunkiseudulta. Todennäköisesti nämä samat miehet ovat edelleen pyörimässä siellä Tinderissä. Loppuaikana tein heille sitä samaa, mitä he tekivät naisille.
Oletko itse kertaakaan ollut edes ihastunut? Latistatko sinä tunnelman?
Älkää IKINÄ uskoko noihin "Olet niiin erikoinen" "en ole eläissäni törmännyt sinun kaltaiseen" "meillä on niiin erityinen yhteys" jne.
Vierailija kirjoitti:
Oletko itse kertaakaan ollut edes ihastunut? Latistatko sinä tunnelman?
Ihastun helposti, olen muutenkin hyvin tunteellinen ihminen. Mutta minua on kuulema vaikea lukea.
Muutaman kerran tavattuamme hän paljastuikin epävakaaksi persoonallisuudeksi. Ei jaksa jatkuvaa säätöä enää aikuisena.
Vierailija kirjoitti:
Älkää IKINÄ uskoko noihin "Olet niiin erikoinen" "en ole eläissäni törmännyt sinun kaltaiseen" "meillä on niiin erityinen yhteys" jne.
Tämä viimeisin mies on kyllä alusta asti sanonut hakevansa parisuhdetta. Hän on erittäin vahvasti parisuhdetyyppiä, ei mikään pelaaja. Joten häntä kyllä uskon.
Vierailija kirjoitti:
Joopajoo. 98% tinderin karkkikauppaan hurahtaneista naisista hakee joka illaksi uuden miehen saadakseen nauttia kerta toisensa jälkeen tästä naurettavuuksiin menevästä jumalaisen vartalon ja "ainutlaatuisen yhteyden" kehumisesta.
Sitten kun kalu on pyyhitty verhoihin, kumpikin kiittää kohteliaasti ja laittaa seuraavaksi illaksi uutta matoa koukkuun so to speak.
Sinä olet aiheuttanut miehille melkoista hämmennystä kun et ole ollut heti jälkiruuan jälkeen retongit korvissa vaan miehet ovat joutuneet keksimään jotain latteuksia vielä toiseenkin tapaamiseen. Haloo! Ei tässä nyt ihan loputtomiin lässytetä yhden panon takia.
Tämä on ihan mahdollinen selitys noiden tinderien kanssa. Eli ovat pelkkää seksiseuraa vailla ja huomaavat, että sinä oletkin liikkeellä tosissasi. Jos olisin itse mitä tahansa seuraa vailla, en tosiaan etsisi sitä tinderistä tai muutenkaan netistä. Netissä kun voi vaikuttaa ihan täydelliseltä ja sitten parilla tapaamiskerralla havahtuu, ettei mitään kemiaa olekaan tai energiat ei yhtään kohtaa.
Mutta tunnistan hieman aloittajan ongelmaa omastakin menneisyydestä, vaikka ei tindereitä ollutkaan. Oliko se ongelma sitten silloinkin se, kun en heti suostunut sänkyyn? Entä jos olisin suostunut, olisiko kiinnostus sittenkin loppunut heti sen jälkeen ja itselle olisi jäänyt vain hyväksikäytetty olo? Vai olisiko siitä syntynyt pidempi suhde?
Sivusta
Ne yrittää saada sinut sänkyyn ja lirkuttelevat. Etkö tätä hoksannut? Nuo kehut on samaa luokkaa kuin "olet ikäistäsi kypsempi". Et ole ja mies silittelee egoasi, että jalat aukeaisi.
Sain sinusta aika omahyväisen kuvan, en edes välittäisi tutustua. Sori.
Enkä olet kaunis jne. mutta jotain puuttuu henkisellä tasolla?