Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkuun miehet ovat aivan innoissaan, mutta usein tämä muuttuu 2-3 tapaamisen jälkeen. MIKSI

Vierailija
25.05.2022 |

Tapailen miehiä jonkun verran, en kuitenkaan ihan ketä tahansa ja paljon ei ole aikaakaan.

Yleensä lähes aina se menee näin, miehet kehuvat kuinka kaunis olen, katsovat jotenkin ylös päin ja nostavat jalustalle. Minua on sanottu jumalattareksi, yleensäkin luulen että olen tiettyyn pisteesen asti hyvin avoin ja ns annan paljon. Olen kulema myös vuorovaikutustaitoinen eikä miesten tarvitse pitää keskustelua yllä. Moni nainen ei ole tällainen ja se on kuulem tylsää. Näin minulle on kerrottu.

Miehet ovat lähes ensimmäisen tapaamisen jälkeen valmiita seurustelemaan, myös nämä jotka eivät ensin hakeneet suhdetta. He tekstaavat 247. Eräs mies juuri soitti minulle että hän on tapaillut paljon naisia, mutta ei ole kokenut sellaista yhteyttä kuin minun kanssa. (Teki mieli todeta että niin ne kaikki sanoo) Tämä tuntuu kuitenkin olevan hyvin aito tunne heille.

Toisella tapaamisella, tai sen jälkeen asia usein muuttuu. Enkä tiedä miksi. Miehistä tulee varovaisia ja he palaavat siihen niin tyypilliseen etsin aina jotain parempaa moodiin.

Tai ei kaikki tokikaan palaa, usein ne joista en ole niin kiinnostuneita jatkavat yhetydenpitoa ja ovat erittäin kiinnostuneita.

Onko muilla vastaavaa, onko tämä vain hyvin tyypillistä? Että aina etsitään jotain parempaa, vai olisiko tähän jokin syy.

Olen kuulema nätti, hoikka, erittäin urheilullinen, järkevä, aito ja lämmin ihminen. Minulla on kylläkin lapsi. Hieman isompi jo.

Kommentit (151)

Vierailija
141/151 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin että oletko seurustelussa kokematon? Serkkuni erosi teininä aloitetusta seurustelusuhteestaan yli 30-vuotiaana, ja hän on kohta 40v, eikä natsaa, ei millään. Hän on hyvin herttainen, menestynyt, jalat maassaoleva, älyttömän mukava ja häikäisevän kaunis. Hän on seurustellut vakavasti vain tuon nuoruudenrakkautensa kanssa, ja veikkaan että tämä näkyy päälle, tai miehet jotenkin haistavat sen. Kaunis ulkonäkö silti houkuttaa kokeilemaan että irtoaisiko s-juttuja kuitenkin. No ei irtoa ei. Ne muutamat joiden kanssa on päässyt vähän pitemmälle, ovat heivanneet serkkuni muutaman kuukauden jälkeen. JA hän on siis todella kaunis, kaikki sanovat aina että miten voi olla noin kaunis nainen. 

Todennäköisesti tapaa niin tasokkaita miehiä, että heillä on varaa valita lopun ikää. Todella kauniilla naisilla on suuri vaara jäädä yksin juuri tämän takia, että he joutuvat pelimiesten uhreiksi.

On tuokin kyllä ongelma. Eli melkeinpä ainoa mahdollisuus pariutua on ottaa joku mies, joka ei sovi ulkonäkönsä puolesta ollenkaan. Kaupungilla kävellessäkin kukaan ei ikipäivänä uskoisi että kyseessä on pariskunta, kun ovat niin eri leveleiltä. Lähemmä kaverisuhde tuollainen järjestely olisikin, sillä todella hyvännäköinen tuskin tuntee vetoa paljon vaatimattomampaan.

Paljon mieluummin sitä onkin yksin, jos toinen vaihtoehto on tuo.

No ei kai sitä sentään kaupungin ruminta miestä tarvitse ottaa. 

Käytännössä sama ottaa se kuin kuka tahansa muukin joka ei kiinnosta. Ihan yhtä vähän hyvännäköistä ihmistä kiinnostaa se hintelä maantienharmaa insinöörityyppi eli "hyvä tavismies", joita on kolmetoista tusinassa.

Hyvännäköiselle ei ole muuta vaihtoehtoa kuin toinen hyvännäköinen, ja jos ei sellaista ole tarjolla, sitten ollaan ilman.

Ihmisetkö siis mielestäsi kiinnostuvat toisistaan vain ulonäön takia? Mitenkäs vaikkapa Hjallis on ne kaikki kauniit naisensa saanut?

Ei pelkästään, mutta kyllä sen pitää suunnilleen samaa tasoa olla, jotta aito vetovoima voi syntyä. Katsopa ympärillesi, kuinka paljon näet näitä Hjallis-miehiä kaunotarten kanssa? Aika harvassa ovat, ja sille on syynsä.

Vierailija
142/151 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin että oletko seurustelussa kokematon? Serkkuni erosi teininä aloitetusta seurustelusuhteestaan yli 30-vuotiaana, ja hän on kohta 40v, eikä natsaa, ei millään. Hän on hyvin herttainen, menestynyt, jalat maassaoleva, älyttömän mukava ja häikäisevän kaunis. Hän on seurustellut vakavasti vain tuon nuoruudenrakkautensa kanssa, ja veikkaan että tämä näkyy päälle, tai miehet jotenkin haistavat sen. Kaunis ulkonäkö silti houkuttaa kokeilemaan että irtoaisiko s-juttuja kuitenkin. No ei irtoa ei. Ne muutamat joiden kanssa on päässyt vähän pitemmälle, ovat heivanneet serkkuni muutaman kuukauden jälkeen. JA hän on siis todella kaunis, kaikki sanovat aina että miten voi olla noin kaunis nainen. 

Todennäköisesti tapaa niin tasokkaita miehiä, että heillä on varaa valita lopun ikää. Todella kauniilla naisilla on suuri vaara jäädä yksin juuri tämän takia, että he joutuvat pelimiesten uhreiksi.

Ihan miehiä joilla on samanlaiset elämänarvot ja tulevaisuudensuunnitelmat. En tiedä mitä tasokas mielestäsi tarkoittaa.

Ehkäpä ongelman ydin onkin juuri siinä että et tunnu ymmärtävän juuri mitään tähän seurusteluun liittyen.

Kyllä minä seurusteluun liittyen ymmärrän hyvinkin paljon kaikenlaista, mutta sitä en tosiaan kyllä ymmärrä, että kaiken maailman seksisekoilusuhteita ja säätösuhteita ja pelailusuhteita harrastavat kuvittelevat tietävänsä seurustelusta mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/151 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehesi kuulostavat hardcore-tason ripustautuvilta betoilta. Ei kukaan fiksu nykyajan mies ole yhteydessä naiseen, kuin lähinnä silloin, kun nainen itse kirjoittaa jotain ensin.

Jäisi kyllä kirjoittelematta sinulle enää yhtään mitään.

Yksi tuollainen tapaus juuri oli, hän sitten kriittisen kolmen päivän jälkeen viestitteli.

Muutenkin taisi mainita että hänen ei _tarvitse_ pitää naisiin yhteyttä.

Ei kiitos

Ap

Vierailija
144/151 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en tietäis heti että treffikaverilla on lapsi niin kyllä menisin ihan lukkoon jos kertois vasta treffien jälkeen. En haluis toisen miehen siittämäää lasta elämääni mitenkään. Siihen on kumppanuusohjelmat, jossa isättömät lapset hakevat isänkorviketta seuraksi.

Vierailija
145/151 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos en tietäis heti että treffikaverilla on lapsi niin kyllä menisin ihan lukkoon jos kertois vasta treffien jälkeen. En haluis toisen miehen siittämäää lasta elämääni mitenkään. Siihen on kumppanuusohjelmat, jossa isättömät lapset hakevat isänkorviketta seuraksi.

Kuten olen jo useaan kertaan kertonut, tietysti kerron heti alussa että minulla on lapsi.

Vierailija
146/151 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sottapytty ja likainen voi olla myös kaunis nainen. Röyhtäys ehdoton turn off.

Vierailija
147/151 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taitaa olla trolli. Kuulema ei tapaile komeita miehiä eikä pelimiehiä. Kukaan ap ei nyt vain suostu uskomaan, että tapailet tavismiehiä, jotka sanoisivat kauniille naiselle kiitos ei.

Vaihtoehtoja on kolme:

1) Olet miesvihamielinen trolli

2) Tapailet komeita miehiä ja pelimiehiä, mutta koska vikahan ei voi olla sinussa, niin kiellät asian

3) Olet yliarvioinut oman kauneutesi ja pelimiehet eivät jaksa edes pillun perässä juosta taviksen takia. Jos tavikselta ei heru nopeesti, niin pelimiehet siirtyy nopeasti seuraavaan

Vierailija
148/151 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sottapytty ja likainen voi olla myös kaunis nainen. Röyhtäys ehdoton turn off.

Urheilen paljon ja tulee kyllä usein useampikin kerta päivässä käytyä suihkussa. Eikö tämä nyt ole itsestäänselvys.

Vierailija
149/151 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap taitaa olla trolli. Kuulema ei tapaile komeita miehiä eikä pelimiehiä. Kukaan ap ei nyt vain suostu uskomaan, että tapailet tavismiehiä, jotka sanoisivat kauniille naiselle kiitos ei.

Vaihtoehtoja on kolme:

1) Olet miesvihamielinen trolli

2) Tapailet komeita miehiä ja pelimiehiä, mutta koska vikahan ei voi olla sinussa, niin kiellät asian

3) Olet yliarvioinut oman kauneutesi ja pelimiehet eivät jaksa edes pillun perässä juosta taviksen takia. Jos tavikselta ei heru nopeesti, niin pelimiehet siirtyy nopeasti seuraavaan

Voi huoh.

Kerroin vain MUIDEN ajatuksia minun ulkonäöstä. Henk koht minusta jokainen on samanarvoinen, eikä ulkonäkö kiinnosta.

Vierailija
150/151 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lukenut koko ketjua. Luin kuitenkin aloituksen. Voisiko syynä olla se, että he ihastuvat liikaa kauneuteesi?

Minulla on kaksi tosi kaunista läheistä ystävää. Siis niin kaunista, että kaikissa yhteyksissä heidän kauneuttaan aina hehkutetaan. Molemmat ovat tosi fiksuja, sympaattisia jalat maassa -ihmisiä eivätkä ollenkaan leuhkoja. MUTTA. Nuorempana, kun he etsivöt puolisoa, molemmat vetivät puoleensa miehiä, jotka näkivät ensisijaisesti heidän hyvännäköisyytensä. Minulle jäi vaikutelma, että miehet ihastuivat enemmän siihen ajatukseen, että saisivat ulkoiluttaa tällaista kaunotarta, kuin itse ihmiseen. Tai omaan kuvaansa kaunottaren poikaystävänä, tyttöystävä oli vaan statussymboli. Itse asiassa kohtelivat kauniin ulkomuodon alla olevaa ihmistä välinpitämättömästi tai huonosti.

Molemmat onneksi löysivöt fiksut tasapainoiset miehet, mutta se vaati muutaman omahyväisen idiootin kierroksen molemmilla.

Huomasin vain ison eron, kun itse olen tavallisen näköinen eikä minua ei ole koskaan yritetty iskeä. Kaikki poikaystäväni ovat olleet aika täyspäisiä tyyppejä, tai ainakaan tuota statussymboli-ilmiötä en ole joutunut kokemaan.

Vierailija
151/151 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En lukenut koko ketjua. Luin kuitenkin aloituksen. Voisiko syynä olla se, että he ihastuvat liikaa kauneuteesi?

Minulla on kaksi tosi kaunista läheistä ystävää. Siis niin kaunista, että kaikissa yhteyksissä heidän kauneuttaan aina hehkutetaan. Molemmat ovat tosi fiksuja, sympaattisia jalat maassa -ihmisiä eivätkä ollenkaan leuhkoja. MUTTA. Nuorempana, kun he etsivöt puolisoa, molemmat vetivät puoleensa miehiä, jotka näkivät ensisijaisesti heidän hyvännäköisyytensä. Minulle jäi vaikutelma, että miehet ihastuivat enemmän siihen ajatukseen, että saisivat ulkoiluttaa tällaista kaunotarta, kuin itse ihmiseen. Tai omaan kuvaansa kaunottaren poikaystävänä, tyttöystävä oli vaan statussymboli. Itse asiassa kohtelivat kauniin ulkomuodon alla olevaa ihmistä välinpitämättömästi tai huonosti.

Molemmat onneksi löysivöt fiksut tasapainoiset miehet, mutta se vaati muutaman omahyväisen idiootin kierroksen molemmilla.

Huomasin vain ison eron, kun itse olen tavallisen näköinen eikä minua ei ole koskaan yritetty iskeä. Kaikki poikaystäväni ovat olleet aika täyspäisiä tyyppejä, tai ainakaan tuota statussymboli-ilmiötä en ole joutunut kokemaan.

Kuulostaa kyllä tutulta.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi