Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkuun miehet ovat aivan innoissaan, mutta usein tämä muuttuu 2-3 tapaamisen jälkeen. MIKSI

Vierailija
25.05.2022 |

Tapailen miehiä jonkun verran, en kuitenkaan ihan ketä tahansa ja paljon ei ole aikaakaan.

Yleensä lähes aina se menee näin, miehet kehuvat kuinka kaunis olen, katsovat jotenkin ylös päin ja nostavat jalustalle. Minua on sanottu jumalattareksi, yleensäkin luulen että olen tiettyyn pisteesen asti hyvin avoin ja ns annan paljon. Olen kulema myös vuorovaikutustaitoinen eikä miesten tarvitse pitää keskustelua yllä. Moni nainen ei ole tällainen ja se on kuulem tylsää. Näin minulle on kerrottu.

Miehet ovat lähes ensimmäisen tapaamisen jälkeen valmiita seurustelemaan, myös nämä jotka eivät ensin hakeneet suhdetta. He tekstaavat 247. Eräs mies juuri soitti minulle että hän on tapaillut paljon naisia, mutta ei ole kokenut sellaista yhteyttä kuin minun kanssa. (Teki mieli todeta että niin ne kaikki sanoo) Tämä tuntuu kuitenkin olevan hyvin aito tunne heille.

Toisella tapaamisella, tai sen jälkeen asia usein muuttuu. Enkä tiedä miksi. Miehistä tulee varovaisia ja he palaavat siihen niin tyypilliseen etsin aina jotain parempaa moodiin.

Tai ei kaikki tokikaan palaa, usein ne joista en ole niin kiinnostuneita jatkavat yhetydenpitoa ja ovat erittäin kiinnostuneita.

Onko muilla vastaavaa, onko tämä vain hyvin tyypillistä? Että aina etsitään jotain parempaa, vai olisiko tähän jokin syy.

Olen kuulema nätti, hoikka, erittäin urheilullinen, järkevä, aito ja lämmin ihminen. Minulla on kylläkin lapsi. Hieman isompi jo.

Kommentit (151)

Vierailija
61/151 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos 2-3 tapaamisen jälkeenkään ei ole ollut seksiä, ei ole syytä jatkaa mielenkiintoa.

Vierailija
62/151 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni kakku päältä kaunis jne. Kun tutustuu paremmin, huomaa että olikin silkkoa. 

Moni mies on täällä valitellut samaa, että kun on hyvännäköinen ja naiset tykkää mut sit kumminkin joutuu ystävyysvyöhykkeelle, että mikä kumma siinä on. Kyllä se sama vaiva on joillakin naisillakin.

Mistä sinä tuon keksit? Minusta paras ominaisuuteni on nimenomaan persoonallisuus.

Olen joskus ollut koulukiusattu joten olen todellakin joutunut kehittämään ihan muita avuja kuin ulkonäköä.

Olen sellainen luonnollinen naapurintyttö. En omasta mielestäni mitään ihmeellistä.

Ihan ilmeisestikin oma käsityksesi omasta luonteestasi on virheellinen, ja persoona ei miellytä muita. Tai sitten voisi luetella niitä miesten kohdalla käytettyjä arvioita - epäsiisti, huono hygienia, takkutukka eikä kemiat kohtaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/151 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tuo heille vastusta, et ole J  Ä  N  N  Ä.

On se pi r u l l i n e n kehä ihmisillä, kun eivät ole tarpeeksi kypsiä tasapainoiseen suhteeseen, vaan hakevat j ä n n it y s t ä, joka muka tuntuu elämältä, ja oikea elämä lipuu ohi.

Vierailija
64/151 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen kehupommitus kertoo siitä että tykkäät saada yliampuvia kohteliaisuuksia, miehet huomasivat että se tehoaa ja kehuvat siksi lisää. Ilmeisesti tykkäät myös kun sinulle kerrotaan että olet muita naisia parempi asioissa x ja y, joten miehet kehuvat sinua muita naisia paremmaksi - koska huomaavat että se tehoaa sinuun.

Ehkä kiinnostus sitten loppuu kun kehumisella eivät pääse haluamaansa tulokseen.

Vierailija
65/151 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omahyväinen ainakin olet, kun pidät itseäsi niin hyvänä catchina. Miehissähän se vika on, kun ei kelpaa...

Vierailija
66/151 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tuttua, niin tuttua. Ihmettelen, että olet saanut 4 sivua vastauksia, mutta syitä etsitään sinusta AP, eikä niistä miehistä. Minä taas olen kokenut, että syy on niissä miehissä. En yleistä, varmasti on toisenlaisiakin miehiä, mutta omien kokemusten mukaan suurin osa miehistä ihastuu silmittömästi hyvin nopeasti, mutta tuo ihastuminen haalistuu yhtä nopeasti kuin alkoikin. Siinä pahimmassa ihastumisvaiheessa miehet viestittelevät jatkuvasti, kehuvat, haluavat nähdä mahd. pian uudestaan jne., mutta tämä siis hiipuu nopeasti.

Itse olen ajatellut sen liittyvän miehille tyypilliseen alkukantaiseen metsästysviettiin. Eli kaikki keinot käytetään, että saadaan saalis napatuksi, ja kun huomataan, että saalis on napattu (eli he huomaavat, että sinä olet myös kiinnostunut heistä), ei saalis enää niin kiinnostakaan. Tai ehkä kiinnostaa, mutta ei sitä tarvitse enää saalistaa. Olen myös ajatellut, että tuollainen hillitön ihastuminen on miehille rankkaa eivätkä he yksinkertaisesti jaksa sellaista kauaa, kun joutuu niin kauheasti panostamaan. :) Naisena sitä sitten kuvittelee, että mies ei enää ole kiinnostunut, ja jos yrittää ottaa asian puheeksi, miehet eivät yhtään ymmärrä mistä puhut. Luulen, etteivät he itse edes näe sitä muutosta omassa käytöksessään.

Vierailija
67/151 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan tuttua, niin tuttua. Ihmettelen, että olet saanut 4 sivua vastauksia, mutta syitä etsitään sinusta AP, eikä niistä miehistä.

Joo tää oli kyllä erikoista, sillä kyllähän kaikki naiset tietävät, että vika on aina miehissä. Se opetetaan jo peruskoulussa!

Vierailija
68/151 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan tuttua, niin tuttua. Ihmettelen, että olet saanut 4 sivua vastauksia, mutta syitä etsitään sinusta AP, eikä niistä miehistä. Minä taas olen kokenut, että syy on niissä miehissä. En yleistä, varmasti on toisenlaisiakin miehiä, mutta omien kokemusten mukaan suurin osa miehistä ihastuu silmittömästi hyvin nopeasti, mutta tuo ihastuminen haalistuu yhtä nopeasti kuin alkoikin. Siinä pahimmassa ihastumisvaiheessa miehet viestittelevät jatkuvasti, kehuvat, haluavat nähdä mahd. pian uudestaan jne., mutta tämä siis hiipuu nopeasti.

Itse olen ajatellut sen liittyvän miehille tyypilliseen alkukantaiseen metsästysviettiin. Eli kaikki keinot käytetään, että saadaan saalis napatuksi, ja kun huomataan, että saalis on napattu (eli he huomaavat, että sinä olet myös kiinnostunut heistä), ei saalis enää niin kiinnostakaan. Tai ehkä kiinnostaa, mutta ei sitä tarvitse enää saalistaa. Olen myös ajatellut, että tuollainen hillitön ihastuminen on miehille rankkaa eivätkä he yksinkertaisesti jaksa sellaista kauaa, kun joutuu niin kauheasti panostamaan. :) Naisena sitä sitten kuvittelee, että mies ei enää ole kiinnostunut, ja jos yrittää ottaa asian puheeksi, miehet eivät yhtään ymmärrä mistä puhut. Luulen, etteivät he itse edes näe sitä muutosta omassa käytöksessään.

Joo, kuulostaa kyllä tutulta! Asia voi hyvin olla näin.

Minusta tuntuu että tilanne muuttuu nimenomaan silloin kun osoitan vähäistäkään kiinnostusta.

Vierailija
69/151 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalatar 🤣🤣

Vierailija
70/151 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jumalatar 🤣🤣

Näin hän sanoi ja parin kuukaudena ajan, oli kyllä aika imelää.

Vierailija
71/151 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on hauska testata, kuinka moni noista ikuisen rakkauden vannojista jaksaa roikkua perässä. 😁😁 Melkein kaikki ovat tipahtaneet kyydistä alle kuukaudessa.

Kukapa ei rakastaisi testaajia

Vierailija
72/151 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ovat itse lapsettomia voi se lapsi arveluttaa.

Usein he kyllä ovat, tätä olenkin miettinyt. Vaikka kyllä sanovat ettei se haittaa.

He sanovat noin kunnes saavat seksiä ja vaihtavat sitten uuteen naiseen. Nämä ovat pelimiehiä. Kiinnostus loppuu, kun eivät saa seksiä heti ekalla kerralla ja toisaalta se loppuu seksin jälkeenkin. Oletan, että etsit miehiä netistä. Siellä näitä miehiä riittää.

Vierailija
73/151 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomaavat millainen olet oikeasti.

Olen aina aidosti oma itseni, kiltti ja kohtelias ihminen. Jos jotain niin liian kiltti.

Jammu Siltavuori ajatteli itsestään samaa

Vierailija
74/151 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tuo on se yleinen kokemus miehistä sinulla niin elät kyllä aika lailla jossain omassa kuplassasi. Tuo voi pitää paikkaansa niissä kauneimpien ja komeimpien pintaliito- ja Tinder-piireissä mutta ei kyllä mitenkään ihan tavallisten miesten keskuudessa. Se tavismies on vain ja ainoastaan otettu (ja iloisesti yllättynyt) jos joku nainen kiinnostuu heistä eikä taatusti jätä naista sen takia heti että on vain saanut saalistaa.

Vierailija
75/151 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omahyväinen ainakin olet, kun pidät itseäsi niin hyvänä catchina. Miehissähän se vika on, kun ei kelpaa...

En sanoisi omahyväinen, mutta selkeästi todella epävarma. Ap luettelee aloituksessa hirveän määrän positiivisia asioita mitä muut ovat hänestä sanoneet. Se oli silmiinpistävintä aloituksessa. Sama jatkuu ap:n vastauksissa. Koko ajan pitää todistella miten pidetty ihminen hän on.

Vierailija
76/151 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomaavat millainen olet oikeasti.

Olen aina aidosti oma itseni, kiltti ja kohtelias ihminen. Jos jotain niin liian kiltti.

Jammu Siltavuori ajatteli itsestään samaa

Mistä ihmeestä sait päähäsi että olisin rikollinen :D

Pysähtyikö hän nostelemaan etanoita ja muita pyörätieltä pois ettei kukaan aja päälle?

Onko hän aina kaikille ystävällinen ja kohtelee kaikki samanarvoisina, statuksesta ja tittelistä välittämättä.

Vierailija
77/151 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä miehet ovat ihastuneita juuri siihen ihastumisen tunteeseen. Siitä tulee kicksit. Se on pelimiehen huume, ei arki, eikä parisuhde. Parisuhde ei ole edes tavoite kun huumeet tulevat helpommalla. Älkää naiset haksahtako näihin miehiin. Jumalattereksi naista sanova on automaattisesti pelimies.

Vierailija
78/151 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En sanoisi omahyväinen, mutta selkeästi todella epävarma. Ap luettelee aloituksessa hirveän määrän positiivisia asioita mitä muut ovat hänestä sanoneet. Se oli silmiinpistävintä aloituksessa. Sama jatkuu ap:n vastauksissa. Koko ajan pitää todistella miten pidetty ihminen hän on.

Se on oleellinen asia tässä aiheessa, mitä he sanoivat ensin - en minä niitä keksinyt tai sanonut, vaan miehet sen tekivät.

Myöskin täällä ei tyypillisesti osata muuta kuin lytätä ja haukkua.

Vierailija
79/151 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tuo on se yleinen kokemus miehistä sinulla niin elät kyllä aika lailla jossain omassa kuplassasi. Tuo voi pitää paikkaansa niissä kauneimpien ja komeimpien pintaliito- ja Tinder-piireissä mutta ei kyllä mitenkään ihan tavallisten miesten keskuudessa. Se tavismies on vain ja ainoastaan otettu (ja iloisesti yllättynyt) jos joku nainen kiinnostuu heistä eikä taatusti jätä naista sen takia heti että on vain saanut saalistaa.

Koulut kesken jättänyt epäsosiaalinen mies ei ole tavallinen. Vain näille naisen saaminen on vaikeaa. Tavalliset koulutetut miehet pyörittävät naisia ihan mielin määrin Tinderissä. Koska parisuhteeseen haluavia naisia on roimasti enemmän, heillä on siihen varaa.

Vierailija
80/151 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollainen kehupommitus kertoo siitä että tykkäät saada yliampuvia kohteliaisuuksia, miehet huomasivat että se tehoaa ja kehuvat siksi lisää. Ilmeisesti tykkäät myös kun sinulle kerrotaan että olet muita naisia parempi asioissa x ja y, joten miehet kehuvat sinua muita naisia paremmaksi - koska huomaavat että se tehoaa sinuun.

Ehkä kiinnostus sitten loppuu kun kehumisella eivät pääse haluamaansa tulokseen.

En ole ollenkaan sitä tyyppiä että niistä välittäisin. En edes värjää hiuksia, olen erittäin luonnollinen ja keskityn muihin asioihin kuin ulkonäköön.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi