Miksi jätät paketin lojumaan automaattiin?
Mikä siinä on niin vaikeaa hakea se heti saapumisilmoituksen tultua?
Kommentit (61)
Itse ainakin olen niin pettynyt Postiin, että teen mahdollisimman paljon kiusaa ja haen paketin viimeisenä päivänä.
Posti jakaa paketit mihin haluaa, minä haen ne milloin haluan. Ja pystyn. Saattaa olla välillä melkoisen matkan päässä se lokero.
Koska Posti on taas kiikuttanut sen johonkin hevonkuuseen kilometrien päähän paikkaan jossa en ikinä käy, kaukana reittieni varrelta ja jonne vidhuttaa oikein urakalla erikseen lähteä.
Vierailija kirjoitti:
Itse ainakin olen niin pettynyt Postiin, että teen mahdollisimman paljon kiusaa ja haen paketin viimeisenä päivänä.
Et sinä Postille kiusaa tee vaan lähimmäisillesi.
Vierailija kirjoitti:
No siinä teet kiusaa vain kanssaihmisillesi, joiden tilaukset eivät mahdu lokeroihin, kun sinun pakettisi makaa siellä
Ei aina voi olla paikalla. Itse olin matkoilla kun paketti tuli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sinä Postille kiusaa tee vaan lähimmäisillesi.
Mitä kiusantekoa se on jos hakee oman pakettinsa omalla lähetystunnuksella omaan tahtiinsa? Mitä se kenenkään muun persusta kutittaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siinä teet kiusaa vain kanssaihmisillesi, joiden tilaukset eivät mahdu lokeroihin, kun sinun pakettisi makaa siellä
Tämä on hyvä sillä tykkään ärsyttää ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se ole palveluntarjoajan ongelma hoitaa niin että voi palvella kaikkia asiakkaitaan, eikä asiakkaiden ongelma pohtia että mitenköhän voisin olla enemmän hyödyksi tälle palveluntarjoajalle.
Kun ne vie ne väärään paikkaan, saatana. Pitäisi lähteä 10 km päästä hakemaan vaikka valitsin lähellä olevan automaatin.
Veikkaan, että ihmiset unohtelee niitä paketteja automaatteihin, eivät siis vain muista hakea. Voi olla, että joillain on muuta menoa tai laatikko on kaukana, mutta väitän, että unohdukset on aika yleinen syy olla hakematta. Sitten haetaan viimeisenä päivänä ja viime hetkellä.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole käyntiä siellä automaatilla päin? Ja mikä jeesuksen kiire pitäisi aina olla joka paikkaan muutenkin tässä valmiissa maailmassa?
Tilaa se paketti postiin, äläkä pidä niitä automaatteja varattuna. Ne toimii hyvin, kun ihmiset hakee paketit. Hitaat voi käyttää postia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Postihan sitä kiusaa tekee, kun ei järjestä tarpeeksi lokeroita.
Miksi ap tilaat sen paketin automaattiin, jos se herättää noin paljon katkeruutta? Tilaa ne haluamaasi postin oikeaan toimipisteeseen eli sinne markettiin tms. Voit myös tilata ne kotiinkuljetuksella, ei tarvitse rähjätä toisten hitaammasta hakuaikataulusta ollenkaan,
Sitä ei ole mikään pakko heti kun paketti saapuu. Ihmeellinen oletus ap:lla, että kaikille on mahdollista heti lähteä hakemaan pakettia. Itselle on monta kertaa tullut paketti kun olen mennyt iltavuoroon joka kestää klo:21 asti ja kauppa menee juuri silloin kiinni. Seuraavana päivänä voi olla aamu eikä silloinkaan ehdi pakettia hakemaan kuin vasta iltapäivällä. Tai sitten voi käydä niinkin, että ei vain muista sitä pakettia samalla kun käy kaupassa. Tai on juuri käynyt kaupassa ja tulee ilmoitus paketista kun ajelee kotiin niin en todellakaan jaksa lähteä uudestaan kauppaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole käyntiä siellä automaatilla päin? Ja mikä jeesuksen kiire pitäisi aina olla joka paikkaan muutenkin tässä valmiissa maailmassa?
Tilaa se paketti postiin, äläkä pidä niitä automaatteja varattuna. Ne toimii hyvin, kun ihmiset hakee paketit. Hitaat voi käyttää postia.
Jupisetko kaupan pihassakin parkkipaikkaa etsiessäsi, että olisi nuo muut joutaneet tulla polkupyörällä eikä autoillaan sinun parkkiruutujasi viemään? Ihan yhtäläinen oikeus meillä kaikilla on käyttää noita palveluja ja Postihan ne rajat asettaa, ei toiset asiakkaat. Deal with it.
Vierailija kirjoitti:
Kun ne vie ne väärään paikkaan, saatana. Pitäisi lähteä 10 km päästä hakemaan vaikka valitsin lähellä olevan automaatin.
Siksi, koska lähellä oleva automaatti on täynnä. Koska tilaajat pitää niitä varattuina. Ennen koronaa halua aika oli lyhyt. Korona pidensi sitä ihan turhaan. Saisivat taas lyhentää. Vaihtoehtoja on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hätäiset voi tilata kotiinkuljetuksella.
Vierailija kirjoitti:
Kun EI OLE POSTIA johon voisi tilata!