Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi jätät paketin lojumaan automaattiin?

Vierailija
24.05.2022 |

Mikä siinä on niin vaikeaa hakea se heti saapumisilmoituksen tultua?

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei ole käyntiä siellä automaatilla päin? Ja mikä jeesuksen kiire pitäisi aina olla joka paikkaan muutenkin tässä valmiissa maailmassa?

Tilaa se paketti postiin, äläkä pidä niitä automaatteja varattuna. Ne toimii hyvin, kun ihmiset hakee paketit. Hitaat voi käyttää postia.

Jupisetko kaupan pihassakin parkkipaikkaa etsiessäsi, että olisi nuo muut joutaneet tulla polkupyörällä eikä autoillaan sinun parkkiruutujasi viemään? Ihan yhtäläinen oikeus meillä kaikilla on käyttää noita palveluja ja Postihan ne rajat asettaa, ei toiset asiakkaat. Deal with it.

Jupisen pikakassalla valtavia tavarakasoja ostavia ja esim. lentokentän 5 min paikalla seisojia. Metsäläiset ei vain tajua kuinka maailma toimisi hyvin. Automaatti=nopea haku läheltä. Hidashaku= toisten paketit joudutaan viemään minne sattuu.

Vierailija
22/61 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se palvelu halpene senttiäkään siitä, että haen paketin nopeammin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska Posti on taas kiikuttanut sen johonkin hevonkuuseen kilometrien päähän paikkaan jossa en ikinä käy, kaukana reittieni varrelta ja jonne vidhuttaa oikein urakalla erikseen lähteä.

Ne viedään sinne hevonkuuseen siksi, kun ihmiset makuuttavat pakettejaan automaateissa eivätkä hae niitä pois.

Vierailija
24/61 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se paketti tekeytyy siellä automaatissa, vähän niin kuin tiskit altaassa ja likaiset kalsarit makkarin lattialla.

Vierailija
25/61 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn viiden päivän välein kylillä. Jos ehtii just tulla, kun olen käynyt, niin viitisen päivää se saa odotella automaatissa.

Vierailija
26/61 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin tässä on kiire, valamiissa maalimassa?

Vierailija
27/61 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haen sen aina seuraavana päivänä samalla kun käyn kaupassa.

Vierailija
28/61 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisiko automaattien hakuajan samaksi kuin se oli ennen koronaa? Oliko 5 päivää. Homma toimi.

Vierailija
29/61 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei ole käyntiä siellä automaatilla päin? Ja mikä jeesuksen kiire pitäisi aina olla joka paikkaan muutenkin tässä valmiissa maailmassa?

Tilaa se paketti postiin, äläkä pidä niitä automaatteja varattuna. Ne toimii hyvin, kun ihmiset hakee paketit. Hitaat voi käyttää postia.

Jupisetko kaupan pihassakin parkkipaikkaa etsiessäsi, että olisi nuo muut joutaneet tulla polkupyörällä eikä autoillaan sinun parkkiruutujasi viemään? Ihan yhtäläinen oikeus meillä kaikilla on käyttää noita palveluja ja Postihan ne rajat asettaa, ei toiset asiakkaat. Deal with it.

Jupisen pikakassalla valtavia tavarakasoja ostavia ja esim. lentokentän 5 min paikalla seisojia. Metsäläiset ei vain tajua kuinka maailma toimisi hyvin. Automaatti=nopea haku läheltä. Hidashaku= toisten paketit joudutaan viemään minne sattuu.

Jos hakee pakettinsa Postin määrittelemissä rajoissa niin mitä nokan koputtamista sulla siihen on? Postihan ne rajat vetää, ei toiset asiakkaat. Mene valittamaan Postille siitä että toisten asiakkaiden pitäisi hakea pakettinsa sinulle sopivassa ajassa, mutta älä valita meille muille. Ei se meidän vika ole että systeemi toimii tuolla lailla ja että se vatuttaa sinua. Emme me sitä käytä väärin vaan juuri sillä lailla kun pitääkin: ilmoitus tulee, se haetaan kun on noudettavissa.

Vierailija
30/61 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haen kun joudan, ei kuulu sulle taikka muille.

Vierailija
31/61 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen maksanut koko säilytysajasta ja aion käyttää sen kokonaan. Tulee halvemmaksi per päivä.

Enhän minä kahden viikon lomaakaan heti toisena päivänä keskeytä!

Vierailija
32/61 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai osaat ajatella loogisesti? Jos haet paketin, nii. Seuraavan pakettia ei tarvitse viedä johonkin huitsinnevadaan.

Vierailija
33/61 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai osaat ajatella loogisesti? Jos haet paketin, nii. Seuraavan pakettia ei tarvitse viedä johonkin huitsinnevadaan.

Ei ole erityisen loogista ajatella, että mua kiinnostaisi seuraavan paketti.

Vierailija
34/61 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta PostNordille on joka paikkaan tulossa lähibokseja. Voitte hakea vaikka yöllä.

Vierailija
35/61 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun odotin sitä pakettia jo viiko sitten ja nyt olen mökillä....

Yks englantilainen nettikauppa päätyy aina hevon hemmettiin eikä mistään pääse säätämään kuriiria tai noutopistettä.

Vierailija
36/61 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun EI OLE POSTIA johon voisi tilata!

On. Ja hae se paketti sitten rivakasti. Meillä jouluna R-kioskin pitäjä rukoilee hakemaan paketit nopeasti, koska ei saa mahtumaan niitä mihinkään. Ja joka Joulu hän päättää lopettaa pakettipalvelun. Silloin alueen ihmiset rukoilee hänen jatkavan palvelua. Kun olen nähnyt ja tajunnut mitä se hidastelu aiheuttaa, niin haen pakettini nopeasti.

Vierailija
37/61 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole erityisen loogista ajatella, että mua kiinnostaisi seuraavan paketti.

Siinä me olemme erilaisia. Minulle on loogista ajatella kokonaisuuksia.

Vierailija
38/61 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluatte hävittää ruumiin  niin lähettäkää postin välityksellä ja takuulla häviää.

Terv. yli 20 lähtystä ja kirjettä vajaassa 2- vuodessa kokenut.

Vierailija
39/61 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sen tilata kotiinkin. Halua takaisin ne automaattien kahden päivän säilytysajat.

Vierailija
40/61 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Posti on toimittanut sen ihan eri puolelle kaupunkia mihin olen sen tilannut niin kestää kauemmin. Tai jos olen tilannut useita tuotteita niin odotan seuraavaakin, että saan ne kerralla. Tai jos tilaan esim. joululahjoja niin annan ne olla 23.12. asti ettei lapset löydä kotoa mistään niitä. Nämä nyt ainakin tuli mieleen.