Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kestätte sen että puolisonne mielestä ulkonäössänne on osia.joita hän ei siedä?

Vierailija
24.05.2022 |

Siis te, joille asia on tiedossa.

Itse kyselen tyhmiä ja puoliso ei osaa valehdella tuollaisista asioista. Inhotus näkyy liian hyvin vaikka yrittää peittää.

En ole lihava, mutta monen lapsen äidillä nyt ei ole kovin helppoa saada timmiä vyötäröä yms. Rinnat ovat liian isot jne.

Inhottaa kun hän katselee parikymppisiä netissä (salaa muttei osaa piilottaa jälkiään) ja haaveilee niistä.
Mua kuulemma silti rakastaa.

Koskaan ei kehu.

Tekisi välillä mieli hakea huomiota muualta.
Vientiä olisi, mutta kun olisi kiva olla sille omalle miehelle ihanin.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muiden katselu netistä on ihan tavallista eikä tarkoita mitään. Kukapa meistä naisistakaan ei katselisi koskaan jotani komeaa näyttelijää, urheilijaa, laulajaa tms. Minäkin voin katsella vaikka Harry stylesiä ja fantasioida seksistäkin sen kanssa, mutta ei tarkoita että olisiin tyytymätön omaan rakkaaseen keski-käiseen ukkooni tai olisin vaihtamassa yhtään keneenkään.

Ja ulkonäkö nyt väkisinn iän myötä kärsii. Mä ja mun mies oltiin ihan ok näköisiä kun parikymppisennä tavattiin, mutta eipä ole kumpikaan enää viisikymppisenä silmänilo. Mulla jo aika nuorena raskaudet rupsautti kunnolla, kun on palautumatonn kudostyyppi. Jäi tyhjät riippuvat rinnat, ryppyiinen ja raskausarpinen roikkomaha jne. Mutta ei meidän juttu mihinkään ulkonäköön perustukaan vaan sielunkumppanuuteen, parhaaseen ystävyyteen, haluun olla toinen toiselle hyvä. Ei ole seksuaalisuuskaan mitenkään kärsinyt siitä ettei kumpikaan enää puhtaasti visuaalisena elämyksenä taatusti ole kiihottava ja olisi typerää väittää, ettei vaikka joku huippumalli olisi paremman näköinen katsella.

Kuulostaa ihanalta suhteelta. Veikkaan että teillä sanotaan toiselle kivoja asioita.

En jätä miestä tuon asian takia. Kumma kyllä, on palstan inholauseen mukaisesti "muuten ihan hyvä mies".

Ehkä sitten kun lapset ovat tarpeeksi isoja.

Taidan treenata itseni parempaan kuntoon ja hakea niitä kehuja muualta.

22/29 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni lähes samanlainen kokemus. Odotin kolmatta lastamme, miehen katse kuvasti inhoa katsoessaan minua, mutta yli päästiin ja nyt 30 v myöhemmin olemme onnellesempia kuin koskaan, mutta ei se helppoa ollut.Tsemppiä!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja tarkistelee miehen netin käyttöhistoriat jokapäivä ja kehittelee sitte ongelmia.

Ei ihan normaalia käytöstä.

Luitkohan kokonaan tuota aloitusviestiä? Minä luin ja siitä päätellen ongelmia ei tarvitse erikseen kehittää, vaan mies on kehittänyt ne jo.

Vierailija
24/29 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te naisina kehtaatte käyttää noin rumia sanoja? Nainen ihmettelee

Vierailija
25/29 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muiden katselu netistä on ihan tavallista eikä tarkoita mitään. Kukapa meistä naisistakaan ei katselisi koskaan jotani komeaa näyttelijää, urheilijaa, laulajaa tms. Minäkin voin katsella vaikka Harry stylesiä ja fantasioida seksistäkin sen kanssa, mutta ei tarkoita että olisiin tyytymätön omaan rakkaaseen keski-käiseen ukkooni tai olisin vaihtamassa yhtään keneenkään.

Ja ulkonäkö nyt väkisinn iän myötä kärsii. Mä ja mun mies oltiin ihan ok näköisiä kun parikymppisennä tavattiin, mutta eipä ole kumpikaan enää viisikymppisenä silmänilo. Mulla jo aika nuorena raskaudet rupsautti kunnolla, kun on palautumatonn kudostyyppi. Jäi tyhjät riippuvat rinnat, ryppyiinen ja raskausarpinen roikkomaha jne. Mutta ei meidän juttu mihinkään ulkonäköön perustukaan vaan sielunkumppanuuteen, parhaaseen ystävyyteen, haluun olla toinen toiselle hyvä. Ei ole seksuaalisuuskaan mitenkään kärsinyt siitä ettei kumpikaan enää puhtaasti visuaalisena elämyksenä taatusti ole kiihottava ja olisi typerää väittää, ettei vaikka joku huippumalli olisi paremman näköinen katsella.

Kuulostaa ihanalta suhteelta. Veikkaan että teillä sanotaan toiselle kivoja asioita.

En jätä miestä tuon asian takia. Kumma kyllä, on palstan inholauseen mukaisesti "muuten ihan hyvä mies".

Ehkä sitten kun lapset ovat tarpeeksi isoja.

Taidan treenata itseni parempaan kuntoon ja hakea niitä kehuja muualta.

Hae ihmeessä jos sellaisia kaipaat. Ei se mitään pettämistäkään ole, jos treenaat ja laittaudut ja vaan itseksesi nautit, kun miehet katsoo perään. 

Vierailija
26/29 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän kaikkea voiskaan kysellä ihmiseltä, joka ei osaa valehdella? Kiintoisia hetkiä tiedossa.

Vierailija
27/29 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä tulee niin mieleen nuoruudesta yksi tuttu.

Olin heillä kylässä ja nainen vänkäsi mieheltään

"eikö oo hirvee tää mun maha? Kauhee tämmöinen löllö? Ja tämmöisiä arpia? Eiks oo hirvee? Ei oo niillä iltatytöillä (toim. huom.vai mitä ne bikitytöt oli aikanaan iltapäivälehdissä) mitä kattelet? Eikö oo ihan hirvee? Eikö ällötä varmasti kaikkia tää?" mies oli hiljaa, mutta sitten jossain vaiheessa murahti jotain epäselvää, tuskin edes kuunteli, luki lehteä. Tähän nainen oli: "mä niin arvasin, että mä inhotan sua". Ja sitten illalla baarissa jankutti koko illan muille kavereille, miten mies on niin kamala, eikä koskaan sano mitään nättiä ja inhoaa häntä, kun hän on synnyttänyt ja niin edelleen.

Vierailija
28/29 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten kestät ap itse sen, että sulla on noin kuvottava mies?

Vierailija
29/29 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sussa on vikaa jos kyttäät selaimen historiaa miehesi jäljiltä ja isosti vikaa,vikaa on sinussa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi