Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kestätte sen että puolisonne mielestä ulkonäössänne on osia.joita hän ei siedä?

Vierailija
24.05.2022 |

Siis te, joille asia on tiedossa.

Itse kyselen tyhmiä ja puoliso ei osaa valehdella tuollaisista asioista. Inhotus näkyy liian hyvin vaikka yrittää peittää.

En ole lihava, mutta monen lapsen äidillä nyt ei ole kovin helppoa saada timmiä vyötäröä yms. Rinnat ovat liian isot jne.

Inhottaa kun hän katselee parikymppisiä netissä (salaa muttei osaa piilottaa jälkiään) ja haaveilee niistä.
Mua kuulemma silti rakastaa.

Koskaan ei kehu.

Tekisi välillä mieli hakea huomiota muualta.
Vientiä olisi, mutta kun olisi kiva olla sille omalle miehelle ihanin.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mies on vielä hiljaista sorttia, joten mun avautumiset asiasta jää aina vähän kuin ilmaan ja sitten itsekseni vain mietin, ja se vain pahentaa koko asiaa.

Vierailija
2/29 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun puoliso nyt vaan on m*lkku. Inhotus näkyy? Ei hyvää päivää. Harva puolisoltaan täydellisyyttä odottaa, kokonaisuus ratkaisee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin ihmisillä ulkonäköongelmat ovat olleet jo nuoresta lähtien. Mutta osa ei olisi kai parisuhteessa jossa mies tiiraa nuorempia jotenkin pervosti (vai myös muuten ihaillen), varsinkin jos mies lähtisi toisen matkaan. Riippuu mikä mies on tai voiko luottaa. Ei luuloissa, vaan oikeasti asiat tutkittua. Jotenkin huomioiva mieskin olisi tärkeä, ettei ole kuin kynnysmatto. Ehkä suhteenne ongelmat eivät ole noin pahoja kuin kuvauksessa.

Vierailija
4/29 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja tarkistelee miehen netin käyttöhistoriat jokapäivä ja kehittelee sitte ongelmia.

Ei ihan normaalia käytöstä.

Vierailija
5/29 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo se inhotus näkyy niin että voi ihailla vaikka mun peppua, mutta jos vahingossa vilkaiseekaan vaikka mun mahaa (joka ei ole valtava), ei osaa peittää sitä sekunnin kauhistusta.

Vierailija
6/29 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä varmaan kestäsikään. Suhde loppuisi.

Vierailija
7/29 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä elän omaa elämääni semmoisena kuin olen enkä välitä muiden mielipiteistä. Ottaa tai jättää, aivan sama.

Vierailija
8/29 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oo tarvetta kehitellä ongelmia.

Meillä ei ole koneita yksityiskäytössä, ja historia nyt näkyy esim. youtubessa ihan vaikkei haluaisikaan.

Älä jaksa pilata ketjua pliis.

Vierailija
9/29 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan nyt se inhotus ihan siellä omien korvien välissä?

Olet todella epävarma ja itsetunto nollalukemissa, kyttäät ja teet päätelmiä johin uskot ja haluat uskoa.

TAI sitten olet onnistunut hankkimaan miehen joka on täysi p-kasa. Sekin mahdollista mutta uskon ennemminkin ensinmainittuun.

Mies katselee naisia netistä salaa. Totta kai salaa kun tietää mitä seuraa jos saat tietää.

Olisi varmaan aika epänormaali mies jos ei katselisi. Toiset enemmän toiset vähemmän.

Mistä tiedät mistä hän haaveilee? Luet ajatuksia? Onko miehesi pää lasista?

Ei katse osaa vie. Anna katsoa jos se hänelle tuottaa hyvää mieltä. Etkö ikinä itse katso hyvännäköistä miestä? Ajatteletko silloin että voi että kun pääsis tuon kanssa vällyjen alle. Se oma ukko kun on niin mitätön? Vai katsotko koska komean miehen katsominen tuo mielihyvää?

Hanki nyt ihminen itsetunto ja opettele arvostamaan itseäsi! Olet varmasti hyvin rasittavan ja raskas kumppani. Kärsivällisinkin mies väsyy taatusti tuollaiseen.

Mitä itse tykkäisit jos miehesi kyttäisi joka ikisen eleesi ja katseesi ja kehittelisi mustasukkaisia skenaarioita joihin itsekin uskoisi? 

Toista ihmistä ei voi omistaa. Mitä enenmmän sidot ja rajoitat, sitä enemmän hän pyrkii vapauteen.

Vierailija
10/29 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kummallakin omia asioita joita ei jaeta toisen kanssa

Ei myöskään kritisoida toista muuten kuin tärkeissä asioissa joihin toivotaan muutosta ja halutaan ottaa osaa siihen muutokseen

Eli esim. ulkonäön puutteet ei tule keskusteluihin ikinä. Eikä vertailut menneisiin eikä ohikulkeviin tms.

Kokonaisuus ratkaisee ja sen kanssa eletään hyvin

Vierailija
11/29 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koittakaa kiinnostua nuorista timmeistä miehistä ja olla kyttäämättä omaa kroppaanne. Se helpottaa ja on oikein.

Vierailija
12/29 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan kyttää. Sanoin että kun kysyn, hän ei osaa valehdella. Eli ihan itse on mulle kertonut asioita, tai sitten ollut vastaamatta yhtään mitään, jos ei ole ollut positiivista sanottavaa.

En ole raskas, en paljoa miestä häiritse, olen todella hyvä vaimo joka hoitaa kodin ja lapset, että mies saa olla yrittäjä.

Mun ongelma on se, että haluaisin tuntea olevani haluttu, ainutlaatuinen, se tietty, jonka kanssa hän haluaa olla. En vain ihan ok nainen, joka nyt on otettu että on joku. Koska siltä tuntuu, kun ei kehuta. Valehtelisi edes joskus ja sanoisi jotain ihanaa.

Vierailija
13/29 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestän koska en itsekään pidä häntä täydellisenä ja vikoja löytyy joka lähtöön. Jos luulee löytävänsä paremman, niin on vapaa etsimään. En estele.

Vierailija
14/29 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koittakaa kiinnostua nuorista timmeistä miehistä ja olla kyttäämättä omaa kroppaanne. Se helpottaa ja on oikein.

Ei kyllä näin yli nelikymppisenä kiinnosta nuoret miehet pätkääkään.

Vierailija
15/29 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet todella epävarma ja itsetunto nollalukemissa, kyttäät ja teet päätelmiä johin uskot ja haluat uskoa.

TAI sitten olet onnistunut hankkimaan miehen joka on täysi p-kasa. Sekin mahdollista mutta uskon ennemminkin ensinmainittuun.

Mies katselee naisia netistä salaa. Totta kai salaa kun tietää mitä seuraa jos saat tietää.

Olisi varmaan aika epänormaali mies jos ei katselisi. Toiset enemmän toiset vähemmän.

Ei katse osaa vie. Anna katsoa jos se hänelle tuottaa hyvää mieltä. Etkö ikinä itse katso hyvännäköistä miestä? Ajatteletko silloin että voi että kun pääsis tuon kanssa vällyjen alle. Se oma ukko kun on niin mitätön? Vai katsotko koska komean miehen katsominen tuo mielihyvää?

Hanki nyt ihminen itsetunto ja opettele arvostamaan itseäsi! Olet varmasti hyvin rasittavan ja raskas kumppani. Kärsivällisinkin mies väsyy taatusti tuollaiseen.

Mitä itse tykkäisit jos miehesi kyttäisi joka ikisen eleesi ja katseesi ja kehittelisi mustasukkaisia skenaarioita joihin itsekin uskoisi? 

Toista ihmistä ei voi omistaa. Mitä enenmmän sidot ja rajoitat, sitä enemmän hän pyrkii vapauteen.

No tuollaisen äijän ei tarvi itse pyrkiä vapauteen, se potkaistaan ovesta ulos! Runkatkoon siiellä vapaudessa sitten itsetuntonsa kuntoon!

Vierailija
16/29 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä en itsekään siedä ulkonäköäni, joten en oleta muidenkaan sietävän.

Vierailija
17/29 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies muka itse täydellinen? Pyykkilautavatsa ym.

Vierailija
18/29 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miksi jaksat tuollaista surkeeta kusimunaa sietää? Oikeesti, lähde lasten kanssa. Sun ei tarvi alistua noi sairaan äijän dissaukselle. Olet paljon arvokkaampi kuin tollanen teiniurpo.

Vierailija
19/29 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seli seli! Äijä on persereikä, tyhmä pillukyylä. Itsetunto kuin hajoava jää ja sitten sen näyttää vaimolleen inhokatseillaan ym. Äijä hoitoon tai ulos!

Vierailija
20/29 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muiden katselu netistä on ihan tavallista eikä tarkoita mitään. Kukapa meistä naisistakaan ei katselisi koskaan jotani komeaa näyttelijää, urheilijaa, laulajaa tms. Minäkin voin katsella vaikka Harry stylesiä ja fantasioida seksistäkin sen kanssa, mutta ei tarkoita että olisiin tyytymätön omaan rakkaaseen keski-käiseen ukkooni tai olisin vaihtamassa yhtään keneenkään.

Ja ulkonäkö nyt väkisinn iän myötä kärsii. Mä ja mun mies oltiin ihan ok näköisiä kun parikymppisennä tavattiin, mutta eipä ole kumpikaan enää viisikymppisenä silmänilo. Mulla jo aika nuorena raskaudet rupsautti kunnolla, kun on palautumatonn kudostyyppi. Jäi tyhjät riippuvat rinnat, ryppyiinen ja raskausarpinen roikkomaha jne. Mutta ei meidän juttu mihinkään ulkonäköön perustukaan vaan sielunkumppanuuteen, parhaaseen ystävyyteen, haluun olla toinen toiselle hyvä. Ei ole seksuaalisuuskaan mitenkään kärsinyt siitä ettei kumpikaan enää puhtaasti visuaalisena elämyksenä taatusti ole kiihottava ja olisi typerää väittää, ettei vaikka joku huippumalli olisi paremman näköinen katsella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi