Tyttö on käynyt jo kolmesti ajokokeessa
Eikä ole päässyt läpi. Miten ihmeessä sen saisi onnistumaan???
Kommentit (44)
Jos on tähän mennessä ajanut manuaalilla niin kannattaa ehkä kokeilla automaattikortin ajamista. Manuaalit vähenevät koko ajan ja jos tarkoitus on lähinnä omalla autolla liikkua niin ei välttämättä edes tule koskaan vastaan tilannetta että pitäisi manuaalia ajaa
Vierailija kirjoitti:
Ajokortti kannattaa suorittaa haja-asutusalueella eikä pääkaupunkiseudulla. Itse hankin ajokorttini Pohjanmaalla vaikka olen helsinkiläinen. En tiedä miten siirtyminen onnistuu jos tyttäresi on aloittanut prosessin Helsingissä, ota selvää. Ajokortti on helpompi suorittaa automaattivaihteisella autolla jolloin korttiin tulee merkintä että manuaalilla ei saa ajaa. Tarvitseeko tyttäresi välttämättä manuaaliauton ajokortin?
Siis sellainen kuski joka on tottunut ajamaan keskellä ei mitään ja kun vihdoin pääsee ihmisten ilmoille ajamaan, nähty on. Eräs autoilija tuntui jarruttelevan vaikka sadan metrin päässä toisessa suunnassa oli kävelijöitä,jos ne sieltä vaikka nurtsan ja pensaiden läpi juoksee autotielle. Jarrutetaan vihreille valoille varmuuden vuoksi. Liikenneympyrässä pelätään jopa varpusia. Nähty on. Ei sovi liikenteeseen.
Miten voi olla näin tyhmä aloitus? Voisko mitenkään olla, että on joku syy, miksi ei pääse intistä läpi?
Muistan miettineeni kun aikoinani ajokokeen ja kirjalliset ykkösellä läpi vetäneenä ihmettelin ensimmäistä kertaa yksin liikenteeseen lähtiessäni että mitähän he oikein ajattelivat kun minulle kortin myönsivät :D