Milloin teillä on kesäloma? Kuinka pitkä loma?
Itsellä syyskuu ja elokuun viimeinen viikko.
Toivoin sitä ajankohtaa. Ihanaa että on reilu työnantaja!
Mites muut?
Kommentit (44)
Heinäkuussa 22 pv, lauantait lasketaan lomapäiviksi. 2 kesälomapäivää on vielä aikatauluttamatta, pidän ne joskus, ehkä kesällä, ehkä myöhemmin.
Juhannusviikosta heinäkuun loppuun eli kuusi viikkoa. Sisältää 4 viikkoa vuosilomaa, pari päivää saldovapaata ja muutaman palkattoman päivän. Kaksi vuosilomaviikkoa säästin talveen.
Elokuu ja syyskuun ensimmäinen viikko.
Nyt. Viimeinen viikko neljästä viikosta menossa.
Elokuun puolesta välistä syyskuun puoliväliin.
Toivon ajankohtaa, koska en pidä hirveistä helteistä.
13.6. alkaen kolme viikkoa. Toivoin sitä.
Omalla lomalla vapusta syyskuun puoleenväliin.
Seitsemän viikkoa juhannuksesta alkaen. Elokuun loppupuolella sitten töihin.
Pari viikkoa heinäkuun keskivaiheilla ja lisää sitten elokuussa. Sopii mulle :)
Kesäkuu 3 viikkoa, koko elokuu ja talveksi viikko. Ihanat 38 lomapäivää.
Mitä sitten aiotte tehdä kesälomalla? Mulla luvassa matka Viroon ja kesämökkeilyä.
Olen yrittäjä, lomaa on silloin kun ei ole töitä. Useimmiten pidän viikon lomaa maaliskuussa ja viikon joskus syksyllä. Raha ei tule muusta kun omasta työstä, ja kesä on mulla sesonkiaikaa. Silloin ei lomailla neljää viikkoa juhannuksen jälkeen.
Minä olen aina lomalla nyt, kun lapset ovat kasvaneet aikuiseksi. Matkustelen paljon. Bongaan halvat lentoliput ja eikun menoksi. Paikan päällä sitten päätän, mitä huvittaa milloinkin tehdä,
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten aiotte tehdä kesälomalla? Mulla luvassa matka Viroon ja kesämökkeilyä.
Olen varmaan mökillä koko kesän, kaveritki tulee käymään siel.
Vierailija kirjoitti:
18.6.-2.8.
Miksi joku alapeukuttaa mun lomaa? Mitä vikaa noissa päivissä on? Itse toivoin lomani noin.
Heinäkuu ja elokuu lomaa.
Käytän osan pekkasvapaina, kun niitä kertunyt aika paljon.
Mökillä olen koko kesän.
Heinäkuu, 4 viikkoa