Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Au pairit Panamassa official

Vierailija
24.05.2022 |

Uusi au pair -kausi julkaistaan areenassa huomenna klo 20.

Tässä au pairien esittely:
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000008791896.html

Kommentit (826)

Vierailija
221/826 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä oli ihana kausi ja oli kiva huomata, että tytöt tuli toimeen keskenään 😍 repesin sille Iinan host äidin kommentilla kun hän luuli että porkkanalaatikko on laatikollinen porkkanoita 🤣🤣

No kun se Iina puhui carrot boxista eli laatikollisesta porkkanoita.

Se on carrote casserole.

Vierailija
222/826 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuntui pahalta miten Tiia raivosi sille toiselle äidille. Enkä kyllä ihmettele että ei ole ystäviä saanut. Valittaa jatkuvasti kaikesta ja asioiden pitäisi mennä niin kuin hän haluaa. Se toinen äiti oli kyllä mahtava kun silti pystyi sanomaan Tiiasta nätisti.

Jep. Oli silminnähden järkyttynyt Tiian käytöksestä, mutta silti puhui lopuksi niin nätisti. Fiksun oloinen host äiti oli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/826 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti se Tiia ei silti lue näitä kommentteja. En usko että tekisi hyvää kuulla sille näin paljon huonoa kommenttia. Parempi varmaan että katsoisi ohjelman ja tekisi itse huomiot omasta käytöksestään.

Vierailija
224/826 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi iloinen ja positiivinen se pohjalainen tyttö. Iloisuus tarttui.

Vierailija
225/826 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä oli ihana kausi ja oli kiva huomata, että tytöt tuli toimeen keskenään 😍 repesin sille Iinan host äidin kommentilla kun hän luuli että porkkanalaatikko on laatikollinen porkkanoita 🤣🤣

niin minäkin luulisin, jos sanottaisiin, että carrot box. Sen voi kääntää vaikka carrot casserole:ksi, kuten perheen isä fiksusti teki. Ei ole ihan casserole kuitenkaan, mutta kertoo asian paremmin kuin "carrot box"

Vierailija
226/826 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti se Tiia ei silti lue näitä kommentteja. En usko että tekisi hyvää kuulla sille näin paljon huonoa kommenttia. Parempi varmaan että katsoisi ohjelman ja tekisi itse huomiot omasta käytöksestään.

Toivoisin, että lukee, sillä sitten voi miettiä, että kannattiko itse antaa niin paljon huonoa kommenttia toisista ihmisistä, joiden vieraana oli asumassa.

Vierailija
227/826 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi nyt ikävästä kommentista, mutta se Tiia on jotenkin perus yh-äidin jälkeläinen. Ei mitään rajoja tai kunnioitusta ketään kohtaan. Hemmoteltu kakara, jolla on naama näkkärillä koko ajan. Suolsi järkyttävää tekstiä toiselle host-äidille. Ja käyttäytyi kuin pikkulapsi "Sä et oo mun äiti, et voi määräillä mua". Hyvä, että häipyi muita aiemmin takaisin Suomeen.

Vierailija
228/826 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää kun palkkaatte vahingossa Tiian kaltaisen työntekijäksi niin ei edes palkkaa saadessaan mitään halua tehdä. Kokemusta on.

Tiia ei selkeäst kestänyt määräilyä. Itse olisin viihtynyt hyvin siinä Tiian toisessa perheessä. Siisti koti ja helpot lapset.

Vierailija
229/826 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan Tiialla jokin persoonallisuushäiriö joka aiheuttaa tuon käytöksen, sen puhekin kuulosti jotenkin omituiselta. Ihmettelin jo heti ekassa jaksossa kun kertoi miten muutti helsinkiin kun halusi uusiin piireihin, mutta siellä sitten ei saanutkaan kavereita koska se on oma kuplansa jossa muualta tulleita katsotaan vinoon? En itse ole ikinä asunut helsingissä joten korjatkaa jos olen väärässä, mutta vaikea kuvitella että siellä kaikki jotenkin sulkisi muualta tulleet pois. Eikö se kaupunki ole täynnä uushelsinkiläisiä?

Kyllä se on ihmisestä itsestään kiinni jos ei saa kavereita.

Juu kyllä se on varmasti ollut ihan Tiian omasta asenteestaan kiinni, ettei saanut kavereita. Hän on aika negatiivinen ja riidanhaluinen ja näyttää koko ajan kyllästyneeltä.

Vierailija
230/826 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi nyt ikävästä kommentista, mutta se Tiia on jotenkin perus yh-äidin jälkeläinen. Ei mitään rajoja tai kunnioitusta ketään kohtaan. Hemmoteltu kakara, jolla on naama näkkärillä koko ajan. Suolsi järkyttävää tekstiä toiselle host-äidille. Ja käyttäytyi kuin pikkulapsi "Sä et oo mun äiti, et voi määräillä mua". Hyvä, että häipyi muita aiemmin takaisin Suomeen.

Eiköhän se saanut kenköä sieltä. Vastassakaan ei ollut muita kuin se nääntynyt äiti

Vierailija
231/826 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoh hoijaa. Perus yh-äidin jälkeläinen? Aika paksua tekstiä sinulta.

Vierailija
232/826 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinainen Suomi -lähettiläs maailmalla toi Tiia...

Panamassa asti nyt ihmetellään suomalaista "sisua"🤦

Se toinen hostmama oli vielä erikseen oikein paneutunut asiaan ja ottanut selvää Suomesta ja suomalaisuudesta..

Vierailija
233/826 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä se Tiia on tehnyt kun sitä nyt niin paheksutaan. En oo katsonut Vielä sarjaa ja en oo lukenut kaikkia kommentteja. 

No katso ensin sarja ja palaa sitten vasta takaisin tänne kommentoimaan.

Vierailija
234/826 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi au pairit tällä kaudella tulevat keskenään toimeen.

Silti itselleni jäi todella vahvasti sellainen olo, että hemmotellut nuoret lähtevät au pairiksi väärien syiden takia. Itsekin olen ollut au pairina ja tiedän, että se on kovaa työtä. Mutta osa tytöistä ei ymmärrä, miten etuoikeutettuja ovat suomalaisina ja Suomessa asuneina. Oli suorastaan noloa katsoa ohjelmaa, kun nuoret valittivat host-perheille heidän kodeistaan. Nämä nuoret antavat itsestään vaikutelman, että eivät ole matkustelleet tai nähneet maailmaa, kun olettavat että asiat ovat joka paikassa kuin Suomessa.

Näköalattomuuden huomaa myös näiden nuorten valtavista ja mauttomista ripsipidennyksistä, kulttuuriin sopimattomista vaatteista, ilmeettömästä olemuksesta ja kuoreensa vetäytymisestä. Tuollaisessa kulttuurissa sellainen "meh" "-__-" olemus ei anna hyvää vaikutelmaa toiselle ihmiselle. Kaikki eivät edes yrittäneet esittää kiinnostunutta kun keskustelivat hostperheiden kanssa -- ihan käsittämätöntä junttia käyttäytymistä.

Ekoissa au pair -kausissa näkyi vielä niitä fiksuja ja huomaavaisia nuoria. 

Vierailija
235/826 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiia on samaa settiä kuin 90% tämän päivän nuorista: ei kunnioitusta mitään tai ketään kohtaan,joka toinen sana kirosana,itsekäs,röyhkeä, lellitty, naama norsun v"t"lla, sellaisia on suurin osa tämän päivän nuorista,rajat puuttuu, ei haluta tehdä fyysistä työtä pitäis aina olla helppoa,mukavaa, ja että koko ajan kehuu palautteesta ja kritiikistä heti sortuu ja seuraa mt ongelmat.

Vierailija
236/826 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tuli mieleen siitä kohtauksesta meidän perheen 5-vuotias uhmaikäinen "sulla ei ole lupaa kommennella mua!!!"

Vierailija
237/826 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni ei uskalla taksiin mennä mutta tuntemattomien miesten luona voi olla yötä.

Vierailija
238/826 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miettikää kun palkkaatte vahingossa Tiian kaltaisen työntekijäksi niin ei edes palkkaa saadessaan mitään halua tehdä. Kokemusta on.

Tiia ei selkeäst kestänyt määräilyä. Itse olisin viihtynyt hyvin siinä Tiian toisessa perheessä. Siisti koti ja helpot lapset.

se toisen perheen äiti vaikutti tosi fiksulta tyypiltä ja osasi sanoittaa hyvin omat toiveensa ja sen miten haluaa lastan kasvatettavan- ja senkin jälkeen kun hänen omassa kodissaan ollut vieras oli haukkunut häntä, äiti osasi tehdä tärkeimmän, eli käskeä huonosti käyttäytyvän vieraan ulos kodistaan ja sitten, kun oi saanut tilanteen rauhoitettua, puhui ihan kauniisti au-pairista ja toivoi hänelle hyvää

Vierailija
239/826 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun 15v osaa käyttäytyä huomattavasti paremmin kuin Tiia. Tiia vaikuttaa ikäänsä huomattavasti epäkypsemmältä, tunnekylmätä, epävarmalta ja lienee todella kehnolla itsetunnolla varustettu. Voiko hänellä olla joku kehitysviivästymä/ autismin kirjo kun puhekin on tuollaista laahaavaa ja silmiin katsominen ei tunnu luonnistuvan laisinkaan. Toivottavasti ymmärtää hävetä ja ottaa opikseen.

Ei ole todellakaan mikään kehitysviivästymä tai autismin kirjo. Ei ne ihmiset tuollaisia ole. Ennemmin kannattaa etsiä syytä sieltä persoonallisuushäiriöiden puolelta.

Vierailija
240/826 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi au pairit tällä kaudella tulevat keskenään toimeen.

Silti itselleni jäi todella vahvasti sellainen olo, että hemmotellut nuoret lähtevät au pairiksi väärien syiden takia. Itsekin olen ollut au pairina ja tiedän, että se on kovaa työtä. Mutta osa tytöistä ei ymmärrä, miten etuoikeutettuja ovat suomalaisina ja Suomessa asuneina. Oli suorastaan noloa katsoa ohjelmaa, kun nuoret valittivat host-perheille heidän kodeistaan. Nämä nuoret antavat itsestään vaikutelman, että eivät ole matkustelleet tai nähneet maailmaa, kun olettavat että asiat ovat joka paikassa kuin Suomessa.

Näköalattomuuden huomaa myös näiden nuorten valtavista ja mauttomista ripsipidennyksistä, kulttuuriin sopimattomista vaatteista, ilmeettömästä olemuksesta ja kuoreensa vetäytymisestä. Tuollaisessa kulttuurissa sellainen "meh" "-__-" olemus ei anna hyvää vaikutelmaa toiselle ihmiselle. Kaikki eivät edes yrittäneet esittää kiinnostunutta kun keskustelivat hostperheiden kanssa -- ihan käsittämätöntä junttia käyttäytymistä.

Ekoissa au pair -kausissa näkyi vielä niitä fiksuja ja huomaavaisia nuoria. 

En kyllä huomannut tuota kuvailemaasi käytöstä muuta kuin Tiialla. Miksi annat vaikutelman, että kaikki tytöt olisivat valittaneet host-perheiden kodista ja näyttänyt nyrpeää naamaa, kun vain yksi teki niin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän