Au pairit Panamassa official
Uusi au pair -kausi julkaistaan areenassa huomenna klo 20.
Tässä au pairien esittely:
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000008791896.html
Kommentit (826)
Olipa ullätys et haukutaan taas vartaloita,pitäiskö kaikkien olla vaan langanlaihoja jotta kelpaisivat, hävetkää vartalon kommentoijat! T toinen "pullukka"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jenni on täyshoro. Säälittää sen poikakaveri kun tv-ohjelmassa muija pettää noin räikeesti
Minulle tuli siitä sellainen olo että ensimmäistä kertaa saa huomiota miehiltä ja lähti lapasesta. Mikähän juttu sekin oli kun lähti "jonkun kuuluisan DJ:n" mukaan, joka ei voinut kertoa nimeään edes Jennille (koska on niin kuuluisa?) :D
Toivottavasti ehkäisystä pidettiin huolta ettei tule Panaman tuliaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jenni on täyshoro. Säälittää sen poikakaveri kun tv-ohjelmassa muija pettää noin räikeesti
Minulle tuli siitä sellainen olo että ensimmäistä kertaa saa huomiota miehiltä ja lähti lapasesta. Mikähän juttu sekin oli kun lähti "jonkun kuuluisan DJ:n" mukaan, joka ei voinut kertoa nimeään edes Jennille (koska on niin kuuluisa?) :D
Toivottavasti ehkäisystä pidettiin huolta ettei tule Panaman tuliaisia.
hänhän sanoi ettei siellä ollut sellaista toimintaa (kiertoilmaus, siltä varalta jos sen suuri iskee), joten tuskin ehkäisyä tarvittiin
Vierailija kirjoitti:
Kommentoin ihan yleisellä tasolla, että ohjelmaa katsoessa huomasin "ongelmaksi" kielimuurin (Oliko kukaan opiskellut pikakurssin Espanjaa?) ja tutustunut kohdemaahan sekä sen tapoihin kunnolla. En kommentoi tyttöjä, koska en tiedä taustoja ja meille näytetään vain lyhyitä pätkiä, mutta Tiian ensimmäisen perheen äiti kommentoi erittäin hyvin sanomalla, että asioista pitää pystyä keskustelemaan asiallisesti eikä patoa sisään niin että lopuksi räjähtää kuin Coca-Cola pullo. Latinot ovat mitä ovat, mutta ohjelmassa kävi ilmi, että he pitävät siitä, että asioista keskustellaan ja kissa nostetaan pöydälle ilman valehtelua.
lapset jotka syö paljon nk roskaruokaa, juo limuja, syö pullaa ja leivoksia jne ja liikkuu vähän niin rasvoittuu sisäelimet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mulla oli sympatiat Tiian puolella tossa ekassa perheessä. Perheen äiti vaikutti aika erikoiselle. Kylmä suihku, sotkuinen asunto ja host-mama joka kommentoi ulkonäköä. Tuskinpa tuolla kovin moni viihtyisi
nuo ovat kulttuurieroja. Latinokulttuureissa on normaalia kommentoida toisten ulkonäköä. Jos kuviteltaisiin, että sarjassa olisi joku päästä varpaisiin tatuitoitu aupair, jolta kyseltäisiin, että oletkos joku rikollinen, kun olet noin tatutoitu, tai sanottaisiin, että minusta tatuoinnit on rumia, niin ottaa sen vain mielipiteenä. Ei siinä sanota, että "sinä olet ruma". Jos kysytään, että oletko rikollinen, kun olt tatuoitu, niin ottaa sen vain kysymyksenä, joka kertoo kysyjänsä tietotasosta tatuoinnin - ja vaikka suomalaisen kulttuurin suhteen ja sitten vastaa siihen vaikka, että ei, en olisi päässyt aupairiksi, jos olisin rikollinen, minä vain pidän tatuoinneista ja minusta ne ovat kauniita ja tyylikkäitä ja suomessa monella on tatuointeja. Ei kaikesta tarvitse vetää hirveitä kilareita, etenkään, jos on toisessa kulttuurissa ja siellä vieraan omaisuudessa. Ja jos tuntuu, että ulkonäköpuheet loukkaavat, niin sitten pitää avata suu ja sanoa kohteliaasti, että pahoittaa mielensä ulkonäön kommentoinnista. Maassa maan tavalla. Sen pitää suomiaupairienkin oppia.
Tiian perheen host äiti kuitenkin taisi tällä kaudella ainoa ulkonäöstä ilkeä kommentoija olla, kukaan muu au paireista ei valittanut aiheesta tai kulttuurieroista. Vaikka muutkin perheet oli samasta kulttuurista lähtöisin olihan asenne aivan eri, vertaa vaikka Iidan iloiseen ja lämpimään perheeseen jossa ei vastaavia kommentteja tainnut kuulua.
Mitä se Tiia on tehnyt kun sitä nyt niin paheksutaan. En oo katsonut Vielä sarjaa ja en oo lukenut kaikkia kommentteja.
Kerrankin terveen painoisia nuoria telkussa.
Myötähäpeää aiheuttavat kuten tuon ikäisten kuuluukin. Hyvä se on vanhan tamman arvostella, kateellisena kuitenkin.
Jäikö nuoruus elämättä?
iiiHaaa!
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Tiialla jokin persoonallisuushäiriö joka aiheuttaa tuon käytöksen, sen puhekin kuulosti jotenkin omituiselta. Ihmettelin jo heti ekassa jaksossa kun kertoi miten muutti helsinkiin kun halusi uusiin piireihin, mutta siellä sitten ei saanutkaan kavereita koska se on oma kuplansa jossa muualta tulleita katsotaan vinoon? En itse ole ikinä asunut helsingissä joten korjatkaa jos olen väärässä, mutta vaikea kuvitella että siellä kaikki jotenkin sulkisi muualta tulleet pois. Eikö se kaupunki ole täynnä uushelsinkiläisiä?
Kyllä se on ihmisestä itsestään kiinni jos ei saa kavereita.
Harmitti ja hävetti Tiian puolesta. Vaikutti olevan hyvin ahdistunut. Toivottavasti saa tarvitsemaansa apua tai ymmärtää sitä hakea. Ei ollut normaalia se hänen kommunikointinsa.
Lyön vetoa että Iina lukee tätä palstaa ja ketjua. Jos/kun luet niin tsemppiä, älä välitä negatiivisista kommenteista! Olet hyvä tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ainaki ruoka maistunu nuille jokaiselle.
Joo, ilmeisesti tuo on sitten nykyajan normaali. 70-luvulla noita olisi pidetty pullukoina.
No ne ajat on takanapäin. Tuolloin nuoruutensa viettäneet ja silloin lapsensa saaneet kyllä ehtivät haukkua ja arvostella omat lapsensa anorektikoiksi, mutta nyt alkaa jo tulla seuraava sukupolvi joka ei ole enää näiden kalkkisten vaikutuspiirissä. Hyvä niin.
Mulla vasta toinen jakso menossa, mutta minuakin todella ihmetyttää tuo Tiia. Vaikuttaa niin ylimieliseltä ja tympeä ilme koko ajan. Mutta! Kyllä muakin inhottaisi mennä perheeseen, jossa on torakoita pitkin lattioita (ihan sama vaikka kuolleita), hämähäkkejä, vain kylmä suihkuvesi. Ja myrkyttäjä käy usein, jonka seurauksena koira oksentelee! Tuohan on selkeää eläinrääkkäystä! Että tässä mielessä ymmärrän Tiian ajatuksia, mutta kyllä hänen tympeä asenne tuli esiin jo ennen kuin meni perheeseen. No, elämä opettaa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla vasta toinen jakso menossa, mutta minuakin todella ihmetyttää tuo Tiia. Vaikuttaa niin ylimieliseltä ja tympeä ilme koko ajan. Mutta! Kyllä muakin inhottaisi mennä perheeseen, jossa on torakoita pitkin lattioita (ihan sama vaikka kuolleita), hämähäkkejä, vain kylmä suihkuvesi. Ja myrkyttäjä käy usein, jonka seurauksena koira oksentelee! Tuohan on selkeää eläinrääkkäystä! Että tässä mielessä ymmärrän Tiian ajatuksia, mutta kyllä hänen tympeä asenne tuli esiin jo ennen kuin meni perheeseen. No, elämä opettaa.
Odotahan pari jaksoa niin ymmärrys vähenee.
Mun mielestä oli ihana kausi ja oli kiva huomata, että tytöt tuli toimeen keskenään 😍 repesin sille Iinan host äidin kommentilla kun hän luuli että porkkanalaatikko on laatikollinen porkkanoita 🤣🤣
Parikymppisiä ja ylipainoisia kaikki. Näin Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä se Tiia on tehnyt kun sitä nyt niin paheksutaan. En oo katsonut Vielä sarjaa ja en oo lukenut kaikkia kommentteja.
Valtti kaikesta ja koki että kaikki kohteli häntä väärin, vaikka ainoa joka kohteli muita huonosti oli hän itse. Lähti kahdesta perheestä haistatellen ja haukkuen molemmat perheet.
Kyllä tuntui pahalta miten Tiia raivosi sille toiselle äidille. Enkä kyllä ihmettele että ei ole ystäviä saanut. Valittaa jatkuvasti kaikesta ja asioiden pitäisi mennä niin kuin hän haluaa. Se toinen äiti oli kyllä mahtava kun silti pystyi sanomaan Tiiasta nätisti.
Vierailija kirjoitti:
No siinä tokassa perheessä ei ollut mitään vikaa. Sen sijaan tyttö käyttäytyi törkeästi.
Joo se carrot box oli kyllä hyvä. Ei vaikuttanut panamalaiset erityisen vaikuttuneilta xD
Se missä oli ne alankomaalaiset aupairit Amerikassa oli tosi hyvä. Ei liikaa mitään biletystä ja draamailua, oli paljon kiinnostavampi. Kyllä tuo formaatti siis toimii loistavasti, kunhan siitä ei tehdä liian käsikirjoitettua.