Yle: "Hämmästyttävä yhteensattuma: Tutkijoiden kuvitteellisessa pandemiaharjoituksessa veikattiin oikein apinarokon leviäminen jo viime vuonna"
https://yle.fi/uutiset/3-12457949
Jokohan tästä saisi nyt keskustella, kun Ylekin uutisoi asiasta? Hassu sattuma tosiaan
Kommentit (150)
Vierailija kirjoitti:
Harjoituksen osallistujat. Kiina myös mukana.
https://api-assets.infowars.com/2022/05/1653081467942.png
Myös juutalaiset ja woketus.
Radiossa sanottiin että pakoputkesta tulee verta.
Kansa alkaa heräilemään koska pakoputkesta verta.
Vierailija kirjoitti:
Ketjun alkupäähän verrattuna huomaa, kuinka loppupäässä he, joille valehdeltiin, tulivat nyt puolustamaan sitä tahoa joka heidät petti. Teille valehdeltiin ja sitä jatketaan niin kauan, kunnes lakkaatte uskomasta.
Tähän apinarokkoon tosiaan patentoitiin täysin uusi piikki viime vuonna. Sen sivuvaikutuksina mainitaan mm. hedelmättömyys.
Mua ei ole pettänyt kukaan. Mua ei ole pakotettu mihinkään eikä kukaan ole mua seurannut.
Vain foliohatut yhdistää kaiken, luopuu omasta järjestään ja syyttää muita kaikesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korona, Ukrainan sota, apinarokko. Salaliittohörhöillä on onnen päivät! Täälläkin ne nakuttavat yläpeukutusta kaikkiin kommentteihin missä vähänkään vihjaistaan että kyllä tässä nyt TÄYTYY olla taustalla jotain epäilyttävää. Se on huvittavaa että foliohattuilijat haukkuvat muita ihmisiä lampaiksi jotka uskovat kaikkea mitä "valtamedia" heille syöttää, mutta itse uskovat kun joku trollaaja julkaisee "vaihtoehtomediassa" mitä tahansa. Olen muuten testannut tätä itse ja läpi meni!
Jännästi vaan melkein kaikki mennyt kuten ollaan ennustettu ja tukee täysin eliitin nollaussuunnitelmia. Minä tiesin syksyllä jo, että passi epäonnistuu, alkuvuonna 2022 tulee sota ja tiesin myös, että uusi pandemia tulee. Tiesimme myös, että ruoan ja energian hinta tulee nousemaan ja niiden saatavuudessa tulee olemaan vaikeuksia. Ennustimme myös tulevan ylikuolleisuuden. Voin jo kertoa, että syksyllä on viimeistään taas rajoitukset ja uudet piikit tulilla ellei ihmettä tapahdu.
Ei ne ole ennusteita, ne on ihan jokaisen luettavissa ja pääteltävissä. Passista puhuttiin jo ennen koronaa, samoin Digi-IDstä, sotaa on käyty vuodesta 2014 jne. jne. Kyllä se nyt olet sinä, joka kuvittelee asioiden olevan sun ennusteita, se johtuu vain siitä, että sä et ole ottanut asioista selvää ja sit sä yllätyt, kun asiat tulee sun tietoon esim. koronan tai pandemian hallinnan kautta.
Vierailija kirjoitti:
Ketjun alkupäähän verrattuna huomaa, kuinka loppupäässä he, joille valehdeltiin, tulivat nyt puolustamaan sitä tahoa joka heidät petti. Teille valehdeltiin ja sitä jatketaan niin kauan, kunnes lakkaatte uskomasta.
Tähän apinarokkoon tosiaan patentoitiin täysin uusi piikki viime vuonna. Sen sivuvaikutuksina mainitaan mm. hedelmättömyys.
Onko samanlainen sivuvaikutus kuin se hörhöjen levittämä "totuus" Pfizerin miljoonasivuisesta listasta körönärökötteen haittavaikutuksista? Lista, joka ei alkuunkaan ole lista haittavaikutuksista eikä edes mahdollisista haittavaikutuksista, vaan ylipäätään kattava luettelo asioista, joita seurataan siltä varalta, että jos jotain niistä ilmenisi isommissa määrin. Mut riitti kun yks hörhö nimesi sen listan haittavaikutuslistaksi niin denialistilampaat hyväksyivät sen faktana tutkimatta tai lukematta itse. Vaikka juuri sitä mainostavat tekevänsä - ottavansa asioista itse selvää
Vierailija kirjoitti:
Jos tästä apinarokosta tulee samanlainen show kuin koronasta niin sitten alan uskomaan salaliittoteoreetikkoja.
Eli jos show sisältää rokotukset sekä rokotuspassin tämän apinarokon takia.
Ainakin tämän mukaan olisi tulossa rokotepassi EU:n kansalaisille vuonna 2022:
https://ec.europa.eu/health/system/files/2019-09/2019-2022_roadmap_en_0…
Tuo on julkaistu 2019 ennen koronaa.
Onhan se nyt ihmeellistä, että tiedeyhteisö osaa jopa ennustaa oikein, mutta perusrähmäläiset eivät.
Koronakin harjoiteltiin syksyllä 2019. Event 201 oli nimi.
Mielenterveyshoitoa näille ja äkkiä. Hullut mönkivät taas kivien alta kun Nato-päätös on tehty ja olemme paremmassa turvassa Venäjältä.
Käykää koulunne, opiskelkaa. Luulette vähemmän, tiedätte enemmän ja osaatte jopa soveltaa tietoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ei ole pettänyt kukaan. Mua ei ole pakotettu mihinkään eikä kukaan ole mua seurannut.
Vain foliohatut yhdistää kaiken, luopuu omasta järjestään ja syyttää muita kaikesta.
Muista tämä, kun loppuvuodesta meillä on jälleen terveyspassit käytössä ja rokotepakkoa suunnitellaan. Niin tulee tapahtumaan. Yllätyt sitten, tosin siihen mennessä olet unohtanut, että tästä varoitettiin.
Rokotuspakko on ollut tartuntatautilaissa kymmeniä vuosia.
Rokotuspassia on niinikään toivottu kymmeniä vuosia, koska neuvolakortti ja se peruskoulussa saatu pieni pahvikortti ovat hukassa eikä rokotustietoja ole missään yhdessä paikassa. Ikävää esimerkiksi niille, jotka muuttavat paikkakunnalta toiselle tai matkustavat.
Mutta tuo, että mainostellaan omia fobioita ja harhaluuloja, on sairaus. Sekin on tunnettu vuosikymmenet ja sille on oma ICD-10-koodi ja tepsivä hoito.
Hihihi kylläpäs sattuikin somasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko samanlainen sivuvaikutus kuin se hörhöjen levittämä "totuus" Pfizerin miljoonasivuisesta listasta körönärökötteen haittavaikutuksista? Lista, joka ei alkuunkaan ole lista haittavaikutuksista eikä edes mahdollisista haittavaikutuksista, vaan ylipäätään kattava luettelo asioista, joita seurataan siltä varalta, että jos jotain niistä ilmenisi isommissa määrin. Mut riitti kun yks hörhö nimesi sen listan haittavaikutuslistaksi niin denialistilampaat hyväksyivät sen faktana tutkimatta tai lukematta itse. Vaikka juuri sitä mainostavat tekevänsä - ottavansa asioista itse selvää
Kyseessä olivat erittäin harvinaiset haittavaikutukset, jotka sillä hetkellä oltiin luokiteltu erittäin harvinaisten luokkaan. Joka tapauksessa ne ovat haittavaikutuksia, eivät mielikuvituksen tuotetta.
Jos olisit opiskellut farmakologiaa (minä olen), tietäisit tämän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muista tämä, kun loppuvuodesta meillä on jälleen terveyspassit käytössä ja rokotepakkoa suunnitellaan. Niin tulee tapahtumaan. Yllätyt sitten, tosin siihen mennessä olet unohtanut, että tästä varoitettiin.
Rokotuspakko on ollut tartuntatautilaissa kymmeniä vuosia.
Rokotuspassia on niinikään toivottu kymmeniä vuosia, koska neuvolakortti ja se peruskoulussa saatu pieni pahvikortti ovat hukassa eikä rokotustietoja ole missään yhdessä paikassa. Ikävää esimerkiksi niille, jotka muuttavat paikkakunnalta toiselle tai matkustavat.
Mutta tuo, että mainostellaan omia fobioita ja harhaluuloja, on sairaus. Sekin on tunnettu vuosikymmenet ja sille on oma ICD-10-koodi ja tepsivä hoito.
Klassinen "näin on aina ollutkin, tässä ei ole mitään epäilyttävää, katsokaas kuinka hyödyllinen työkalu tässä on."
Vierailija kirjoitti:
Koronan suhteen uskon, että virus pääsi laboratoriosta vuotamaan vahingossa. Kyseisessä labrassa oli jo aiemmin todettu isoja puutteita turvatoimissa, joten se oli lopulta vain ajan kysymys, milloin vahinko tapahtuu.
Tämä apinarokkotapaus on kummallisempi. Jos tosiaan on odotettavissa tammikuulle rokotteelle resistenssi variantti, niin tietääkö kukaan immuniteetista ko virukseen, saako sitä silmällä pitäen paremman immuniteetin, jos rokote saataisiin äkkiä jakoon nyt ja siihen päälle altistuminen tartunnalle? No ehkä kukaan ei voi vielä tietää. Koska tämä on vaarallisin lapsille ja nuorille, toivoisin ihan oikeasti mahdollisuutta etäkouluun kaikille halukkaille.
Tämähän on ainakin tähän asti ollut melko vaaraton tauti, vähän niin kuin kaikki sairastimme joitan rokkoja lapsena. Rupeja tuli ja immuniteetti. Ei kivaa, mutta harvalle vaarallista.
Ei leviä kovin helposti, tosin aioin edelleen koronankin takia käyttää maskia kaupoissa yms, se varmaan estäisi sen limasta tarttuvan apinarokonkin, jos joku sattuisi yskimään lähellä. Tosin uskotaan, että tauti leviää vastaa näkyvässä vaiheessa, jolloin tärkeää olisi pysynä kotona eristäytyneenä 3 viikkoa, jopa jos on vaikka vain harrastanut niitä riskipuuhia.
Brittitutkijat pitävät huolestuttavimpana skenaariona sitä, että rokko leviäisi kotieläimiin ja yleensäkin eläimiin. Silloin tartuntoja alkaisi tulla enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korona, Ukrainan sota, apinarokko. Salaliittohörhöillä on onnen päivät! Täälläkin ne nakuttavat yläpeukutusta kaikkiin kommentteihin missä vähänkään vihjaistaan että kyllä tässä nyt TÄYTYY olla taustalla jotain epäilyttävää. Se on huvittavaa että foliohattuilijat haukkuvat muita ihmisiä lampaiksi jotka uskovat kaikkea mitä "valtamedia" heille syöttää, mutta itse uskovat kun joku trollaaja julkaisee "vaihtoehtomediassa" mitä tahansa. Olen muuten testannut tätä itse ja läpi meni!
Jännästi vaan melkein kaikki mennyt kuten ollaan ennustettu ja tukee täysin eliitin nollaussuunnitelmia. Minä tiesin syksyllä jo, että passi epäonnistuu, alkuvuonna 2022 tulee sota ja tiesin myös, että uusi pandemia tulee. Tiesimme myös, että ruoan ja energian hinta tulee nousemaan ja niiden saatavuudessa tulee olemaan vaikeuksia. Ennustimme myös tulevan ylikuolleisuuden. Voin jo kertoa, että syksyllä on viimeistään taas rajoitukset ja uudet piikit tulilla ellei ihmettä tapahdu.
Jännästi menny joo jännää onko vähän jännää? Jännä sattuma jännää. Jännä. Jännä. Sattuma.aikas jännä sattuma.jännää jännää on jännää. Aikas jännää. Onpa jännää. Onko teistä kun jännä?
Jännää jännää ompas tosi jännää jännää jännää jännää jännää ompas yhteen sattuma että jännää onko jännää
Iät ja ajat on ennustettu että jollain aikavälillä apinarokko tulee isorokon tilalle. Siis sitten kun rokotustaso on tarpeeksi alhainen. Kertoo vain että tutkijat osaavat asiansa. Ja nuo ennusteet tehtiin siis tietokonemalleilla
Luuleeko nämä ketjussa vaahtoavat hörhöt, että apinarokko on jokin uusi tauti?
Ja että korona oli eka koronavirus?
Täällä pitää suurinta mekastusta ne, jotka eivät tiedä edes perusasioita taudeista. Sitten joka ikinen asia on yllätys, minkä on sitten pakko olla suunniteltua.
Sitten alkaakin vilistä sanat eliitti, piikkiproteiini ja Gates. Ai että tyhmyys harmittaa, varsinkin kun kaikilla on Suomessa mahdollisuus lukea ja perehtyä.