Miten päiväsi on alkanut?
Itsellä alkoi hyvillä uutisilla, työpaikkani vakinaisti minut.😄
Kommentit (17)
Onnea aloittajalle!
Mä heräsin aiemmin kuin muu perhe, koska mun piti mennä kahdeksaksi tikkien poistoon. Sitten tulin kotiin, laitoin itselleni lounasta (joo-o, söin jo lounaan, koska en syönyt aamupalaa ja mulla alkaa työt klo 12). Suunnittelin äsken toisen oppituntini ohjelman, nyt pitäisi keksiä ensimmäisellekin jotain tehtävää.
Väsyneesti. Yövuorosta jatketaan aamuvuoroon.
No eipä kummemin, kahvitauolla istuskelen töissä.
Yövieras kotiseudulta, ollut oikein kivaa. Hyvä mieli pitkästä aikaa kun vähän vaihtelua normaaliin arkeen.
On se kumma.
Kun oli työelämässä niin olisi nukuttanut, eläkkeellä ei nukuta.
Aloin ruokaa tekemään.
Hienoa aloitelija sait töitä. Kaikkea semppiä.Valitetavasti joudun sanoo veto veksi ja yritän pakotaa itseni yksin edes ulos.Yritän aina olla vahva ja valittamatta. Kieltää oman pahonvoinin.nyt en jaksa olla se ainoa pirteä,sempaavaa ihminen edes kerhossa.Lopetin sen käynnit. Sanoin olen pois kesän. Todelisuudessa loppu elämäni. Alkoi tökiä,kun kukan ei suora, Käytetään sanan satajia kaikessa. piste.
Laitoin riisipuuron leivinuuniin. Illalla sitten valmista.
Vapaapäivä, ajattelin siivota.
Ihan hyvin lähtenyt päivä käyntiin.
En herännyt herätyskelloon, mut eipä tässä kiirekkään ole. Nyt nautin tupakasta omakotitaloni terassilla, en tiedä imuroisiko vai ei. Pyykkikone laulaa ja töihin lähtö on vasta 12 maissa.
Hieman poikkeuksellisesti: ei ole krapulaa tiedossa eikä jälkihumalaa viime yöstä!? Ihmeellistä.
Pystyin juomaan kahvit, ja saattaapa olla että siivoan tänään keittiön.
Miten tätä ihanaa oloa ei viitsi ajatella kun menee hakemaan sitä kolmatta pikku viinilasillista? Sen jälkeen se onkin sitten pelkkää kaatamista.
Nyt olisi tavoitteena ensin viikko tipattomalla. Sitten työputki, joka automaattisesti tipaton. Sitten olisi hyvä olla ilman, mutta enpä tiedä sitten.
Aina pystyn jotenkin kehittelemään tilanteen jossa voisi vähän ottaa.
Luin aamupalan sivussa täältä jotain käsittämätöntä ketjua, jossa maalailtiin mystisesti maailmanloppua ja rokotekuolemia, salaliittoja ja ihan todella outoja juttuja. Ihan tosissaan ja sivutolkulla. Oon ymmälläni nyt, että miten sekaisin ihmiset on. Ja miten paha olo heillä on.
Luin surullisen uutisen kadonneesta leikki-ikäisestä joka löytyi hukkuneena.
Omat ongelmat jotenkin kutistui siinä kohtaa
Väsytti herätessä niin paljon, että ei olisi jaksanut nousta, mutta työmatkalla työkaverinainen hymyili leveästi minut nähdessäni joka piristi aamua.
Ihan hyvin. Vähän väsyttää.
Onneksi on iltavuoro.
Teen evääksi töihin makaroonilaatikkoa.
Onnea aloittajalle!
Ihan hyvä fiilis.
Huomenna viimeinen työpäivä tältä viikolta
38,5 asteen kuumeella.
Särkylääke helpottaa vähän oloa.
kamala ahdistus