Yle: "Hämmästyttävä yhteensattuma: Tutkijoiden kuvitteellisessa pandemiaharjoituksessa veikattiin oikein apinarokon leviäminen jo viime vuonna"
https://yle.fi/uutiset/3-12457949
Jokohan tästä saisi nyt keskustella, kun Ylekin uutisoi asiasta? Hassu sattuma tosiaan
Kommentit (150)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
QANONPELLEJEN JULKINEN NÖYRYYTYS SAATANA.
KÄYTTÄKÄÄ MASKIA TAI JOUDUTTE VIELÄ JOSKUS VANKILAAN BIOTERR4RISMISTA.
OOTE VITUNLAPSELLISII TE QANONILAISET... 👎
Myötähäpeää vuoden päästä tajuaa nuo ihmiset kuinka pellejä ne oli, koska ei maskeilla ollut mitään merkitystä minkään kannalta.
turpakiiqanonpelle
Tiedät kyllä ihan itse, että niitä maskeja ollaan käytetty liian vähän ja väärin. Se maski vaihdetaan käytön jälkeen ja se maski laitetaan päähän välittömästi julkisilla tiloilla, käyttäen ainoastaan sitä maskin narua ja tietenkin puhtain käsin. Ja maskia eiVITTU saatana oteta pois yskimisen tai aivastamisen ajaksi, PERKELE.
Muistithan ottaa koronarokotuksen?
On niin agressivinen että varmasti ottanut vähintään 3. Lucifer entsyymit menneet syvälle sieluun, selvästi paistaa läpi kun on niin raivokasta tekstiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myötähäpeää vuoden päästä tajuaa nuo ihmiset kuinka pellejä ne oli, koska ei maskeilla ollut mitään merkitystä minkään kannalta.
turpakiiqanonpelle
Tiedät kyllä ihan itse, että niitä maskeja ollaan käytetty liian vähän ja väärin. Se maski vaihdetaan käytön jälkeen ja se maski laitetaan päähän välittömästi julkisilla tiloilla, käyttäen ainoastaan sitä maskin narua ja tietenkin puhtain käsin. Ja maskia eiVITTU saatana oteta pois yskimisen tai aivastamisen ajaksi, PERKELE.
On niin agressivinen että varmasti ottanut vähintään 3. Lucifer entsyymit menneet syvälle sieluun, selvästi paistaa läpi kun on niin raivokasta tekstiä.
Se on hyvä uutinen. Eipähän kauaa rieku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kun tää jengi herää tästä matrixista nyt ne tajuaa ettei rokotteilla saa muuta kuin haittaa. Rokotteet on maailman vitsi voin ihan rehellisesti sanoa että rokotteita ei tarvi, ei mitään rokotteita. T. Herännyt
Ja maailma herää nopeaa tahtia tällähetkellä.
Ja jokainen voi miettiä ketkä omasta ystäväpiiristä veetuili ihan avoimesti somessa silloin kaksi vuotta sitten, kun yritettiin nätisti sanoa ettei uudenlaiset rokotukset kiinnostele... Mitähän he katkeruudellaan seuraavaksi keksivät? Kun tuo ei taida enää mennä läpi että haukutaan taas? Liian läpinäkyvää.
Mä olen ilmoittanut, että haluan pitää lähellä vain ihmisiä, jotka eivät hyväksy ihmisten syrjintää erilaisten terveysvalintoja takia. Olen ottanut näihin kiusaajiin etäisyyttä ja monet poistanut somekavereista. Mulle ei ole ongelma, jos on ottanut piikit (heitä mulla on edelleen kavereissa), vaan se, että pakottaa, painostaa ja on valmis syrjimään rokottamattomuuden takia. Jos he pyytävät anteeksi joku päivä, voin harkita välien lämmitystä uudelleen.
Veikkaan, että nämä samat ihmiset menevät tähänkin lankaan ja hakevat innoissaan apinapiikkejä. Eihän nyt kukaan halua olla mikään tiedevastainen foliohattu, koska Hesarissakin luki, että ne ovat sekaisin ja eksyneet järkevien ihmisten polulta!
Sinähän tässä nyt luokittelet ihmisiä. Kaksinaamainen ihminen on niin naurettava.
Kunhan pelottelevat. Eliitti yrittää saada ihmiset talutusnuoraansa.
Vierailija kirjoitti:
Maskihullu! Pitkästä aikaa! 💘
Ape pox on täällä. Kaikki sulkuun.
Vierailija kirjoitti:
Ape pox on täällä. Kaikki sulkuun.
Ei, se on gay pox.
Samanlainen sattuma kuin lokakuussa 2019 Bill Gatesin ja WEF:n järjestämä Event 201.
https://maallikkoapuri.blogspot.com/2022/02/bill-gates-teki-syyskuussa-…