Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avopuoliso oli sanonut kaverilleen, että syön "miehen annoksia"

Vierailija
24.05.2022 |

Syön ihan normaalisti ja olen normaalipainoinen. 167cm/59kg.

Lääkärin suosituksesta syön anemian takia paljon maksaruokia. Päivittäinen ruokavalio esim.

Aamupala: Smoothie, marjoja ja banaania seassa, rasvaton maito
Päivällinen: Sitä mitä työpaikkaruokalassa on, kalaa/kanaa/lihaa n. 100g, perunaa/pastaa n. 100g ja salaattia, iso lasi maitoa
Välipala: 2 ruisleipää yleensä maksamakkaralla, iso lasi piimää
Illallinen: Maksapihvi ja n. 1dl perunamuusia, lasillinen maitoa
Iltapala: Munakas ja fetasalaatti n. 2dl

Tähän päälle n. litra vettä. Teen fyysistä työtä ja harrastan liikuntaa. Onko tosiaan liikaa tai ns. miehen annoksia?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä helve tin miehen annos? Mitä ne sellaiset ovat? Onko mies keksinyt itse tämän?

Vierailija
22/26 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä toi maidon litkiminen on? Se blokkaa raudan imeytymisen. Jatkossa vain 1 lasi maitoa päivässä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni silmään pisti tuo miehen kommentointi kaverilleen.

Siis mies kommentoi toisen syömistä toiselle miehelle? Ymmärtäisin jos nainen, mutta mies?

Itselläni oli opiskeluaikoina opiskelukaveri, mies, joka kommentoi syömisiäni AINA. Lisäksi liikkumistani.

Istuimme samassa porukassa syömässä luentojen välillä, ja joka ikinen kerta sain kuulla miten paljon syön, ja koska harrastin ja harrastan maastojuoksua olen aina ollut aika hoikka siitä piti huomautella ilkeästi.

En olisi saanut syödä mutta hoikkakaan en olisi saanut olla. 

Ei todellakaan mikään mukava mies. En tiedä mistä tarve piikitellä koko ajan juuri minua.

Vierailija
24/26 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin pakanut laukut. Kaikkea ei tarvitse sietää.

Haluatko olla vanhana katkera mummo? Sitä minäkin. Eroa.

Vierailija
25/26 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkkinä että rauta imeytyy paremmin kun ottaa sen kanssa jotain c-vitamiinipitoista. 

Vierailija
26/26 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei rauta-arvoja paranneta ruokavaliolla. Tarvitset lisärauta tabletin. Taas näitä vanhoja uskomuksia että esim pinaatti olisi rautapitoinen vaikka ei oikeasti ole. Ostat sen rautavalmisteen apteekista ja kun otat sen, pidät ainakin 2 sellaista tuntia jolloin et nauti maitotuotteita. C vitamiinin voi ottaa raudan kanssa,tehostaa imeytymistä.

Annoskokosi on täysin suotava.

Anemiassa voi keho tarvita jopa enemmän ruokaa kuin tavallisesti.

Sano miehelle että pitää päänsä kiinni. Sinulla on puutostila joka vaatii nyt oikeanlaista hoitoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi