Siis onko 200 e kallis hinta nojatuolista??
Kommentit (9)
ikeassakn maksaa enemän ja haisee kuolemalta
On . Ostin viimeksi kaksi käsintehtyä vanhaa, kaunista ja ehjää antiikkinojatuolia yhteishintaan 60 euroa.
Mitään järkeä ostaa jotain sotkan standarditylsää tuolia, minkä tuolla saa. Laadukkaat maksaa tuhansia, joka paikassa muualla mutta ei kirppareilla ja vastaavissa paikoissa
Vierailija kirjoitti:
En ostaisi noin halpaa. Ei voi olla laadukas. Omani maksoi 2000. On kyllä nahkaa.
miksi? mulla kestänyt nyt 10v
Ei ole kallis. Minä ihastuin 1400 tuoliin, pojalla on 4000 tuoli. Kahden sadan tuolissa on jouduttu jo tinkimää jostakin, mutta kyllä sen pitäisi kestää 5-7 vuotta käyttöä. Tuo neljä tonnia on jo tolkuton hinta.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kallis. Minä ihastuin 1400 tuoliin, pojalla on 4000 tuoli. Kahden sadan tuolissa on jouduttu jo tinkimää jostakin, mutta kyllä sen pitäisi kestää 5-7 vuotta käyttöä. Tuo neljä tonnia on jo tolkuton hinta.
Puhuin näköjään potaskaa - kyllä se pojan tuoli maksaa jo pitkästi yli 6000. Mutta osti sen kymmenkunta vuotta sitten sen. Siinä on kyllä hyvä istua.
En ostaisi noin halpaa. Ei voi olla laadukas. Omani maksoi 2000. On kyllä nahkaa.