Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä yllättävissä tilanteissa sinulle on sanottu asiattomia?

Vierailija
23.05.2022 |

Tässä uutisessa järjestyksenvalvoja sanoi haluavansa nähdä kuinka asiakkaan tissit hölskyy: https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/99457905-0204-4c9f-9076-30ca4a3a0f93

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kaikki tilanteet ovat tietenkin yllättäviä. Sitähän se asiattomuus tarkoittaa. Huutelua kehoon liittyen keskellä kirkasta päivää kun työnnän lasta rattaissa tai kun olen aamuluennolle menossa. Tai seksuaalista kommentointia, kun kehtaan olla raskaana venerannassa kesäpäivänä. Joka kerta on kommentti tullut pyytämättä ja yllättäen.

Vierailija
2/8 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin asiakkaana vaihtoehtohoitajalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on haukuttu siitä kun toinen opiskelija oli ollut humalassa. Minä olin samaan aikaan töissä. Osastonjohtaja tuli haukkumaan minut, että häpäisen kaikki kännisellä sekoilullani.

Menin aivan sanattomaksi ja sitten kysyin, että mitä hän tarkoittaa? Jouduin pyytämään työnantajalta todistuksen siitä, että olin ollut töissä mutta työantaja käsi osastonjohtajaa soittamaan työnantajalle.

Osastonjohtaja sekoitti minut ilmeisesti toiseen opiskelijaan, jolla oli aika lailla samanmallinen ja -värinen tukka ja oli muutenkin samaa kokoa kuin minä.

Vierailija
4/8 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monet ihmiset vähän kokeilee, millainen tyyppi tuo on, jos on esim nuorehko nainen ja vaikka eronnut.

Yhden pahansisuisen kiukkuisen mummelin arvio minusta yhteenoton jälkeen: outo akka !

Ei kaikkea tarvitse ottaa itseensä.

Vierailija
5/8 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sain vauvan

Vierailija
6/8 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaisten epäsuorat ikävät kommentit osaavat yllättää jopa enemmän kuin vieraiden.

Vierailija
7/8 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastaessani vaikeasti lääkityksestä aiheutuneesta kasvoturvotuksesta (ihminen tiesi tästä) - ja muukin kuittailu sairastamisesta. Yllätti törkeys.

Vierailija
8/8 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä, kuiskuttelu samalla tuijottaen. Luulin jotenkin että tuo meininki jäi yläkouluun mutta ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän