Mies, oletko oikeasti joskus telakoitunut saunassa??
Käsittääkseni kaksi miestä siis pistää kalunsa vastakkain ja työntävät esinahansa päällekkäin, tai jotain, miten sen nyt selittäisi. Sitten liikkuvat edestaakse kunnes...niin...tiedätte mitä... Mutta tätä siis heteromiehet kuulemma harrastaa keskenään saunassa, vaikka olisivatkin naisen kanssa parisuhteessa! En tajuu? N31
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
En ole telakoitunut, mutta varusmiesaikana eräällä pitkällä (ja tylsällä; olimme lähinnä vartiointitehtävissä) leirillä meillä oli kyllä vahvan homoeroottisia kokemuksia. Tilanne oli niin arkielämästä poikkeava, että emme kuitenkaan kokeneet itseämme edes biseksuaaleiksi. Kunhan vaan vähän kokeilimme.. osalla meistä oli jopa tyttöystävät.
Kiinnostaisi mitä kokeilitte. Kerro lisää!
Vierailija kirjoitti:
En milloinkaan ole enkä milloinkaan pystyisi himoitsemaan kenenkään toisen miehen paksua kovana seisovaa suonikasta kalua.
M49
Joo et ja sunnuntain jälkeen ei tule maanantai. Aika intohimoisesti kuvailet kalua!
Oliko tämä joku perussuomalaisten juttu?
Vierailija kirjoitti:
Vihervassarien.
Tennispelien alussa tämä on kohteellinen tapa ennen pelin aloittamista.
Jos kaikki miehet suosiolla telakoituisivat niin maailmassa ei oli enää sotia.
En voisi koskaan tehdä mitään tuollaista kenenkään miehen kanssa, olen ainoastaan kerran ottanut ja antanut suihin, minun pyllyyn on lauettu, olen itse nainnut kerran miehen pyllyä, mutta en tietenkään tullut ja sitten kerran kokeilin nuolla toisen miehen karvaista peräaukkoa, mutta en tietenkään tykännyt yhtään.
T. Yngve.
Vierailija kirjoitti:
On kuulemma. Sieltä lähtenyt koko villitys.
Eihän telakoinnissa ole mitään homoa eikä eroottista, koska oikein tehdyssä telakoinnissa EI ole katsekontaktia EIKÄ kassit kosketa toisiaan.
Mutta on siis todella yleistä. KAIKKI vakavissaan lätkää pelaavat ovat jossain vaiheessa telakoituneet.