Mies, oletko oikeasti joskus telakoitunut saunassa??
Käsittääkseni kaksi miestä siis pistää kalunsa vastakkain ja työntävät esinahansa päällekkäin, tai jotain, miten sen nyt selittäisi. Sitten liikkuvat edestaakse kunnes...niin...tiedätte mitä... Mutta tätä siis heteromiehet kuulemma harrastaa keskenään saunassa, vaikka olisivatkin naisen kanssa parisuhteessa! En tajuu? N31
Kommentit (36)
Eikun ne miehet solmii esinahat yhteen merimiessolmulla, ja ovat ihan 100% heteroita. Mä olen ympärileikattu, niin en pääse osallistumaan, mutta tuollaista kuulemma ihan tosiaan heteropohjalta miehet tekevät. Liikkuvat sitten eestaas kunnes en yhtään tiedä mitä.
Kuulin telakoitumisesta ekan kerran palstalla. En tiedä ketään kuka näin tekisi.
Herra 48
Vierailija kirjoitti:
Eikun ne miehet solmii esinahat yhteen merimiessolmulla, ja ovat ihan 100% heteroita. Mä olen ympärileikattu, niin en pääse osallistumaan, mutta tuollaista kuulemma ihan tosiaan heteropohjalta miehet tekevät. Liikkuvat sitten eestaas kunnes en yhtään tiedä mitä.
Ei nykyisin enää solmulla. Nippusiteellä ja gorilla teippiä päälle.
Kerran työntänyt kalun miehen pyllyyn. Ei muuta hivelyä.
Vierailija kirjoitti:
u
Vierailija kirjoitti:
Ei nykyisin enää solmulla. Nippusiteellä ja gorilla teippiä päälle.
No tuo menee kyllä jo homoiluksi
Tuo on yleistä jääkiekkojoukkueissa, mutta muuten aika harvinaista. Ei ole yhtään homoa jos ei ole katsekontaktia. Näin ainakin yksi tuttu jääkiekkoilija väitti.
Telakalla oo ollut. Sisko ois päässyt sahalle töihin, mutta ei mahtunut ovista
Kaikki jääkiekkofanit telakoituu saunassa. Pistävät jääkiekkomailan perseeseen ja poraavat kiekkoon reijän johon sitten runkkaavat.
Naitet istuvat lauteella vastakkain ja tunkevat jalkateränsä toisen pimpsaan. Yhtä yleistä ja outoa, en voi ymmärtää miksi näin.
Vierailija kirjoitti:
Kerran työntänyt kalun miehen pyllyyn. Ei muuta hivelyä.
Plääh, toi ei oo yhtään niin homoo ku telakoituminen!
Olen liki 5-kymppinen ukko, enkä ole tällaisesta saunatelakoitumisesta ikinä ennen kuullutkaan.
Älä usko ihan kaikkea paskaa, mitä täällä kirjoitetaan.
Todella tavallista joukkuelajien, esim jääkiekon saunailloissa. Tuolla vahvistetaan joukkuehenkeä ja luodaan joukkueen sisäistä arvohierarkiaa. Ei ole ole ollenkaan homoa ja ne jotka väittää että on ovat itse homoja.
En milloinkaan ole enkä milloinkaan pystyisi himoitsemaan kenenkään toisen miehen paksua kovana seisovaa suonikasta kalua.
M49
Naisystäväni kyselee silloin tällöin haluaisinko kokeilla miehen kanssa olemista tai esim juuri telakoitumista. Ja joka kerta selitän hänelle kärsivällisesti, etten ole homo enkä tunne vetoa miehiin enkä näiden elimiin. Mutta ihana tyttöystävä!
Naiset eivät pysty edes telakoitumaan keskenään.
En ole telakoitunut, mutta varusmiesaikana eräällä pitkällä (ja tylsällä; olimme lähinnä vartiointitehtävissä) leirillä meillä oli kyllä vahvan homoeroottisia kokemuksia. Tilanne oli niin arkielämästä poikkeava, että emme kuitenkaan kokeneet itseämme edes biseksuaaleiksi. Kunhan vaan vähän kokeilimme.. osalla meistä oli jopa tyttöystävät.
Olet lukenut liikaa palstaa. Suosittelen pitämään vuoden tauon.