Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisen huumorintaju/tajuttomuus

Vierailija
23.05.2022 |

Tuntuu ihmeelliseltä kuin melkein järjestään treffipalstalla nainen kaipaa huumorintajuista miestä. Yleensä tosikkomaisen kuvan perusteella alkaa jo herätä epäilys ja entäpä kun tapaa! Onko niin, että treffailu syö naisen huumorintajun vai onko niin, että naiset ei vaan tunne itseään. Luulevat olevansa huumorintajuisia. Muutaman kymmenen treffin otannalla sanoisin, että huumorintajuinen nainen on poikkeus tai sitten treffipalstoilla vaan ovat ne tosikot.

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro joku esimerkki, niin on helpompi ymmärtää pointtiasi.

Jos esim. tunnin myöhästyminen on hyvä läppä, niin se ei ole huumorintajua. Siinäkin kannattaa olla tarkka, ettei omia mielipiteitä yritä kiertää se oli vain vitsi-kommentilla, kun näkee ettei toinen oikein arvosta. Tällaisia on mm. naisten vartaloon liittyvät vertailevat tökeryydet. Piereskelyt ja muut asiaan liittyvät jutut on vain huonoa käytöstä, ei huumorintajua. Omalle vitsille hihitteleminen on myös omituista, jos toinen ei vitsiä sitä tajua.

Joten kerro jokin esimerkki, missä deitti on vetänyt purut nenään pelkän huumoriheiton takia. Arvioidaan sitten, miten on.

En edes ajatellut tällaisia huumorina.  Oma "virheeni" on se, että saatan innostua ja yllyn tempauksiin, joita deitti ei ymmärrä huumorina.  Kerran innostuin ihastuttavan punapään kuvasta niin, että ostin ison ruusukimpun ja tavatessamme laskeudun polvelleni ja ojensin sen suurieleisesti. En millään rakkauden tunnustuksella vaan punakutrien takia. Yksi kerta innostuin esittämään serenadia, kun olen suht hyvä laulaja. No, siellä puistossa oli muitakin.  Jos ollaan tylsässä leffassa, saatan innostua yhtäkkiä ehdottamaan, että karataan.  Harvoin näitä etukäteen mietin, tilanne vaan vie. 

Ap

Eihän nämä ole huumoria, vaan sinun showtasi. Toiset eivät jaksa tuollaisia show-miehiä, toiset rakastavat.

En itse pidä noin impulsiivisista ihmisistä enkä ole lainkaan huomionhakuinen, esim. julkikosinta olisi minulle enemmän kiusallista kuin romanttista.

Aika hämmentävää. En ole edes ajatellut ettei nää olisi huumoria. Ei kai vain vitsit sitä ole?

Ap

No ei. Nämä eivät ole huumoria.

Sun ajatusmallisi menee siis sitä rataa, että sinusta olisi tosi hauskaa ykskaks polvistua kukkakimpun kera.

Pahaa aavistamaton punakutrisi ei ajattele asiaa niin, ja on tilanteesta todennäköisesti hämillään tai kiusaantunut.

Sinulta jää huomaamatta sekä se, että tunteenne ja pohja-ajatukset niihin tunteisiin ovat ihan erilaiset, siksi toinen ei pidä sitä hauskana. Lisäksi sinulta todennäköisesti jää huomaamatta se toisen ilmeinen kiusaantunut reaktio, kun niin itsetyytyväisenä hekottelet omalle hauskalle huumorillesi.

Kyllä sen reaktion olen huomannut. Harvoin olen saanut vastakaikua, mutta se on vaan oma luonteeni. Olenko siis itse huumorintajuton?? Pitääkö ryhtyä tosikoksi?

Ap

Sun täytyy löytää sellainen kumppani, jolta saat vastakaikua näihin. Kyseessä ei ole huumorintaju, vaan spontaanius.

Ehkä sinäkään et arvostaisi, jos seurasi ykskaks alkaisi röhkiä ja piereskellä kovaan ääneen ja tanssia samalla yhdellä jalalla balettia. Tanssin lopuksi hän heittäisi paidan pois ja huutaisi "paita kahlitsee sisäisen vapauteni!"

Just näin. Tarvitset yhtä spontaanin ja leikkisän naisen. Se tietysti tarkoittaa, että nainen tekee myös omia tempauksiaan samalla tavalla ja odottaa, että sinä ilahdut ja naurat niille yhtä paljon kuin hän. Tarvitset naisen, jota ei haittaa pistää show'ta pystyyn tai olla sen kohteena, kuten tuo kukkatempaus.

Huumoria tämä ei ole, spontaanista leikkimistä enemmänkin. Vähän kuin teinipojat, että "Voi vitsi, vähänkö ois hauskaa jos heitän  kuperkeikan tässä kaupan parkkipaikalla tuohon lumikasaan ja heitän tota tyttöä, josta tykkään, lumipallolla".

Osaako ap pyytää huomiota ja rakkautta, sekä osoittaa huomiota ja rakkautta, muuta kuin pelleilyn kautta? Jos ei, pitää löytää pellenainen.

Naimisissa pellen kanssa-ketju voisi olla tsekkaamisen arvoinen.

Vierailija
42/55 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap kuulostaa painajaismaiselta deitiltä.

huumorintajuttomalle naiselle!

Miten miehet voi edes ymmärtää mitään naisten sinkkuelämää huumoria?

No kun tuossa ei ole edes kyse mistään huumorintajusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos esim. tunnin myöhästyminen on hyvä läppä, niin se ei ole huumorintajua. Siinäkin kannattaa olla tarkka, ettei omia mielipiteitä yritä kiertää se oli vain vitsi-kommentilla, kun näkee ettei toinen oikein arvosta. Tällaisia on mm. naisten vartaloon liittyvät vertailevat tökeryydet. Piereskelyt ja muut asiaan liittyvät jutut on vain huonoa käytöstä, ei huumorintajua. Omalle vitsille hihitteleminen on myös omituista, jos toinen ei vitsiä sitä tajua.

Joten kerro jokin esimerkki, missä deitti on vetänyt purut nenään pelkän huumoriheiton takia. Arvioidaan sitten, miten on.

En edes ajatellut tällaisia huumorina.  Oma "virheeni" on se, että saatan innostua ja yllyn tempauksiin, joita deitti ei ymmärrä huumorina.  Kerran innostuin ihastuttavan punapään kuvasta niin, että ostin ison ruusukimpun ja tavatessamme laskeudun polvelleni ja ojensin sen suurieleisesti. En millään rakkauden tunnustuksella vaan punakutrien takia. Yksi kerta innostuin esittämään serenadia, kun olen suht hyvä laulaja. No, siellä puistossa oli muitakin.  Jos ollaan tylsässä leffassa, saatan innostua yhtäkkiä ehdottamaan, että karataan.  Harvoin näitä etukäteen mietin, tilanne vaan vie. 

Ap

Eihän nämä ole huumoria, vaan sinun showtasi. Toiset eivät jaksa tuollaisia show-miehiä, toiset rakastavat.

En itse pidä noin impulsiivisista ihmisistä enkä ole lainkaan huomionhakuinen, esim. julkikosinta olisi minulle enemmän kiusallista kuin romanttista.

Aika hämmentävää. En ole edes ajatellut ettei nää olisi huumoria. Ei kai vain vitsit sitä ole?

Ap

No ei. Nämä eivät ole huumoria.

Sun ajatusmallisi menee siis sitä rataa, että sinusta olisi tosi hauskaa ykskaks polvistua kukkakimpun kera.

Pahaa aavistamaton punakutrisi ei ajattele asiaa niin, ja on tilanteesta todennäköisesti hämillään tai kiusaantunut.

Sinulta jää huomaamatta sekä se, että tunteenne ja pohja-ajatukset niihin tunteisiin ovat ihan erilaiset, siksi toinen ei pidä sitä hauskana. Lisäksi sinulta todennäköisesti jää huomaamatta se toisen ilmeinen kiusaantunut reaktio, kun niin itsetyytyväisenä hekottelet omalle hauskalle huumorillesi.

Kyllä sen reaktion olen huomannut. Harvoin olen saanut vastakaikua, mutta se on vaan oma luonteeni. Olenko siis itse huumorintajuton?? Pitääkö ryhtyä tosikoksi?

Ap

Sun täytyy löytää sellainen kumppani, jolta saat vastakaikua näihin. Kyseessä ei ole huumorintaju, vaan spontaanius.

Ehkä sinäkään et arvostaisi, jos seurasi ykskaks alkaisi röhkiä ja piereskellä kovaan ääneen ja tanssia samalla yhdellä jalalla balettia. Tanssin lopuksi hän heittäisi paidan pois ja huutaisi "paita kahlitsee sisäisen vapauteni!"

Just näin. Tarvitset yhtä spontaanin ja leikkisän naisen. Se tietysti tarkoittaa, että nainen tekee myös omia tempauksiaan samalla tavalla ja odottaa, että sinä ilahdut ja naurat niille yhtä paljon kuin hän. Tarvitset naisen, jota ei haittaa pistää show'ta pystyyn tai olla sen kohteena, kuten tuo kukkatempaus.

Huumoria tämä ei ole, spontaanista leikkimistä enemmänkin. Vähän kuin teinipojat, että "Voi vitsi, vähänkö ois hauskaa jos heitän  kuperkeikan tässä kaupan parkkipaikalla tuohon lumikasaan ja heitän tota tyttöä, josta tykkään, lumipallolla".

Osaako ap pyytää huomiota ja rakkautta, sekä osoittaa huomiota ja rakkautta, muuta kuin pelleilyn kautta? Jos ei, pitää löytää pellenainen.

Naimisissa pellen kanssa-ketju voisi olla tsekkaamisen arvoinen.

Tarkennetaan kuitenkin, että kukkapuskan kanssa polvistuminen ei sinällään ole pelleyttä, mutta vääränlaiselle, ilmeisesti jopa lähes tuntemattomalle ihmiselle, väärässä tilanteessa se aiheuttaa hyvin samankaltaisia tunteita kuin nuo varsinaiset pelleilyt. Niitäkään ei usein ole oikeasti tarkoitettu loukkaukseksi, vaikka kenen tahansa pitäisi tajuta, että ei voi omien appivanhempiensa edessä painaa vaimoa sormella nännistä ja sanoa "pim pom!". Tää oli ihan oikea esimerkki ko. ketjusta.

Aivan yhtä lailla suureellinen polvistuminen kukkakimpun kera häiritsee monia ihmisiä. Ollapa sellainen täti-ihminen, joka kehtaisi riuskasti sanoa "nyt ylös siitä, poika, housunpolvet menee likaiseksi!".

Vierailija
44/55 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua on moitittu huumorintajuttomaksi, kun mua ei naurattanut tällainen vitsi: Mies soittaa, sanoo että on sairaalassa, jalka on poikki. Minä huolestuneena kyselen mitä tapahtui ja onko kovin kipee jne. Mies jossain vaiheessa rähähtää nauruun että vitsi vitsi, ei mulla mitään oo, tässä istun terassilla kaljalla. 

Täytyy myöntää, ettå naurahdin ääneen. Täytyypä ottaa repertoaariini.

Vierailija
45/55 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla on paljon useammin huono huumorintaju kuin miehillä. Olen itse naisena viihtynyt jo nuorena miesten seurassa juuri tämän takia. Ei vain osata heittää läppää ja olla hauskoja, seura on paljon tylsempää.

Vierailija
46/55 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla on paljon useammin huono huumorintaju kuin miehillä. Olen itse naisena viihtynyt jo nuorena miesten seurassa juuri tämän takia. Ei vain osata heittää läppää ja olla hauskoja, seura on paljon tylsempää.

Mitenhän ne miehet kestää sinun huumorintajuntonta tylsää seuraasi 🤔

Olisiko jokin taka-ajastus että suostuvat kanssasi hengaamaan.

Vierailija
47/55 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap , olet tyhmä ja yksinkertainen. Ihmisillä on erilainen huumorintaju. Koeta nyt jo vttu vihdoin tajuta, että jos joku ei naura sinun vitseillesi, niin se ei tarkoita että ko ihmisellä ei ole huumorintajua. Se tarkoittaa että teillä ON ERILAINEN HUUMORINTAJU.

Tai ehkä enemmänkin, että ap ei ole itse niin hauska, kuin kuvittelee olevansa.

Vierailija
48/55 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajuttoman naisen kanssa et sit makaa, muuta neuvoa ei tule.

Vierailija
49/55 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Googleta pick me girl.

Vierailija
50/55 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukupuolten välinen sota. Todella hauskaa on.

Vierailija
51/55 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutkimusten mukaan miehet pitävät huumorintajuisena naista, joka nauraa heidän vitseilleen. Eli olet niin tylsä ettet saa yhtäkään naista nauramaan.

Minä taas naisena innostuin nykyisestä miehestäni, kun huomasin hänen nauravan jutuilleni. Ollaankin oltu yhdessä yli 40 vuotta. Vaikka minä olen meistä verbaalisesti lahjakkaampi, samanlaiset asiat ja tilanteet naurattavat kumpaakin.

Vierailija
52/55 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteellisuudentajuttomuus on pahempi kuin huumorintajuttomuus. Niiden yhdistelmä on jo katastrofi.

Vierailija
53/55 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jos se ruusukimpun saanut tai serenadin kohde alkaisi nauraa kovaan ääneen kippurassa, niin olisiko se sinusta hyvä vastaanotto huumorillesi?

Vierailija
54/55 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ja miehellä käy huumorintaju hyvin yhteen, meillä nauretaan paljon. Minusta on hauska saada mies nauramaan. Meillä on paljon yhteisiä juttuja, joille me nauretaan, mutta joista muut ei tajuaisi yhtään mitään.

Vierailija
55/55 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän itseäni huumorintajuisena, mutta huumorini on ns. valkoista huumoria. Ei todellakaan naurata mitkään vauvavitsit tai vahingonilo, mikä sitten taas on usein miesten mielestä "hauskaa".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi