Tämä 21c ei kyllä riitä vielä siihen, että voisi olla ulkona t-paidassa.
Kylmähän siellä tuli. Tuuli menee luihin saakka.
Kommentit (15)
No kyllä todellakin tarkeni, ainakin tuossa päivemmällä. Meinasi tukehtua neuletakki yllä, piti olla t-paitasillaan. Mutta pitäkää te toki kevyttoppista ja pipoa kesälämpimällä.
Jotkus suomalaiset liikkuu jo shortseissa. Ulkomaalaiset pitävät heitä hulluina ja monet suomalaisetkin.
Jaa. Ohuessa takissakin tuli ihan liian kuuma eli t-paita olisi ollut varmasti passeli, mutta itse en noin kevyissä vaatteissa julkisilla paikoilla liiku.
Vierailija kirjoitti:
14c riittävä t-paidalle.
Ehkä jollekin pirihörhölle joka kimpoilee hikisenä joka paikkaan. Normaali ihminen palelee noissa lämmöissä.
Olin ohuehkossa pitkähihaisessa ja farkuissa ulkona tänään. Tarkenin.
Ei pelkkä mittarin lukema kerro totuutta. Maapohja on vielä kylmä ja jos vielä kylmältä mereltä käy pienikin viima, on se kylmä.
Heinä-elokuussa tilanne on toinen. Asfaltti on kuuma ja kivitalotkin hohkaavat lämpöä. Merikin on lämmennyt. Aivan eri asia silloin vaikka on samat 20 astetta.
Pidän joka kesä pitkähihaisia, ihan vaan turhan herkän ihon vuoksi.. Toivottavasti aurinko olisi välillä pilvessä.
Ei kai, mitään takkia tai hupparia, voi käyttää yli kuudentoista asteen lämpötiloissa? Tai voi, jos ei hikoilu haittaa.
kevyttoppatakki tänään ei ollut liikaa ku mereltä päin tuulikin. ouulusa. jätskillä silti
🍦😁
Vierailija kirjoitti:
Ei kai, mitään takkia tai hupparia, voi käyttää yli kuudentoista asteen lämpötiloissa? Tai voi, jos ei hikoilu haittaa.
Käytän aina :)
Mä oon reippaasti alipainoinen, mutta silti tuli hiki pitkähihaisessa (lämpötila päivällä 17). Hikoilen tosin muutenkin helposti...
Vierailija kirjoitti:
14c riittävä t-paidalle.
Jep, hyvin riittä toppatakin alla
Ei tarkene. Kylmä kesä tulossa.