Lue keskustelun säännöt.
Voi pyhä sylvi!
12.10.2006 |
Kirpparilla oli 19,90 reimatec haalari jossa valmiiksi polvessa reikä! Kuka ostaa??
Kommentit (2)
20 euroa. Epäkuntoista en ostaisi ollenkaan.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Paljonko maksaisit kätetystä hyväkuntoisesta?