Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tarkoittaa emojit musta sydän+kahleet Tinderissä?

23.05.2022 |

Mitä sellainen yhdistelmä tarkoittaa?

Kommentit (34)

1/34 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

🖤

Vierailija
2/34 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ollut tinderissä ja olen muutenkin kärryiltä pudonnut 40+ täti, mutta ihan vaan mielikuvituksella pysyisin erossa, ellen haluaisi saada tai antaa piiskaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/34 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui!

Vierailija
4/34 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

BDSM tai D/s kiinnostuksen kohteena, kinky siis.

5/34 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis oikeastiko se tarkoittaa tätä?

Vierailija
6/34 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommunikointi on nykyään niin vaikeaa kun pitää tulkita kaiken maailman kuva-arvoituksia ja piiloviestejä. Kärpäsen paskan kokoisista emojeista arpoa ihmisten kiinnostuksen kohteita ja persoonallisuutta.

Vierailija
7/34 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastaa BDSM:a

Vierailija
8/34 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on jotain sado yms. symboleja. Nykyään tuntuu olevan muotia julistaa näitä! Suosittelen aloittajaa välttämään nämä. Myös ne jotka puhuvat "vanilja ei ole lempimakuni". Samaa sakki.

9/34 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kommunikointi on nykyään niin vaikeaa kun pitää tulkita kaiken maailman kuva-arvoituksia ja piiloviestejä. Kärpäsen paskan kokoisista emojeista arpoa ihmisten kiinnostuksen kohteita ja persoonallisuutta.

Verrattuna kirjoitetun kielen tai etenkin puheen kristallinkirkkaaseen yksiselitteisyyteen ja tarkkuuteen?

Vierailija
10/34 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan :D

Vierailija
11/34 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun neuvotaan että suosittele välttämään tms. Itse olen ihan normaali ja kiva 40v nainen, ja itsellänikin on musta sydän merkitsemässä että haen Don-henkistä miestä. Outoa jotenkin varoitella ja vieroksua, jos itse ei tykkää. Jokainen hakee ja löytää itselleen sopivan 🤷🏼

Vierailija
12/34 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

hihihi

Vierailija
13/34 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakavaa traumataustaa, mielenterveyden häiriöitä, seksiaddiktiota ja näiden kaikkien kombottamista muidenkin terveyden ja hyvinvoinnin pilaavaksi seksuaaliväkivallaksi

Vierailija
14/34 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva kun neuvotaan että suosittele välttämään tms. Itse olen ihan normaali ja kiva 40v nainen, ja itsellänikin on musta sydän merkitsemässä että haen Don-henkistä miestä. Outoa jotenkin varoitella ja vieroksua, jos itse ei tykkää. Jokainen hakee ja löytää itselleen sopivan 🤷🏼

Suosittelen sulle lämpimästi terapiaa ja esim. Ihan perinteistä hierontaa ammattilaisen toimesta, missä opit vastaanottamaan lempeää kosketusta ilman väkivaltaa.

Vierailija
15/34 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kehtaa sanoa suoraan haluavansa saada alistusta ja piiskaa.

Vierailija
16/34 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kestää aikansa oppia tulkitsemaan nykyajan hieroglyfejä.

Vierailija
17/34 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaako munakoiso sitten että meisseli lähtee juurineen ekoilla treffeillä?

Vierailija
18/34 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

:D

Vierailija
19/34 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

LouLou kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis oikeastiko se tarkoittaa tätä?

Voi se tarkoittaa sitäkin, että tyyppi sairaalloisen mustis ja kahlitsee aloittajan itseenä ja väittää sen olevan osoitus rakkaudesta.

Vierailija
20/34 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko pelkkä musta sydän eri asia kuin sydän ja kahleet?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi