Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tarkoittaa emojit musta sydän+kahleet Tinderissä?

23.05.2022 |

Mitä sellainen yhdistelmä tarkoittaa?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheisriippuvaisuutta tuo tarkoittaa.

Vierailija
22/34 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon aina luullut että sellainen tykkää halloweenista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kommunikointi on nykyään niin vaikeaa kun pitää tulkita kaiken maailman kuva-arvoituksia ja piiloviestejä. Kärpäsen paskan kokoisista emojeista arpoa ihmisten kiinnostuksen kohteita ja persoonallisuutta.

Nimenomaan :D

Noita käytetään siksi, että deittiappien säännöt kieltävät seks.ahdistelun ja perversioidensa tuntemattomien naamaan läväyttäminen on ison mittaluokan ahdistelua. Pervot sitten ajattelevat, että jos käyttävät salasymboleja, saavat olla avoimesti pervoja apissa, jota ei ole pervoiluun tarkoitettu.

Vierailija
24/34 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva kun neuvotaan että suosittele välttämään tms. Itse olen ihan normaali ja kiva 40v nainen, ja itsellänikin on musta sydän merkitsemässä että haen Don-henkistä miestä. Outoa jotenkin varoitella ja vieroksua, jos itse ei tykkää. Jokainen hakee ja löytää itselleen sopivan 🤷🏼

Miksei sitä voi sanoa näin, niinkuin tässä sanoit vaan pitää leikkiä jotain arvuutteluleikkejä emojeilla jotka käytännössä voi tarkoittaa tai olla tarkoittamatta yhtään mitään?

Vierailija
25/34 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

🖤🍆🍑💦🏻

Eli haluan rajusti negurigigulia paljaalla papanaluukkuun namisatsit sisälle, kiitos 

Vierailija
26/34 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mikä on Don-henkinen mies?

Vierailija
27/34 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mistä nää pitäs tietää?

Vierailija
28/34 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva kun neuvotaan että suosittele välttämään tms. Itse olen ihan normaali ja kiva 40v nainen, ja itsellänikin on musta sydän merkitsemässä että haen Don-henkistä miestä. Outoa jotenkin varoitella ja vieroksua, jos itse ei tykkää. Jokainen hakee ja löytää itselleen sopivan 🤷🏼

Onko pelkkä musta sydän eri asia kuin sydän ja kahleet?

Kahleilla kai vielä selvennetään asiaa.

Vierailija
29/34 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no mikä on Don-henkinen mies?

Don Corleone, sellainen tyylikäs vanhan ajan mafiosotyylinen herrasmies.

Vierailija
30/34 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä kinkysymboli, niinkuin monet jo sanoivatkin. Itse en vanilja-appeissa liikuessani kuitenkaan laittaisi moista julkiseen profiiliin. Hyvällä lykyllä tulee appissa vastaan työkaveri tai asiakas.

Kinkyille on omat paremmat piirit, eli suhtautuisin varauksella semmoisiin jotka laittavat julkiseen vaniljaprofiiliin tuollaiset.

Vierailija
31/34 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aika paljon (vuodesta 1998) noissa piireissä liikkunut Suomessa, niin skenen osallistuvana kuin organisoivalla tasolla. Piirit on kuitenkin melko pienet meidän maassa.

Ikäväkseni täytyy todeta että vaikka kuinka itse yrittävät luoda sellaista mielikuvaa että kaikki ovat

"Lääkäreitä, lakimiehiä, kolmen yliopistotutkinnon suorittaneita älykkyyden ja ihmisyyden huipentumia, ihan sellaisia tavallisia perheenisä ja äitejä uusissa tesloissaan, meillä nyt vaan sattuu olemaan sellainen pikkusalaisuus".

Niin todellisuus on kyllä erittäin kaukana siitä, erittäin. Kokemukseni perusteella, sellaiset ihmiset jotka määrittelevät itsensä ensisijaisesti jonkun seksuaalisegmentin kautta (esim homous/trans/fetish/swing/bin-non-bin/ ymym), ovat henkisellä tasolla suurella todennäköisyydellä rikki ja palasina.

T. Syväkurkku jonka hupussa vetskari jäi auki 

Vierailija
32/34 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aika paljon (vuodesta 1998) noissa piireissä liikkunut Suomessa, niin skenen osallistuvana kuin organisoivalla tasolla. Piirit on kuitenkin melko pienet meidän maassa.

Ikäväkseni täytyy todeta että vaikka kuinka itse yrittävät luoda sellaista mielikuvaa että kaikki ovat

"Lääkäreitä, lakimiehiä, kolmen yliopistotutkinnon suorittaneita älykkyyden ja ihmisyyden huipentumia, ihan sellaisia tavallisia perheenisä ja äitejä uusissa tesloissaan, meillä nyt vaan sattuu olemaan sellainen pikkusalaisuus".

Niin todellisuus on kyllä erittäin kaukana siitä, erittäin. Kokemukseni perusteella, sellaiset ihmiset jotka määrittelevät itsensä ensisijaisesti jonkun seksuaalisegmentin kautta (esim homous/trans/fetish/swing/bin-non-bin/ ymym), ovat henkisellä tasolla suurella todennäköisyydellä rikki ja palasina.

T. Syväkurkku jonka hupussa vetskari jäi auki 

Totta.

t.tuo aikaisempi joka ei todellakaan laittaisi tuota vaniljaprofiiliin

Vierailija
33/34 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderissä kinkysymboli, niinkuin monet jo sanoivatkin. Itse en vanilja-appeissa liikuessani kuitenkaan laittaisi moista julkiseen profiiliin. Hyvällä lykyllä tulee appissa vastaan työkaveri tai asiakas.

Kinkyille on omat paremmat piirit, eli suhtautuisin varauksella semmoisiin jotka laittavat julkiseen vaniljaprofiiliin tuollaiset.

Joskus osallistuin kinkypiirien kokoontumisiin. Monen setti oli kylläkin vanillaisempaa kuin omani, mutta eniten ahdisti se koko maailman katsominen kinkylasien läpi. Jäätelöä et voinut syödä tai hemmetti vessassa käydä ilman että siitä väännetään joku kinkyfiksi. Yhteisön mielestä elän väärin kun en "elä ja hengitä tätä elämää joka solulla". Se ärsytti eniten, ollaan mukamas vapaamielisiä mutta silti yritetään määritellä miten muiden tulisi tätä elämää elää. Sama juttu sateenkaariväessä, (itsekin lesbo), joko elät tasan kuin he ajattelevat, tai olet heitä vastaan. Todella raskasta! Jenny

Vierailija
34/34 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus osallistuin kinkypiirien kokoontumisiin. Monen setti oli kylläkin vanillaisempaa kuin omani, mutta eniten ahdisti se koko maailman katsominen kinkylasien läpi. Jäätelöä et voinut syödä tai hemmetti vessassa käydä ilman että siitä väännetään joku kinkyfiksi. Yhteisön mielestä elän väärin kun en "elä ja hengitä tätä elämää joka solulla". Se ärsytti eniten, ollaan mukamas vapaamielisiä mutta silti yritetään määritellä miten muiden tulisi tätä elämää elää. Sama juttu sateenkaariväessä, (itsekin lesbo), joko el

Kävin itsekin joskus miiteissä ja bileissä. Mua on kanssa ärsyttänyt tuo kinkyyden tunkeminen joka asiaan. Mulla on ollut nämä omat piirteeni aina ja ei mun ole koskaan tarvinnut perustella niitä itselleni. Sen ymmärsin jo seksuaalisen heräämisen alussa murrosiässä. Että noi jutut on sellaisia mistä ei kannata kaikille kertoa. Mä olen huomannut kinkypiireissä monen tasapainoise ihmisen. Katsoneen piirejä hetken ja häipyneen. Todettuaan ettei täällä ole tasapainoiset ihmmiset joiden kanssa voisi aloittaa jotain. Mä luulen normaalien kinkyjen olevan noita joilla on profiilissaan noita mustia sydämiä ym Koen kasvaneeni ulos noista kinkypiireistä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän