Juhannus tulossa! Mitä suunnitelmia?
Kommentit (886)
Vierailija kirjoitti:
Olen myös raitis joten juhannusta en juhli oikeastaan millään tapaa, se on mulle kuin yksi viikonloppu muiden joukossa.
Voihan juhannusta juhlia ilman viinaakin. On yleensä paljon hauskempaakin selvinpäin.
Vierailija kirjoitti:
New Yorkin lennot varattu juhannukseksi. Sieltä vielä kiva pilvenpiirtäjä huoneisto Manhattanilta. Tällä kertaa hieman erilainen juhannus, kun aikaisemmin tullut oltua kylmässä mökissä hyttysten syötävänä. Vaihtelu virkistää ja katotaan nyt, ehkä juhannus New Yorkissa tulee mun uusi suosikki. En ole aikaisemmin New Yorkissä käynyt. Hieman jännittää mutta enköhän mä pärjää :)
Mahtavaa! Jännä matka tulossa, tosi erilainen juhannus. Turvallista matkaa!
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu kyllä että nää turhat juhlat on tehty ihan vaan sinkkujen kiusaksi - yritetään oikein yhteiskunnan taholta näyttää että olet alempaa kastia, mitäs et hommannut lapsia tai miestä. Pahoittelen erityisesti ikisinkkujen puolesta, itse olen joutunut tätä alaspäin katsomista sietämään vasta pari vuotta pitkän avioliiton jälkeen.
Kyllä sinkku voi juhlia ihan samalla tavalla juhannusta kuin muutkin. (Eikä ne parisuhteet nyt useinkaan kovin onnellisia ole vaikka muuta esittävät). Minäkin olen ollut jo 25v sinkku ja yksin juhlapyhät. Teen sitten sitä mitä huvittaa eli nautin rauhasta ja elosta. Kuuntelen lintujen liverrystä. En koe että kukaan minua alaspäin katsoisi. Pää pystyyn!
Laitan Marimekon ylleni ja lähden mieheni kanssa veneellä käymään saaressa, jossa on kokko ja vanhanajan tanssilava. Elävää musiikkia ja jäätelökioski.
Yötöntä yötä sitten vietämme tyynellä selällä istuen yläkannella viinilaseista siemaillen. Miehelläni on valkoinen purjehtijan villapaita ja tummansiniset puuvillahousut.
Näytämme terveiltä ja ruskettuneilta.
Oik. Käydään varmaan pihasaunassa ja hörpästään saunaoluet tai pullakahvet ennen nukkumaan menoa.
Ai niin häädetään sääskiä.
Kaverin kanssa telttailemaan, sitten leirintäalueella grillausta ja jotain virkistysjuomaa.
Vierailija kirjoitti:
Tilaan Saksasta ensi viikolla olut lastin
Mistä sieltä?
Perinteinen sukulaismökkeily.
M40
Palstailen omalla palstallani, siis tällä!
Aion pelkästään nukkua. Työstressi ja muu p*ska elämässä on ollut niin kovaa viime aikoina että ei tee mieli tehdä mitään muuta kuin nukkua.
Minut ilmeisesti pakotetaan mökille kärsimään. Luvassa miljardeja hyttysiä inisemässä ja pistämässä, tylsyyttä, käsin tiskaamista ja muuta ikävää. Paskaa juhannusta.
Vierailija kirjoitti:
Minut ilmeisesti pakotetaan mökille kärsimään. Luvassa miljardeja hyttysiä inisemässä ja pistämässä, tylsyyttä, käsin tiskaamista ja muuta ikävää. Paskaa juhannusta.
Et ole ainoa :( Vihaan juhannusta nykyään. Jos haluaisin pohjoiseen oman perheeni luo niin junaliput pitäisi ostaa todella aikaisin, nyt kun ostaisi niin maksaisi 80€/suunta >:/ Lisäksi vielä mökki minne menen on hiirien valtaama, eli toisin sanoen pitää hengaa koko päivä/ilta/yö ulkona kun kukaan ei vietä aikaa siellä itse mökissä!!
Lähtisin mökille, mutta laskettu aika lähenee. Ehkä konsultoin neuvolaa ennen päätöstä uskaltaako lähteä ns korpeen.
Laivalle, koska aina ollaan kahdestaan niin sama missä sitä juhannuksen viettää!🍻
Olen mökillä nyttenkin- Olen ollut mökillä jo 3 viikkoa ja olen elokuun loppuun asti. Harmi vaan että kelit olleet surkeita ,s aa nähä millainen keli jihannuksena on mutta mökillä olen.
Sukulaiset leiriintyy meidän maille. Sotkevat ja eivät siisti sotkujaan.
Perinteisesti kuhaa uistelemaan,on yleensä hyvää aikaa pyytää ison saaliin toivossa.
Mennään käymään yhdessä tilaisuudessa, missä mies valittaa koko ajan ja katsoo kelloaan (koska on kiire päästä juomaan). Ollaan mahdollisimman vähän aikaa, vaikka olisi ihan kivaa. Sitten se juo seuraavat kolme päivää ja valittaa kännissä joka asiasta. Mihinkään sen kanssa ei voi lähteä, eikä kehtaa ketään kutsua meillekään. Mahtava juhannus.
Soudan veneellä järvellä ja ahvenia veneellinen mato-ongella. Kossua muutama pullollinen ja väliin heitän vettä ....... veneestä, vuotavasta veneestä.
Kolmannen lapsemme laskettu aika ajoittuu juhannuksen tienoille, joten mikä olisikaan ikimuistoisempi tapa viettää juhannusta, kuin synnyttää lapsi!