Juhannus tulossa! Mitä suunnitelmia?
Kommentit (886)
Tähän laittaisin kertomuksen nuoruuteni juhannuksesta, joka ei mennyt ihan niinkuin suunnitelmissa oli. Kerroin sen aikoinaan Kaks plus -foorumilla.
Vierailija kirjoitti:
Tähän laittaisin kertomuksen nuoruuteni juhannuksesta, joka ei mennyt ihan niinkuin suunnitelmissa oli. Kerroin sen aikoinaan Kaks plus -foorumilla.
No kerro ihmeessä - uteliaisuus heräsi🙃
Laitan lipeäkalaa ja uusia perunoita.
Ajattelin lähettää perheen mökille ja valehdella tulevani työkiireiden vuoksi myöhemmin perässä. Mökki on sen verran kaukana, että sieltä ei tulla vaan piipahtamaan kotona jos minua ei näy eikä kuulu. Sekä siellä on muita sukulaisia niin tuskin edes huomaavat poissaoloani.
En todellakaan ole menossa perässä vaan suunnitelmat ovat jotain ihan muuta. Otan rohkaisevan kännin ja menen autotalliin jossa viillän ranteeni auki ja annan itseni vuotaa kuiviin. Olen lopen kyllästynyt tähän elämään ja kaikkeen sen ympärillä. Vuoden päivät olen sinnitellyt ja raahautunut töihin ja muualle. En näe iloa enää missään. Pimeys on laskeutunut mielen sopukoihin. Perhe pärjää kyllä. Tuskin huomaavat poistumista kun joku viranomainen on ruumiini kantanut kylmiöön.
Näin meinasin viettää viimeisen Jussin.
Mennään Ruotsin risteilylle. Herkutellaan valmiissa pöydässä ja otetaan rennosti. Ei ole ainakaan hyttysiä.
Tissuttelen parvekkeella ja luen Alpo Rusin tuotantoa.
Argh. Vihaan näitä aloituksia.
E I MITÄÄN!
Ensimmäinen kesä eronneena, ajattelin lähteä yksin mökille koiran kanssa. Jos päästään kunnialla perille ja osaan käynnistää aurinkosähköt, tulee varmasti olemaan just ihanaa.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin lähettää perheen mökille ja valehdella tulevani työkiireiden vuoksi myöhemmin perässä. Mökki on sen verran kaukana, että sieltä ei tulla vaan piipahtamaan kotona jos minua ei näy eikä kuulu. Sekä siellä on muita sukulaisia niin tuskin edes huomaavat poissaoloani.
En todellakaan ole menossa perässä vaan suunnitelmat ovat jotain ihan muuta. Otan rohkaisevan kännin ja menen autotalliin jossa viillän ranteeni auki ja annan itseni vuotaa kuiviin. Olen lopen kyllästynyt tähän elämään ja kaikkeen sen ympärillä. Vuoden päivät olen sinnitellyt ja raahautunut töihin ja muualle. En näe iloa enää missään. Pimeys on laskeutunut mielen sopukoihin. Perhe pärjää kyllä. Tuskin huomaavat poistumista kun joku viranomainen on ruumiini kantanut kylmiöön.
Hei. Mieti vielä. Oletko masentunut? Siitä voi parantua. Puhu jollekin. Auttava puhelin tai 112. Tsemppiä sulle
Vierailija kirjoitti:
Älä tee noin. Kerro pahasta olostasi perheellesi tai jos et voi nyt heille kertoa, kerro jollekin muulle. Soita päivystykseen tai auttavaan puhelimeen.
Juhannussimaa pittää ainakin siemailla
Mökille. Loimulohta ja perunoita. Sauna.
Ei pysty suunnittelemaan mitään kun vihervasrmmisto hallitus on nylkyri menetelmin ulosmitannut pakko diktatuuri viherhönkötys veroina kaiken ulos
Sama ohjelma ku edellisinä vuosina, en vaan muista mikä.
Vierailija kirjoitti:
En mä viela mitään suunnittele. Ihan turhaa metatyötä sellainen
Tulikohan yläpeukkuja siitä, kun käytit hienoa metatyö-sanaa. Viestisihän oli, että ei kannata suunnitella.
Miksei kannattaisi? Kaikkeahan ihmiset suunnittelevat. Se on turhaa sitten juhannuksena miettiä, mitä haluaisi tehdä tai olla tekemättä, jos siihen liittyy ketään toista kuin itse.
Pitää vuokrata Suomen kaikki mökit, että on vaihtelua.
Vierailija kirjoitti:
En mitään, koska tämä apinarutto on kohta Suomessa. Lockdown pitäisi tulla.
Muista turvavälit, joka vastaantulija on potentiaalinen uhka
Kavereiden mökille ajateltiin "pamahtaa" yllätyksenä. Ystävättären mies on taitava kokki ja heidän grilli aina notkuu mahtavia herkkuja. :D