Juhannus tulossa! Mitä suunnitelmia?
Kommentit (886)
Ei mitään havaintoa vielä.
Todennäköisesti sitä mitä olen suurimman osan aikuisiän juhannuksista tehnyt, eli olen yksin kotona.
ajattelin tyhjää pari kossuu ja sit uimaan siks tylsää, empähän saa jotain hirveetä tautii
Lapset viettää juhannusta ex-vaimon kanssa vanhempiensa mökillä, ja itse toisellapuolella Suomea töissä.
Seurakunnan juhannusjuhliin tietysti.
Hakkaan perheeni , olen työväkeä.
Juhannusaatto vietetään muutaman kaveriperheen kesken grillaten ja saunoen rantasaunassa.
Muut juhannuksen päivät ollaan kylpyläreissulla. Päätettiin niin,ettei tarvii sukuloida koko juhannusta..meitä aina pyydetään sukulaisten toimesta useaankin paikkaan kyläilemään tai sitten meille olisi tulossa sukulaisia kylään..nyt halutaan olla heiltä rauhassa,niin lähdetään reissuun :D Osa meidän sukulaisista kun saattaa tulla ihan kutsumattakin...
Töissä koko juhannusviikonloppu, pe-su, tulossa siis spessut bonarit heinäkuussa. Ihanaa.
Mökille ja vielä yksin. Ihanaa kun pääsee metsän keskelle rauhoittumaan.
Karavaanielämää leirintäalueella
Mistäs tuo vielä tietää, yleensä sel selviää vasta sillon juhannuksen tienoilla että jahas , näin siinä sitten kävi, no mikäs tässä
Vierailija kirjoitti:
Vaimolla laskettu aika juhannukseksi, jännätään että saadaanko juhannusvauva.
Jänskät ajat teillä, erilainen juhannus takuulla. Tsemppiä🌻🌻🌻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimolla laskettu aika juhannukseksi, jännätään että saadaanko juhannusvauva.
Jänskät ajat teillä, erilainen juhannus takuulla. Tsemppiä🌻🌻🌻
Kiitos 🙂
Asuntoautollamme meren rannalle , pari pariskuntaa tulevat omilla asuntovaunuillaan samaan paikkaan.Rantasaua , uinti grillailu. Hyvä ruoka ja juomat .Yhdessä viihtymistä ja tuttavien tapaamista.
Yksin neljän seinän sisällä. Ei ole puolisoa, lapsia, kavereita, ei mökkiä, ei autoa, ei yhtään mitään. Tuntuu hieman ikävältä katsoa toisten juhlintaa ja mukavaa yhteistä ajanviettoa. Näin mennyt yli 10 vuotta.
Aivan normaali kesäviikonloppu mulle. Ruokin lapset, siivoon niiden sotkut ja perseet. Mies vapaalla joten siitäkin oma vaivansa. Seki tarvii huomionsa. Jos sais valita niin menisin yksin johonkin saareen, kalastaisin mato-ongella, kuuntelisin linnunlaulua ja haistelisin kesäiltaa. Ei tarttis huolehtia muutakun itsestään. Sitähän sä kysyit.
Loma alkaa silloin ja mennään perheen kanssa mökille olemaan kaukana vilskeestä ihan kaikessa rauhassa. Nautitaan luonnosta, uidaan, grillaillaan, katsotaan leffoja, valvotaan myöhään, juodaan vähän vinkkua, leikitään pihapelejä, hölmöillään keskenämme yms. Pääasia, ettei tarvitse katsoa kelloa eikä ole kiire mihinkään.
Saattaa olla elämäni viimeinen juhannus, joten luen mielelläni muiden ideoita. Pelkään, että omani jäävät sille asteelle että syödään jotain hyvää ja käydään pikainen kävely jossain.
Vierailija kirjoitti:
Saattaa olla elämäni viimeinen juhannus, joten luen mielelläni muiden ideoita. Pelkään, että omani jäävät sille asteelle että syödään jotain hyvää ja käydään pikainen kävely jossain.
Oikein mukavaa Juhannusta sulle ja paljon herkkuja🎂🍰🍫🍬🍵🍬🍓🍒🍇🍅
Vuokrasin mökin viikoksi, alkaa juhannukselta. Odotan saunomista, uimista, grillimakkaraa yms
innolla. Kunpa pääsisi jo!
Alkoholi ei kuulu omaan juhannukseen, ehkä ei seurakaan tällä kertaa, katsotaan nyt, mutta yksinkin viihdyn oikein hyvin.