Juhannus tulossa! Mitä suunnitelmia?
Kommentit (886)
Ei tiedossa johanneksen kaatuiluja. Mökkiläiset hoitavat sellaisen örvellyksen, kaikenlaisen muunkin metelöinnin. Varsinkin v''tunhuudannan.
Yksin kotona ja sään salliessa fillaroin, muuten katselen telkkaria ja pelaan pleikalla.
Vierailija kirjoitti:
Yksin kotona ja sään salliessa fillaroin, muuten katselen telkkaria ja pelaan pleikalla.
Tämä on kuin minun juhannus! Itse kun en ryyppää niin nämä juhlapyhät ovat kovin yksinäisiä mutta ei se näin introverttia haittaa.
M31
Thillintallin kotona ja pidättelen ärsytystä kellon ympäri kuuluvasta puheen sorinasta naapureilta
Meillä ei oo koskaan juhlittu, yritän varmaan vaan ottaa rennosti ja nukkua.
Lähden lähiaikoina kakkosasunnolleni ja vietän siellä juhannusta omassa erinomaisessa seurassa, kuten erittäin usein. Joskus olen saanut kutsun nuoruuden likkakaverin perheen luon aattona syömään ja sitten yhdessä kokoille. Nyt olen jo niin jäykkä kopukka, polvet ja selkä huutavat hallelujaa jo lyhyenkin kävelymatkan aikana, joten mieluummin pysyttelen kämpillä teemuki kourassa lasitetulla parvekkeella ehkä jonkun hyvän pullan kera. Siinä vanhanpiian juhannus! Eikä aamulla särje päätä!
suunnitelma on olla kotona ja soittaa poliisit, kun alakerran naapuri orveltää kännissä parvekkeellaan yöllä. Se on sitten naapurin viimeinen örvellys kotonaan, sen jälkeen hänelle tulee häätö. Näin on hänen vuokraisäntänsä jo luvannut kaikille meille, jotka odottavat hartaasti hänen muuttoaan pois.
Sitten kuunnellaan, kun poliisi käy hänen ovella ja lähtee pois, jonka jälkeen kuunnellaan aamuyöstä kun alakerran naapuri kolisee kotonaan ja arvaillaan, että kompastuikohan se matkallaan vessaan vai sammuiko kaljatölkkiensä päälle. Seuraavana aamuna herätään aikaisin, vähän rempataan kotia, siivotaan, soitetaan musiikkia ja lähdetään sitten mökille. päivän mittaan hänen alakertansa naapuri sitten aloittaa rempan ja harjoittelee soittamaan trumpettia tai poikkihuilua.
Olen töissä kuten usein ennenkin.
Juhannuksesta lähtien päivät alkavat pimenemään, valoisa aika lyhenee, mennään päivä päivältä kohti kaamosta. Jokainen päivä on huonompi, kuin eilinen. Talvipäivän seisauksen jälkeen jokainen päivä on parempi kuin eilinen, juhannukseen saakka.
Nuorena tämä ei tuntunut missään, mutta nyt tuntuu. Kaamoksen kestäminen on vaikeutunut. Juhannuksena voisi jo kaivaa kirkasvalo lamput esille, paitsi onko varaa enää maksaa Helenin 270% :lla kallistunutta sähkönkulutusta?
Varmaan ulkoilua, vaihteeksi Juhannuksena.
Voi miten odotan juhannuksen savusaunaa. Vastan tuoksu. Hellä Mietonen tai Erittäin Hieno Suomalainen. Savukala. Grillimakkara. Kotisinappi. Uudet perunat. Muut herkut. Jääkylmä Karjala ja viileä valkoviini. Kokko. Kiva seura. Torstaina serkkukukous 2v tauon jälkeen. Jessss💕💕🍏💕🍎💕🌻
Tullaan Suomeen ja vietetään juhannus ystävien kanssa.
Kaveriporukalla mennään yhden kaverin mökille, kuten 15 viime juhannuksenakin. Alkuun oltiin reissussa sinkkuina ja dokattiin koko juhannus, sitten kuvioihin tuli puolisot ja meno hieman rauhottui. Nyt kaikilla on lapset mukana joten viinalla läträily on jäänyt mutta edelleen on mukavaa.
Uidaan, grillataan, saunotaan, veneillään, paistetaan lettuja ja pelataan lautapelejä. Kivaa yhdessäoloa hyvällä porukalla.
Ajattelin kuolla. Ehkä jo ennen juhannusta.
Aloitan 1,5kk kesälomani ja kotona ollaan, hyviä ruokia ja mansikkabrita-kakkua+saunomista.
Nautin itsekseni juuri hankkimastani mökistä, grillaan, saunon, uin <3
Olen lähdössä juhannusviikoksi ulkomaille. En kestä enää katsoa sitä älytöntä rahvaan örvellystä.
VälimerelläParasta,takuu varmaa lämpöä ja merivesi myös! Ei hyttysiä,ei kalliita hintoja,ei työleiriä! En malta odottaa.
Vaimolla laskettu aika juhannukseksi, jännätään että saadaanko juhannusvauva.
Ei tiedossa johanneksen kaatuiluja. Mökkiläiset hoitavat sellaisen örvellyksen, kaikenlaisen muunkin metelöinnin. Varsinkin v''tunhuudannan.