Yhden illan juttu ulkomailla?
Oletko ikinä kokeillut yhden illan juttua Etelä-Euroopassa? Miten meni? Oliko vaikeaa? Olen menossa Portugaliin kesällä ja pohdin, että onnistuukohan tuo.
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli yhdenillan juttu ihanan miehen kanssa Portugalissa. Mutta se oli niin hyvä yhdenillanjuttu että homma meni hieman pidemmälle ja ollaan oltu nyt 10 vuotta naimisissa ja asutaan Suomessa. ;) Eli varoitus että voi edetä pidemmälle, pidä housut jalassa jos et halua suhdetta.
Onnea, mukavaa kun olette julkistaneet suhteenne menemällä naimisiin.
Hyvä se on, jotta samaa sukupuolta olevat voivat nykyään mennä naimisiin.
Portugalilaiset vauvat on ihania!
Vierailija kirjoitti:
Portugalilaiset vauvat on ihania!
Jep ja myös puoliksi portugalilaiset vauvat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muista käyttää kondomia yhdynnässä sekä suuseksissä loppuunasti. Hiv infektio on loppuelämän vaiva. Hepatiittia ja muita tauteja liikkuu myös siellä hirveesti
Kiitos tiedosta! En tiennyt että Etelä-Europpassa on niin paljon kaikkea tuollaista. Kysyisin kuitenkin miten vaikeaa on saada yhden illan juttu Etelä-Euroopassa (Oortugali).
Riippuu varmaan sinusta? Ulkomaalaisena saat aina ekstrapojoja, mutta jos menet ulkonäkö ja käytös on mallia pubiruusu (mikä on miesvastine?), niin ei ne ekstrapojot paljoa pelasta.
Olen puoliksi suomalainen joten näytän varmaankin aika paikalliselta siellä. Jos kysyit sitä, että käyttäydynkö kuin ääliö niin en. Juon yleensä 3-4 drinkkiä ja jätän sen siihen ettei mene överiksi.
Kyllä se ensimmäinen drinkkikin on överiä. Aina.
Vierailija kirjoitti:
Tällaisena aikana on parasta pidättäytyä kaikenlaisista irtosuhteista!
Kaikkina aikoina on ollut, on ja tulee aina olemaan parasta pidättäytyä kaikista irtosuhtaista.
Tapasin Cascaisin rannalla portugalilaisen kaunottaren, joka tuli kysymään tulta tms. Oltiin loppuloma yhdessä kuin rakastuneet. Kaikki on mahdollista.