Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yhden illan juttu ulkomailla?

Vierailija
23.05.2022 |

Oletko ikinä kokeillut yhden illan juttua Etelä-Euroopassa? Miten meni? Oliko vaikeaa? Olen menossa Portugaliin kesällä ja pohdin, että onnistuukohan tuo.

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muista käyttää kondomia yhdynnässä sekä suuseksissä loppuunasti. Hiv infektio on loppuelämän vaiva. Hepatiittia ja muita tauteja liikkuu myös siellä hirveesti

Kiitos tiedosta! En tiennyt että Etelä-Europpassa on niin paljon kaikkea tuollaista. Kysyisin kuitenkin miten vaikeaa on saada yhden illan juttu Etelä-Euroopassa (Oortugali).

Riippuu varmaan sinusta? Ulkomaalaisena saat aina ekstrapojoja, mutta jos menet ulkonäkö ja käytös on mallia pubiruusu (mikä on miesvastine?), niin ei ne ekstrapojot paljoa pelasta.

Olen puoliksi suomalainen joten näytän varmaankin aika paikalliselta siellä. Jos kysyit sitä, että käyttäydynkö kuin ääliö niin en. Juon yleensä 3-4 drinkkiä ja jätän sen siihen ettei mene överiksi.

Missä 18-vuotias on saanut juomiskokemusta niin, että voi noin todeta?

Olen ollut 18v jo jonkin aikaa ja Etelä-Euroopassa ei kysytä ikää joten olen siellä myös kokeillut alaikäisenä.

Vierailija
22/66 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet sinusilmäinen, vaalea viikinki, niin helppoa on. Jos olet tumma, saat kyllä jonkun suomalaisen, ruotsalaisen tai norjalaisen blondin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli yhdenillan juttu joka venyi kk mittaiseksi Pariisissa muutama vuosi sitten.

Tapasin siellä Seinen rannalla miehen jota en ikinä unohda. Eilen jo toisessa ketjussa maininkin asiasta, että kaikki meni kuin siinä laulussa 'keskiyön aikaan', lähes tarkalleen.

Ensin puutavasten siellä puistossa ja sitten hänen hotelliinsa. Se oli pelkkää himoa ensi katseesta alkaen molemmin puolin.

Ei ollut ranskalainen, vaan israelista, työkomennuksella, niinkuin minäkin, eri alalta.

Kk kuluttua hän palasi kotimaahansa ja minä jäin ikuiseen kaipaukseen, sisäinen polte jäi, toivottavasti vielä kohtaamme. 

Yhteyden pito ei ollut mahdollista hänen työnsä takia, joten sovimme ettei sitä yritetä.

Kyllä kannatti, heittäydy sinäkin seikkailuun, järki päässä. Turvallisuus muistaen.

Vierailija
24/66 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten on taas yksi mies pilalla, kun olet käynyt paneskelemassa pitkin maita ja mantuja :( onko mitään ällömpää kuin mies, jonka pitää hakea seksiä vieraasta maasta.

Vierailija
25/66 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meet sinne surffarijuttuihin.  Siellä paljon muitakin nuoria ja turisteja. Eiköhän irtoa.

Vierailija
26/66 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorimies löytää aina ikäistään seuraa ilman sen kummempia "järjestelyjä." Käyttäydythän sitten kunnolla; et sekoile alkoholin tms kanssa. Yhden illan jutuista jää vain "paha maku suuhun!"

Vierailija
27/66 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet sinusilmäinen, vaalea viikinki, niin helppoa on. Jos olet tumma, saat kyllä jonkun suomalaisen, ruotsalaisen tai norjalaisen blondin.

Olen tumma eli ruskettunut iho, ruskeat silmät ja ruskea tukka. Eli on todennäköisempää että pääsen pohjoismaalaisen kanssa kuin portugalilaisen kanssa?

Vierailija
28/66 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten on taas yksi mies pilalla, kun olet käynyt paneskelemassa pitkin maita ja mantuja :( onko mitään ällömpää kuin mies, jonka pitää hakea seksiä vieraasta maasta.

En mä sinne mene tuota varten mutta se on tietty bonus. Ap

Vierailija
29/66 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Panin rouvan kaasoa (10v hääpippakoiden jälkeen) pariisilaisessa hotellissa kun työmatkoillamme osuimme täysin vahingossa samaan hotelliin. Pari skumppalasillista tuttujen kesken sitten johtikin vähän syvällisempään tuttavuuteen.

Vierailija
30/66 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meet sinne surffarijuttuihin.  Siellä paljon muitakin nuoria ja turisteja. Eiköhän irtoa.

Enpä ole kuullukaan mutta kuumostaa kivalta. Eli joku surffauskurssi/kerho jossa on paljon nuoria ja turisteja? Siellä sitten juttusille porukan kanssa ja lopulta löytyy mukava nainen.

Vierailija
31/66 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorimies löytää aina ikäistään seuraa ilman sen kummempia "järjestelyjä." Käyttäydythän sitten kunnolla; et sekoile alkoholin tms kanssa. Yhden illan jutuista jää vain "paha maku suuhun!"

Lupaan etten sekoile. Juon 3-4 drinkkiä ja jätän sen siihen ettei mene överiksi ja että pystyy luitenkin juttelemaan. Miksi yhden illa jutuista jää paha maku suuhun? Itse olen juuri kuullut paljon hyvää lomaromansseista ja haluisin kokeilla semmoista.

Vierailija
32/66 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lupaan etten sekoile. Juon 3-4 drinkkiä ja jätän sen siihen ettei mene överiksi ja että pystyy luitenkin juttelemaan. Miksi yhden illa jutuista jää paha maku suuhun? Itse olen juuri kuullut paljon hyvää lomaromansseista ja haluisin kokeilla semmoista.

Se, että kyselet asiaa vauvapalstalla, ei oikein herätä uskoa sosiaalisiin taitoihisi. Mutta ehkä olet palstan ulkopuolella avoin, sosiaalinen, hauska, rento, helposti muihin ihmisiin kontaktia ottava tyyppi, jolla on hyvät vuorovaikutustaidot.

Vierailija
33/66 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apinarokko, hiv, kuppa, aids, sankkeri, syfilis, salakuvat nettiin, kiristys. Älä.

Vierailija
34/66 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli yhdenillan juttu joka venyi kk mittaiseksi Pariisissa muutama vuosi sitten.

Tapasin siellä Seinen rannalla miehen jota en ikinä unohda. Eilen jo toisessa ketjussa maininkin asiasta, että kaikki meni kuin siinä laulussa 'keskiyön aikaan', lähes tarkalleen.

Ensin puutavasten siellä puistossa ja sitten hänen hotelliinsa. Se oli pelkkää himoa ensi katseesta alkaen molemmin puolin.

Ei ollut ranskalainen, vaan israelista, työkomennuksella, niinkuin minäkin, eri alalta.

Kk kuluttua hän palasi kotimaahansa ja minä jäin ikuiseen kaipaukseen, sisäinen polte jäi, toivottavasti vielä kohtaamme. 

Yhteyden pito ei ollut mahdollista hänen työnsä takia, joten sovimme ettei sitä yritetä.

Kyllä kannatti, heittäydy sinäkin seikkailuun, järki päässä. Turvallisuus muistaen.

Pojat on poikia. Sitä nyt sitte puistossakin, oikein pitää puuta vastaan pamputella.

Vierailija
35/66 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apinarokko, hiv, kuppa, aids, sankkeri, syfilis, salakuvat nettiin, kiristys. Älä.

Tuossa on vain pieni lista. Yksi ilmestyi oven taakse, koska halusi asua Suomessa.

Vierailija
36/66 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katotaan miten tuo apinarokko tilanne kehittyy mutta en pitäisi sitä hirveän suurena riskinä ainakaan tällä hetkellä. Noilta taudeilta välttyy varmaankin käyttämällä kumia ja no salakuvien ottamaisen huomaa melko helposti. Ap

Vierailija
37/66 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kokeillut, mutta tiedoksi vain että HIV on todella yleinen mainitsemallasi alueella. Oma on asiasi, mutta huolehdi ehkäisystä. 

Vierailija
38/66 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muista käyttää kondomia yhdynnässä sekä suuseksissä loppuunasti. Hiv infektio on loppuelämän vaiva. Hepatiittia ja muita tauteja liikkuu myös siellä hirveesti

Kiitos tiedosta! En tiennyt että Etelä-Europpassa on niin paljon kaikkea tuollaista. Kysyisin kuitenkin miten vaikeaa on saada yhden illan juttu Etelä-Euroopassa (Oortugali).

Riippuu varmaan sinusta? Ulkomaalaisena saat aina ekstrapojoja, mutta jos menet ulkonäkö ja käytös on mallia pubiruusu (mikä on miesvastine?), niin ei ne ekstrapojot paljoa pelasta.

Olen puoliksi suomalainen joten näytän varmaankin aika paikalliselta siellä. Jos kysyit sitä, että käyttäydynkö kuin ääliö niin en. Juon yleensä 3-4 drinkkiä ja jätän sen siihen ettei mene överiksi.

Olen ollut 18v jo jonkin aikaa ja Etelä-Euroopassa ei kysytä ikää joten olen siellä myös kokeillut alaikäisenä.

Hehheh, monellakin Etelän reissullako vuodessa? Sittenhän sinun pitäisi tietää vastaus alpitukseesi, tröllykkä.

Vierailija
39/66 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole kokeillut, mutta tiedoksi vain että HIV on todella yleinen mainitsemallasi alueella. Oma on asiasi, mutta huolehdi ehkäisystä. 

Eikö kumilla välty noilta taudeilta? Näin olen ainakin itse ymmärtänyt.

Vierailija
40/66 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hehheh, monellakin Etelän reissullako vuodessa? Sittenhän sinun pitäisi tietää vastaus alpitukseesi, tröllykkä.

Joo paitsi, etten ole kokeillut saada lomaromanssia kertaakaan aikasemmin ja kohteet olivat myös sellaisia ettei niissä paljoa lomaromansseja saa (Dubai).