Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yhden illan juttu ulkomailla?

Vierailija
23.05.2022 |

Oletko ikinä kokeillut yhden illan juttua Etelä-Euroopassa? Miten meni? Oliko vaikeaa? Olen menossa Portugaliin kesällä ja pohdin, että onnistuukohan tuo.

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite lähen taas Filippiineille. Tapailen sitä yhtä Ellaa 23v. Ei käytetä kumia mutta taas oli kaikki testit puhtaat.

M45

Vierailija
42/66 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ite lähen taas Filippiineille. Tapailen sitä yhtä Ellaa 23v. Ei käytetä kumia mutta taas oli kaikki testit puhtaat.

M45

Selvä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eks saa naista täältä Suomesta vai

Vierailija
44/66 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eks saa naista täältä Suomesta vai

Ei se siitä ole kiinni vaan haluun kokeilla eteläeurooppalaista naista.

Vierailija
45/66 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttu katui, kun otti suihin. Tyhmä juttu vain kokemuksen vuoksi.. Ei se ollutkaan hauskaa yrittää vääntelehtiä itseään seksikkään näköisesti miehen mieliksi. Seuraavan miehen kansa menikin pidemmälle, seurusteluun, naimisiin ja sai lapsen, mutta minulle jäi ikuisesti mieleen tuo hänen suuseksi ennen aviomiestä. Kympin tyttö. Tylsää, mutta menestynyttä elämää. Voisit arvostaa itsesi vähän korkeammalle? Kun ei tunnu miltään, niin ei kannata kokeakaan, muista se matkalla. Ja ole selvinpäin!  Epäilen, että et tule saamaan orgastista mielihyvää yhdenillan suhteesta, joten missä on pihvi?

Hyvä yhdenillan juttu voittaa helposti huonossa suhteessa elelyn. Villissä nuoruudessa on toki koettu Etelä-Euroopan lomaromanssit ja yhdenillan jututkin.

Vierailija
46/66 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kundi Nakkilasta kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli yhdenillan juttu joka venyi kk mittaiseksi Pariisissa muutama vuosi sitten.

Tapasin siellä Seinen rannalla miehen jota en ikinä unohda. Eilen jo toisessa ketjussa maininkin asiasta, että kaikki meni kuin siinä laulussa 'keskiyön aikaan', lähes tarkalleen.

Ensin puutavasten siellä puistossa ja sitten hänen hotelliinsa. Se oli pelkkää himoa ensi katseesta alkaen molemmin puolin.

Ei ollut ranskalainen, vaan israelista, työkomennuksella, niinkuin minäkin, eri alalta.

Kk kuluttua hän palasi kotimaahansa ja minä jäin ikuiseen kaipaukseen, sisäinen polte jäi, toivottavasti vielä kohtaamme. 

Yhteyden pito ei ollut mahdollista hänen työnsä takia, joten sovimme ettei sitä yritetä.

Kyllä kannatti, heittäydy sinäkin seikkailuun, järki päässä. Turvallisuus muistaen.

Pojat on poikia. Sitä nyt sitte puistossakin, oikein pitää puuta vastaan pamputella.

Olen nainen ja kumppanini mies.

Vierailija
47/66 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uoriin menossa?

Vierailija
48/66 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuule kyllä se vain onnistuu siinä kuin Suomessakin, naiselle helppoa.

Sanon kuitenkin saman kuin useampi täällä että pidä huoli ehkäisystä myös sp-tautien osalta.

Ei ne miehet Keski-Euroopassa mitään kummajaisia ole, miehiä siinä kuin Suomessakin.

Toki avoimuus ja kohteliaisuus ja huomioon ottaminen yms. toista luokkaa, helposti varsinkin nuoren naisen pään sekoittaa. Joten pää kylmänä ja järki tallella!

Vierailija
49/66 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kuule kyllä se vain onnistuu siinä kuin Suomessakin, naiselle helppoa.

Sanon kuitenkin saman kuin useampi täällä että pidä huoli ehkäisystä myös sp-tautien osalta.

Ei ne miehet Keski-Euroopassa mitään kummajaisia ole, miehiä siinä kuin Suomessakin.

Toki avoimuus ja kohteliaisuus ja huomioon ottaminen yms. toista luokkaa, helposti varsinkin nuoren naisen pään sekoittaa. Joten pää kylmänä ja järki tallella!

Olen siis mies enkä nainen mutta kiitti vinkeistä. Ap

Vierailija
50/66 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylö

Vierailija
51/66 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uoriin menossa?

En vaan ihan normaalia naista etsin

Vierailija
52/66 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylö

Vierailija
53/66 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli yhdenillan juttu ihanan miehen kanssa Portugalissa. Mutta se oli niin hyvä yhdenillanjuttu että homma meni hieman pidemmälle ja ollaan oltu nyt 10 vuotta naimisissa ja asutaan Suomessa. ;) Eli varoitus että voi edetä pidemmälle, pidä housut jalassa jos et halua suhdetta.

Vierailija
54/66 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli yhdenillan juttu ihanan miehen kanssa Portugalissa. Mutta se oli niin hyvä yhdenillanjuttu että homma meni hieman pidemmälle ja ollaan oltu nyt 10 vuotta naimisissa ja asutaan Suomessa. ;) Eli varoitus että voi edetä pidemmälle, pidä housut jalassa jos et halua suhdetta.

Ja mies on portugalilainen? Kuulostaa ihanalta.

Vierailija
55/66 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Panin rouvan kaasoa (10v hääpippakoiden jälkeen) pariisilaisessa hotellissa kun työmatkoillamme osuimme täysin vahingossa samaan hotelliin. Pari skumppalasillista tuttujen kesken sitten johtikin vähän syvällisempään tuttavuuteen.

Kuulostaa hyvälle

Vierailija
56/66 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmisiä vaivaa? 🤦🏼

Vierailija
57/66 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaa ne yhden yön jutut siellä etelässä olla lähes aina muiden turistien kanssa/kesken tapahtuvia

Vierailija
58/66 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jo 90-luvulla etelänmatkoilla  teinitytöt rakastui aina johonki etelän hedelmään tulisesti,ja tuskin ne nähtävyyksiä katteli öisin.

Ja tuota teki hyvinkin nuoret teinit myös.

Tiedän koska olin oppaana pari kesää ja tuli pakostaki nähtyä.

Vierailija
59/66 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varo ettei käy niinkuin minulle. Elin rauhassa villiä nuoruuttani kun yhdellä Barcelonan matkalla iskin silmäni australialaiseen turistiin. Nyt meillä on kodit sekä Suomessa että ausseissa ja kaksi lasta :D

Vierailija
60/66 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden illan juttu suomalaiselta mieheltä Portugalissa naisen kanssa onnistuu lähes ainoastaan prostituoidun kanssa.