Il kertoo henkka ravintolan portsareiden sikamaisesta käytöksestä tampereella
Aika veijareita, hyvä NoHo! Asiallisia työntekijöitä teillä
Kommentit (90)
Oon viettänyt iltaa Henkassa kerran vuosia sitten, eikä tarvitse mennä toiste.
Tanssin kaverini kanssa, ja yksi järjestyksenvalvoja katseli mua tosi häiritsevästi koko ajan. Elehti ja nuoleskeli huuliaan. Kun sitten palasimme pöytään, kosketti takamustani.
Lähdettiin aika nopeasti pois. Juntti mesta.
Eipä se poliisienkaan soittaminen paikalle juuri mitään auta. Eka saat odotella niitä tunnin verran ja sitten kun vaivautuvat paikalle, niin sanovat että tee netissä rikosilmoitus jos näet asiassa tarvetta.
Onhan tuo täysin sikamaista käytöstä. Tietääpä että ei itse tarvitse kyseiseen lafkaan astua. Omistaja tahon selittelyt aiheuttaa lähinnä myötähäpeää. Henkilökunta käyttäytyy noin koska tietävät ettei seurauksia tule. Oksu mitä touhua.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ravintoloitsija epäasialliselle k'äytökselle voi, kun järjestyksenvalvonta on ulkoistettu moottoripyöräjengeille?
Öö.. No kuka sen ulkoistamispäätöksen on tehnyt? Se ravintoloitsija vai joku naapurin Alma? Kumpi laitetaan vastuuseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä sitä nyt ollaan pöyristyneitä. Portsarit ovat muunmuassa pahoinpidelleet nyrkein ja erilaisin asein asiakkaita, yleensä miesasiakkaita, vuosikymmeniä. Sisäänpääsyn estäminen on perjantai-iltaisin eräänlaista valtaa ja sitäkin voi käyttää väärin. Joillekin nousee hattuun.
Mitä sinä teit silloin kun näit portsareiden pahoinpitelevän miesasiakkaita? Soititko poliisille? Soititko lehteen? Kerroitko siitä facessa? Mitä teit? Älä selitä kaikkia syitä miksi et jotain tehnyt vaan kerro mitä TEIT ja mitä aiot jatkossa tehdä.
Ennen jos soitti poliisit paikalle sai itse sakot järjestystä ylläpitävän henkilön vastustamisesta.
Älä luettele tekosyitä. Kerro mitä teit. Jos et tehnyt mitään, sinulla ei ole oikeutta valittaa nyt kun muut tekevät.
Sulla on vielä vähän kasvamista.
Enpä keksi yhtään syytä miksi pitäisi kasvaa passiiviseksi valittajaksi joka katsoo tumput suorana vieressä. Ja vielä kehtaa kitistä siitä kun muut toimivat.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on sellainen ammattikunta, johon mahtuu porukkaa laidasta laitaan ja osalle ei pitäisi antaa pienintäkään valtaa toisen ihmisen yli.
Kysymys kuuluukin, miksi tuollaista porukkaa mahtuu alalle? Kuka noita palkkaa?
Ja millaisia ovat ne portsarit jotka eivät itse nöyryytä muita mutta eivät myöskään puutu kun kollega tekee niin?
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan tuntuu siltä että osalla ihmisistä ei enää ole ymmärrystä oikeasta elämästä. Omat oikeudet tiedetään mutta ei osata välttää vaaroja eikä ymmärretä sitä ettei oikeus yleensä voita.
Joo, no portsarit eivät aina ole niitä välkyimpiä. Mutta kyllä hekin tavoille oppivat. Maailma muuttuu.
Joskus ennenmuinoin järjestysvalvojat oli kohteliaita ja ystävällisiä. Nykyään kai ovelle kelpaa vaikka mikä paukapää!
Vierailija kirjoitti:
Minkä ravintoloitsija epäasialliselle k'äytökselle voi, kun järjestyksenvalvonta on ulkoistettu moottoripyöräjengeille?
Tätä se taitaa isommissa kaupungeissa olla...
Vierailija kirjoitti:
Olihan tuon poken kommentti täysin asiaton ja varsin törkeäkin.
Mutta toisaalta taas, eipä sinne baariin ole kyllä mitään asiakkaan enää pilkun jälkeen. Olis vaan nainen soittanut sille puolisolleen eikä yrittänyt änkeä sisään jo suljettuun paikkaan.
Hyvä että yritti ja hyvä kun sattui olemaan sellainen henkilö joka ei jätä asiaa sikseen. Muuten emme tietäisi millainen paikka tämä Henkka ravintola Tampereella on.
Vierailija kirjoitti:
Aikamoista uhriutumista, kärpäsestä vääntämällä väännetty härkänen
Jaa, sinustako kivaa, että sinua olisi pyydetty juoksemaan pallit heiluen ja kolme naista nauranut päälle? Taidat olla yksi pokeista.
Vierailija kirjoitti:
Tuo pokehan oli glittermekkomuijan eksä
MIstä tiedät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En missään nimessä hyväksy portsarin laukomia typeryyksiä, mutta onko ihan normaalia, että aikuinen nainen alkaa itkeä moisesta? Jos nyt oletetaan, ettei taustalla ole mitään traumoja tms., ja tällainen reagointi on nykyään normaalia, niin aika alas on pudonnut kyky sietää typerää puhetta. Vai tuliko itku siitä, että nainen ei päässyt sisään hakemaan miestään?
On ihan normaalia että alkaa itkettää, kun joutuu kohtaamaan tuollaista naisvihaa ja limanuljaskat vielä räkättävät sille porukalla. Törkeää häirintäähän tuo on.
Itsekin olen nuorena naisena joutunut kohtaamaan vastaavaa esim. kadulla, ja aina siinä adrenaliini nousee, kun joutuu yksin kahta tai useampaa törkimystä vastaan. Olen yleensä vastannut kuitenkin keskarilla.
Kadulla tapahtuvaan (huutelu) häirintään on paras vastata välinpitämättömyydellä, kuin ei huomaisi lainkaan. Tuollaisella huutelulla huutelija haluaa sinulta huomiota ja reaktion ja saa siitä toiminnallaan hakemansa tyydytyksen. Vastaamalla ja/tai vaikka keskaria näyttämällä hän saa juuri sen, mitä huutelulla hakikin. Vakavat tapaukset tarvittaessa kylmänviileästi poliisille.
Ehdin jo hetken luulla, että tällaiset herneaivopoket ovat jääneet sinne 90-luvulle ja 2000-luvun alkupäähän, mutta väärässä näköjään olin.
NoHo partnersien lafkoja on vähän vaikea vältellä tampereella mutta kaikenlaisten tippien ja palvelurahojen antaminen loppui omalta kohdaltani tähän.
Hampurilaisten kääntelijät ja tarjoilijat voivat kiittää noita kolmea luuseria.
Säästyypähän nekin rahat vaikka bensaan
Mitähän nää kukkakaalikorvat juttelee omille muijilleen
Malliesimerkit Henkan portsareista👍
Vierailija kirjoitti:
Aika iso yllätys, että portsarit v*ttuilevat pilkun jälkeen sisään pyrkiville...
Sääntöjä voi noudattaa asiallisesti. Olikohan nainen jotenkin tuttu tapaus? Järkkärikin voi käydä ilmoittamassa sille haettavalle ihmiselle.
Minusta tuo vaikutti lähinnä keksityltä jutulta. Oli nimittäin jo niin huonot läpät ettei edes poket heittele tuollaista settiä.
Portsareita tullut palstalle puolustelemaan käytöstapojaan hahahahah itsepä olette palveluammatin valinneet
Mahtaa hatuttaa kun ei tule tippejä vanhaan malliin kun ei asiakkaiden tarvi kantaa käteistä mukanaan