Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saamaton mies

Vierailija
22.05.2022 |

Mieheni saamattomuus pistää välillä ärsyttämään. Hänellä on kummilapsi, jolle ei ole hankkinut pian kolmeen vuoteen lahjoja eikä kutsunut edes lasta kylään. Olen sanonut hänelle, että lapsi ei taida edes tietää kuka hän on. Harmittaa lapsen puolesta. Mitähän hänen vanhemmat ajattelee...

Muutenkin tuntuu, että jotta hänellä olisi yhteys edes johonkin kaveriin niin minun täytyy kutsua kylään. Mistä tällainen johtuu??

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nimi Väinö?

Vierailija
2/23 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sinä tuon miehen valitsit. Turha valittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saamaton mies, kun ei hanki kummilahjoja? No justiinsa...

Vierailija
4/23 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erohan tuosta on otettava, että pääsee iloitsemaan yksinhuoltajuudesta.

Vierailija
5/23 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tällainen johtuu?? Miehesi on introvertti yksin viihtyjä, joka parhaillaan harmittelee sitä, että tuli koskaan erehtyneeksi naimisiin. Anna hänelle tilaa ja lupa olla yksin. Ei kaikkien tarvitse olla seurallisia. Lupautui todennäköisesti kummiksi sinun tai muiden painostuksesta. 

Jos yksin viihtyvä mies ei kiinnosta, ota ero, mutta älä yritä muuttaa perusluonnetta.

Vierailija
6/23 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erohan tuosta on otettava, että pääsee iloitsemaan yksinhuoltajuudesta.

Jaaha...

Vierailija
7/23 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saamaton mies, kun ei hanki kummilahjoja? No justiinsa...

No hän on aina koittanut laittaa minun vastuulle... Vihjailee "olen ajatellut, että tänä vuonna panostan oikein kunnolla lahjaan... Jos vain jotain kivaa löydät niin voit ostaa jo valmiiksi"

Samoin jos hän sattuu pyytämään vaikka jonkun lapsemme kaverin ja hänen vanhemman mukaan hän saattaa sanoa, että syödäänpäs jäätelöt ja sitten hän sanoo minulle, että no niin laitahan sinä tarjolle. Ei saa edes pakastimesta jäätelöitä esiin...?

Vierailija
8/23 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tällainen johtuu?? Miehesi on introvertti yksin viihtyjä, joka parhaillaan harmittelee sitä, että tuli koskaan erehtyneeksi naimisiin. Anna hänelle tilaa ja lupa olla yksin. Ei kaikkien tarvitse olla seurallisia. Lupautui todennäköisesti kummiksi sinun tai muiden painostuksesta. 

Jos yksin viihtyvä mies ei kiinnosta, ota ero, mutta älä yritä muuttaa perusluonnetta.

No tässähän se huvittavuus on, että hän on hyvin puhelias ja sosiaalinen, mutta ei vain saa mitään aikaiseksi. Tai jos saa niin monta asiaa yhtä aikaa roikkuu

Vierailija
9/23 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainenhan sen päättää saako mies vai ei...

Vierailija
10/23 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohoijaa 🥱

Vierailija
11/23 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kuule itse halusi ryhtyä kummiksi. Kukaan ei painostanut, en edes minä.

Vierailija
12/23 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olet saamaton nainen, kun et eroa hänestä vaan valitat vain täällä.

Vierailija
13/23 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olet saamaton nainen, kun et eroa hänestä vaan valitat vain täällä.

Miksi kaikki ehdottaa heti eroa? Suhde muuten voi hyvin, mutta jotkut tällaiset saamattomuuteen liittyvät asiat välillä mietityttää.

Vierailija
14/23 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika heti.

Vierailija
15/23 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä se sika heti.

En viitsi

Vierailija
16/23 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennus

Vierailija
17/23 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena ottaa helvetisti päähän mies, joka vonkaa pillua eikä itse ole pillin arvoinen, eli epämiehekäs ja muutenkin joka asiassa surkea ja tumpelo.

Vierailija
18/23 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisena ottaa helvetisti päähän mies, joka vonkaa pillua eikä itse ole pillin arvoinen, eli epämiehekäs ja muutenkin joka asiassa surkea ja tumpelo.

Miksi se niin ottaa päähän? Tarkoitan, että eihän sun tarvitse olla yhdessä sellaisen miehen kanssa?

Vierailija
19/23 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten voi lähteä menemään

Vierailija
20/23 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää suunnattomasti naiset jotka ei osaa mitään eikä ole munan arvoisia . Hyvin harva on lopulta sen arvoinen .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi